דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר כיצד עו"ד ימצא זמן להיות גם עו"ד ברשת
כיצד עו"ד ימצא זמן להיות גם עו"ד ברשת
אלעד שניר 14/02/12 |  צפיות: 3381

כיצד עו"ד ימצא זמן להיות גם עו"ד ברשת

מאת: עו"ד פלי הלפרן

הקדמה: פעילות עורכי דין ברשת לא חייבת להיות סיפור מסורבל. כיום, בעידן הפייסבוק, די להקדיש כעשר דקות ביום להגיב לידיעות משפטיות ולעמודים של עורכי דין או ועד המחוז של לשכת עורכי הדין ו\או פרופילים עסקיים, בכדי לסייע להפיץ את שם המשרד ואת פעילותו. גם הקמת אתר אינטרנט לאתר המשרד אינה דורשת זמן רב, ולרוב מוסרים את פעולת הקמת המשרד לאיש מקצוע.

עורכי דין ברשת החברתית facebook

פעילות עורכי דין ברשת הפייסבוק היא מהקצרות, מבחינת השקעת זמן, ומהיעילות. ברשת הפייסבוק קיימים פרופילים רבים המוקדשים לאתרי עו"ד ברשת, למוסדות משפטיים כגון ועדי מחוזות בלשכת עורכי הדין, פרופיל לשכת עורכי הדין, פרופיל של אתר "נבו" וכן פרופילים עסקיים נוספים העשויים לעניין עורכי דין ברשת.

באמצעות הקדשת מספר דקות ביום כדי ללחוץ על "לייק" או להגיב לידיעות משפטיות, פרסומיות, מקצועיות, עסקיות ועוד, גולשים נוספים שנכנסו לפרופיל יתוודעו לשמכם, ולדעותיכם אם תפרסמו אותם. עם זאת, יש לזכור כי מנהלי הפרופיל אשר בו השארתם את תגובתכם, רשאים בכל עת למחוק את תגובתכם, ועל כן רצוי להגיב באופן ענייני ומכובד.

עורך דין ברשת- הקמת אתר למשרד

עורכי דין ברשת רבים מקימים, באמצעות חברה להקמת אתרי אינטרנט המשרתת עו"ד ברשת, אתר אינטרנט ייחודי למשרדם. מומלץ, בהקמת אתר אינטרנט למשרדכם, לשמור על מראה אלגנטי ובעיקר אינפורמטיבי ההולם עו"ד ברשת. הזמנת הקמת אתר אינטרנט למשרד עורכי דין ברשת אינה גוזלת כמעט זמן מעורך הדין, אך היא כרוכה בהשקעת משאבים כספיים.

כאשר פונים להקמת אתר אינטרנט לעורכי דין ברשת, רצוי לשלב באתר מספר לשוניות:

א. עו"ד ברשת -שלבו לשונית "עמוד ראשי"!  עמוד זה הוא למעשה פניו של אתר האינטרנט, ורצוי לשמור על מראהו אלגנטי ומכובד. 

ב. "אודות המשרד"- בכותרת "אודות המשרד" ניתן ורצוי להרחיב על וותק המשרד, תחומי עיסוקו, תוך כוונה למשוך את הקורא להמשיך ולקרוא על משרדכם, במטרה לגלות מדוע משרדכם הוא זה המסוגל לסייע לו.

ג. "תחומי עיסוק"- בלשונית זו, רצוי למסור מידע ראשוני על תחומי העיסוק במשרד ולספר בקצרה על כל תחום. יש לזכור, כי מרבית הציבור אשר מחפש עורכי דין ברשת, הוא לרוב ציבור ללא ידע משפטי, ועל כן רצוי להסביר בשפה עממית אך מכובדת מעט על מהותו של כל תחום עיסוק במשרד.

ד. "צוות המשרד"- בלשונית זו, רצוי להציג את השותפים ועורכי הדין השכירים במשרד, לרבות גילם, מצבם המשפחתי, השכלתם וניסיונם התעסוקתי. מומלץ לא להרחיב מעבר לכך (אין צורך לספר שהשותף הראשי נהנה מסרטים של פליני). ישנם אתרי אינטרנט של משרדי עורכי דין המוסיפים מידע על הצוות הנוסף במשרד, כדוגמת המזכירה והמתמחים, אך במידה והנכם מעוניינים לעשות כן, אמליץ לוודא כי אכן מדובר בצוות שהינו פחות או יותר "קבוע", ולא מישהי/ו זמניים. כמו כן, לשכת עורכי הדין אוסרת על העלאת תמונותיהם של חברי צוות המשרד שאינם עורכי-דין.

ה. פרסומים- עו"ד ברשת, בלשונית זו חשוב לפרסם מדי פעם בפעם מאמרים או חוות דעת פרי עטיכם ופרסומים בעיתונות, אם קיימים. ניתן לשלב גם קטעי וידאו של הופעותיכם בתכניות טלוויזיה וכד'. זכרו, כי מספר פרסומים רב יותר, יעיד לדעת הגולשים על איכות המשרד.

ו. קישורים- כדי "למלא" את האתר ולהעניק לו נפח, ניתן להוסיף לשונית עם קישורים (לינקים) לאתרים אשר עשויים לעניין לקוח פוטנציאלי, והקשורים לתחומי עיסוק המשרד, כדוגמת קישור למשרד רשם החברות, אתר בתי המשפט ועוד.

ז. לשונית צור קשר- כשמה כן היא- מסירת מידע על דרך ההתקשרות עם משרדכם, עו"ד ברשת. רצוי לפרסם מספר דרכי התקשרות רב ככל הניתן- טלפון, פקס, מייל, כתובת ואף רצוי להוסיף מפה וירטואלית עם דרכי הגעה נוחות למשרד. זכרו, כי לקוחות מתפתים לרוב לשכור את שירותיו של עו"ד ברשת באזור מגוריהם ולכן, ככל שדרכי ההגעה למשרדכם יראו פשוטות, כך עשוי לגבור הסיכוי כי יפנו לקבל שירותיכם. 

ח. בלוג- עו"ד ברשת , כתיבת בלוג באתר המשרד תסייע ל עו"ד ברשת להפיץ את משנתו וליצור לעצמו דימוי מקצועי ויוקרתי. כתיבת בלוג תצריך הקדשת זמן לכתיבת הבלוג, אך אין צורך לעדכן את הבלוג מדי יום, ודי להסתפק בעדכון חד שבועי או אף פעם בשבועיים.

מומלץ- לשונית ENGLISH- למשרדים מסחריים ולמשרדים המטפלים בלקוחות דוברי שפות, רצוי לאפשר לקורא לקבל את כל המידע המפורסם באתר גם באנגלית. הדבר יוצר, מלבד הנגשת המידע על המשרד גם לדוברי שפות, תחושה של "בינלאומיות" ורצינות המשרד.

לסיכום, באמצעות הקדשת מספר דקות ביום לתגובות בפייסבוק, והשקעת משאבים בהקמת אתר למשרד עו"ד ברשת, עורכי דין ברשת עשויים להגדיל את מאגר לקוחותיהם.

רוצים לדעת כיצד לפעול ברשת? כנסו לבלוג של עו"ד אדי סוברי >>


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלעד שניר


 


מאמרים נוספים מאת אלעד שניר
 
האם להתגרש בלי ללכת לייעוץ זוגי מתוך רצון לשקם
01/01/17 | משפחה
אחוזי הגירושין נמצאים בעלייה מתמדת, ובני זוג רבים בוחרים לפרק את החבילה ולהתגרש. אם בעבר גירושין היו בגדר אות קלון על המתגרשים, כיום גירושין הם... קרא עוד

על הוראות חוק הוצאה לפועל
בכל הנוגע להוצאה לפועל חשוב להכיר שני מושגים ראשיים: זוכים וחייבים. זוכה הוא אדם שבידו פסק דין כספי... קרא עוד

מתי תוכל לתבוע בגין הלנת שכר?
אחד הסעדים החשובים ביותר העומדים לרשותם של העובדים בישראל הוא קבלת מלוא שכרם בזמן. על פי החוק להגנת השכר, פגיעה בזכות זו של העובד עשויה להביא לתביעות חמורות... קרא עוד

האם רשלנות רפואית מובילה לרפואה מתגוננת?
התביעות הרבות בגין רשלנות רפואית מביאות את הרופאים למצב בו הם שולחים פציינטים לאינספור בדיקות לא רלוונטיות שלא משיגות שום תועלת, כשכל מטרתם היא להגן על עצמם מפני... קרא עוד

למה הפייסבוק לא מוזכר בחוק איסור לשון הרע, ואיך בכל זאת יש תביעות על פרסומים בו
13/03/16 | כללי
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965 מגן על זכות יסוד כבוד האדם. תפקידו של החוק להגדיר מהי לשון הרע ולאסור על השימוש בה כלפי אזרחים, עובדי ציבור ואחרים.

למה הפייסבוק לא מוזכר בחוק איסור לשון הרע, ואיך בכל זאת יש תביעות על פרסומים בו
13/03/16 | כללי
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965 מגן על זכות יסוד כבוד האדם. תפקידו של החוק להגדיר מהי לשון הרע ולאסור על השימוש בה כלפי אזרחים, עובדי ציבור ואחרים.

הליכי גירושין בשיתוף פעולה – מציאות אפשרית?
10/03/16 | משפחה
לא אחת אנו שומעים על סכסוכי גירושין קשים. בני זוג שאהבו זה את זה מאד הופכים בגירושין לאויבים מרים. האם ניתן לעשות את זה אחרת? האם אפשר לפרק את החבילה בשיתוף פעולה ומתוך כבוד הדדי? על כך במאמר שלפניכם.

האם אפשר להכריח גבר או אישה להתגרש?
21/02/16 | משפחה
האם ניתן לכפות גירושין? מה קורה כשהצד השני מסרב להתגרש, מה הסנקציות אם בכלל? זוגיות במבחן. קרא עוד

מה השכר העדכני עבור שירותים נוטריוניים
07/10/15 | כללי
שכרו של הנוטריון הינו אחיד ונקבע על פי החוק. במאמר הנוכחי נסקור את התעריף העדכני לשנת 2015 עבור השירותים הנוטריוניים השונים.

רשלנות רפואית עקב היעדר הסכמה מדעת
הסכמה מדעת מייצגת את זכותו של המטופל לקבל החלטות באשר לטיפול רפואי שיקבל והיא מעוגנת בחוק זכויות החולה. כיצד מתאפיינת רשלנות רפואית עקב העדר הסכמה מדעת?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI