דף הבית אינטרנט והחיים ברשת הכרויות סטוצים
סטוצים
Capiyot 06/02/12 |  צפיות: 6193

מה מתחיל באות סמך ונגמר באות צדיק סופית? הוא כולל מפגש מיני ללא מחויבות בין שני זרים או מכרים חפוזים, גברים אוהבים אותו יותר מנשים, אף אחד מהצדדים לא אמור לפתח רגשות, הוא מגוון את חיי המין וחייבים להשתמש איתו בקונדום? יפה מאוד, סטוץ!

בשנים האחרונות נהיה מאוד אופנתי ללכת למכוני ספא. האופי הישראלי הפך לפחות סגפני ופולני, ואנחנו מרשים לעצמנו, גם אם אין לנו הרבה כסף, יום כיף בספא. נרגעים בג'קוזי, מתאדים בסאונה וגולת הכותרת, עוטפים לנו את הגוף בשמן חם, ידיים נמרחות על הגוף שלנו ושעה של אושר, רוגע ושלווה נמרחים על פנינו. זה נותן לנו כוח להמשיך לנוע בחיים. כשנכנסים למערכת יחסים זוגית את המשבצת הזו ממלאים בן או בת הזוג. אפשר לקנות שמן שומשום ומדי ערב לפנק אחד את השני בעיסוי בכפות הרגליים ובגב התחתון. ואז הספא חוזר להיות מותרות שאסור לממש.

עיסוי חד פעמי

אם נקביל את העניין לחשק המיני שלנו אז מצאנו פתרון מושלם. ישנן תקופות שיותר קשה לנו למצוא אהבה. יש תקופות שלא מתאים לנו להיות בזוגיות כי בא לנו להיות לבד או שבדיוק סיימנו קשר ממושך. בדיוק לתקופות האלה אנשים המציאו סטוצים. כמו ספא שמשמש מקום לקבל עיסוי כשאין זוגיות, יש סטוצים לא מחייבים. בדרך הזו הגוף אמנם לא חווה אהבה, אבל הוא בהחלט מקבל מגע אנושי, סיפוק גופני ותשוקה. בלי מחויבות, בלי רגשות, נטו עצמאות. בניגוד לספא, על הסטוץ לא צריך לשלם, אבל אפשר לקנות שמן ולפנק במסג'.

כמה? למה? איך?

אחרי שהבנו מה זה סטוץ ולמה לפעמים זו יכולה להיות אופציה לא רעה, כדאי שנבין איך עושים את זה. היות ומדובר במפגש חד פעמי מיני יש מספר מקומות שבהם אפשר להכיר פרטנר למעשה הסטוץ. האופציה המוכרת ביותר היא לצאת לבר. בעזרת פלרטוט ממוקד ותחת האווירה בבר תוכלו לחפש הכרויות סקס. אופציה אחרת, היא דרך אתרי הכרויות לסטוצים או בפייסבוק. ולבסוף, גם דרך חברים ומכרים משותפים זו אופציה טובה.

חשוב לדעת מי אתם לפני שאתם נכנסים לקטע של סטוצים. אם מדובר במישהו שיש לכם רגשות אליו, זה בעייתי. בנוסף, יש הבדל בין גברים ונשים. על אף השוויון בין המינים, מחקרים הוכיחו שלגברים יותר קל ונוח להיות בקשר של סטוץ מאשר נשים. נשים יכולות להרגיש אי נוחות ותחושת רתיעה ביום שלמחרת, והן יותר נזהרות מפני הפגיעה הרגשית. סטוץ זו בחירה אישית שאתה צריך להתאים לעצמך.

לסטוצים כללים ברורים וידועים. כשנמצאים בקשר של סטוץ לא מדברים על רגשות, לא שואלים יותר מדי שאלות, לא מתקשרים ביום למחרת ולא צריך להתחבק. כמובן שניתן לחרוג טיפה מהחוקים, אבל היזהרו שזו לא תהפוך לאהבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Capiyot

כפיות הינו המגזין הגדול בישראל בנושא הכרויות ודייטינג. באתר תכנים רבים בנושא שבינו לבינה.



 


מאמרים נוספים מאת Capiyot
 
מדריך חילופי זוגות
21/06/12 | הכרויות
חילופי זוגות הופך לאט לאט להיות חלק מהמיינסטרים. זוגות רבים המחפשים גיוון אחרי זוגיות ארוכה מוצאים אותה בחילופי זוגות.

הכרויות סקס
01/04/12 | הכרויות
אומרים שהחיים קצרים, שצריך לנצל אותם עד תום ולנגוס בכמה שיותר מהם. סקס הוא צורך בסיסי של האדם והוא מחפשו באופן תמידי. המאמר מדבר על תחום הכרויות הסקס באנטרנט אשר פורך בשנים האחרונות.

מדריך סטוצים מרגשים לכבוד יום האהבה 2012
לכבוד יום האהבה 2012 הכנו לכם מדריך מיוחד שיעזור לכם למצוא סטוצים לבודדים לאלה שאין להם מישהו או מישהי קבועה. חג אהבה 2012 שמח.

סטוצים
06/02/12 | הכרויות
מה מתחיל באות סמך ונגמר באות צדיק סופית? הוא כולל מפגש מיני ללא מחויבות בין שני זרים או מכרים חפוזים, גברים אוהבים אותו יותר מנשים, אף אחד מהצדדים לא אמור לפתח רגשות, הוא מגוון את חיי המין וחייבים להשתמש איתו בקונדום? יפה מאוד, סטוץ!

בדרך שלה: מדריך הכרויות ללסבית המתחילה
31/01/12 | הכרויות
תמיד חשבת להגשים פנטזיה, להיות עם אישה. רוב הנשים לא מחשיבות עצמן כלסביות אבל בהחלט היו רוצות לחוות מגע של אישה לפחות פעם אחת. מצד שני יש את אלו שטעמו והחליטו שזה הדבר האמיתי. המדריך הבא מביא ארגז כלים מעשי שיעזור עם הכרויות ללסביות. גם מי שאיננה מחשיבה עצמה ככזו ומעוניינת רק בחוויה חד פעמית מוזמנת לקרוא ולהפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI