דף הבית תיירות ונופש צימרים צימרים עם בריכה מחוממת ליד החרמון
צימרים עם בריכה מחוממת ליד החרמון
hai bitton 19/02/12 |  צפיות: 2854

צימרים עם בריכה מחוממת

החורף הקריר כבר כאן,הגשם מטפטף לו בחוץ ובחלק מהאזורים בארץ גם יורד שלג ואתם עדיין בבית? אין צורך להישאר בבית כאשר כאן אצלנו בארץ יש כל כך הרבה מתחמי צימרים מפנקים הכוללים בריכת שחייה מחוממת ומקורה,ספא ועוד המון פינוקים לחופשה מושלמת גם בחורף.
כאן במאמר זה תקבלו את כל המידע על צימרים המיועדים לחופשה בחורף ורעיונות לחופשה חורפית ואיכותית.

צימרים לחורף עם בריכה מחוממת

אם לפני מספר שנים צימרים היו נורא פשוטים, בשנים האחרונות אנו שמחים ליהנות ממתחמים יוקרתיים המעניקים לנו בריכות שחייה ואם כבר בריכת שחייה אז למה שלא תהיה מחוממת.
אז כן היום בחורף אתם יכולים לבחור ב- צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה לפינוק מושלם.
כמו כן אם אתם פחות אוהבים בריכות שחייה בחורף ואתם מעדיפים משהו קצת יותר חם אז ישנם צימרים עם בריכות זרמים מחוממת,גם זרמים וגם מים רותחים מושלם לא?!

רעיון לחופשה בחורף

הגיע הזמן ליהנות מחופשה גם בחורף אז תארזו את התיק קחו את בת/בן הזוג או את כל המשפחה בחרו צימר בחרמון או צימר ליד החרמון ,רצוי עם בריכה מחוממת,ג'קוזי ספא או סאונה יבשה כי אם כבר נופש אז לפחות שתהיה אטרקציה אחת לפחות.
עכשיו תחשבו על זה נופש בצימר ליד החרמון בצימר עם בריכה מחוממת השלג יורד לו בחורץ ואתם מתפנקים באחת האטרקציות במתחם הצימרים.
אחרי שהלכתם לישון בצימר האיכותי שבחרתם אתם מתעוררים בבוקר מקבלים את ארוחת הבוקר ישירות לצימר ואחרי שסיימתם לאכול ולהתארגן קדימה 10 דקות נסיעה ואתם באתר החרמון נהנים מאטרקציות ומסעדות טובות לסיום.
תאמינו לי שאם תעשו את החופש כמו שציינתי כאן תחזרו הביתה עייפים מאוד אך מרוצים ללא ספק!

צימרים עם בריכה מחוממת פתרון מושלם לחופשה בחורף – בילוי נעים וחופשה חמימה שתהיה לכם!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hai bitton


 


מאמרים נוספים מאת hai bitton
 
צימרים בדרום הארץ לכל אירוח ונופש
08/02/13 | צימרים
מחפשים מקום לנופש בדרום ? במאמר זה תקבלו מידע על צימרים ואטרקציות באזור הדרום כנסו

צימרים עם בריכה קול - הצימרים הכי מפנקים בארץ
07/02/13 | צימרים
מחפשים אתר בו תמצאו מבחר צימרים יוקרתיים עם בריכה ? אתר צימרים קול זה המקום עבורכם להזמנת צימר מפנק כנסו למאמר וקבלו מידע על האתר

צימרים ציפורים - אתר הצמירים המתקדם בארץ
06/01/13 | צימרים
צימרים ציפורים אינם צימרים לציפורים כמובן ... צימרים ציפורים הוא אתר הצימרים המתקדם ביותר בארץ ובו תוכלו למצוא את כל סוגי הצימרים בכל חלקי הארץ מצפון ועד דרום.

צימר בחרמון לנופש חלומי
02/12/12 | צימרים
מחפשים מקום מיוחד לחופשה בעונת החורף ? צימר בחרמון זה הפתרון, ישנם כיום מבחר צימרים ליד החרמון לנופש חלומי כנסו למידע

צוק החלומות תגובות נופשים
20/11/12 | צימרים
חגגנו את וחברותי מסיבת רווקות בוילה צוק החלומות ואני שמחה להמליץ ולהוסיף כאן את תגובתי האישית בשם כל הבנות, היית מסיבת רווקות מושלמת..

אוהלים לאירועים
מחפשים מקום קצת שונה לאירוע שלכם ? אוהלים לאירועים יכולים להיות פתרון מאוד מיוחד עבורכם, כנסו למאמר הבא וקבלו את כל המידע

צימרים לזוגות בצפון כל המידע
24/09/12 | צימרים
מחפשים מידע על צימרים רומנטיים לזוגות בצפון הארץ ? כאן במאמר כל המידע הדרוש לכם על ענף הצימרים ובמיוחד על האירוח הרומנטי בצימרים.

צימרים במנות
11/09/12 | צימרים
מחפשים מקום מושלם לחופשה משפחתית או רומנטית בגליל המערבי ? צימרים במנות זה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם וכאן במאמר זה תקבלו את כל המידע אותו אתם צריכים כדי לסגור חופשה במושב מנות.

צימרים גדולים | צימר גדול בצפון
05/09/12 | צימרים
רוצים לצאת לחופשה עם המשפחה המורחבת ? צריכים מקום איכותי וגדול ללינה ? כיום ישנם לא מעט צימרים גדולים לנופש, כנסו למאמר זה לכל המידע..

וילות נופש בחד נס
וילות נופש בחד נס- הטרנד החדש בתיירות הפנים בישראל גם אירוח בוילה מפנקת וגם בילוי במושב התיירות חד נס אל מול נופי הכנרת המרהיבים בשילוב אטרקציות מאתגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI