דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל היכן ממוקמים מרכזי סאמר סקול
היכן ממוקמים מרכזי סאמר סקול
שירה דרורי 19/03/12 |  צפיות: 2741

מרכז סאמר סקול ממוקמים מחוץ ללונדון באזורים פסטורליים וירוקים, ערים אוניברסיטאות או ערי חוף. התפאורה כוללת את הרקע של הים או של גבעות ירוקות, נוף מרהיב מבעד לחלון. מרכזי סאמר סקול הם למעשה פנימיות יוקרה או קולג'ים או בתי ספר נחשבים בבריטניה שבחודשי הקיץ הופכים למרכזי סאמר סקול עבור ילדים ובני נוער מכל העולם. האווירה המיוחדת ומתקני הנופש הופכים את חווית האירוח למיוחדת ומפנקת להפליא. לפניכם מספר יעדים אטרקטיביים לסאמר סקול באנגליה:

לכל חובבי החופים והמרינות, העיר ברייטון היא הלוקיישן האולטימטיבי. זו היא עיר הקיט המפורסמת של אנגליה וכמו עיר חוף היא תמיד שוקקת ותוססת בירידים, מופעי רחוב, בתי קפה אופנתיים ויש בה כמובן את ברייטון קולג' שהוא קולג' יוקרתי ומפואר ובו בריכת שחייה מחוממת, מגרש טניס ואפילו תיאטרון.

עם סטודנטים מכל העולם

העיר הסטודנטיאלית קיימברידג'  מארחת מדי שנה את סאמר סקול, זה המקום לצעירים שרוצים לנשום אנגלית 24/7. ניתן לסייר במקום הירוק שכולל גם נהר עם גונדולות משייטות ושלל אטרקציות מקומיות, מקום נהדר לבלות בו את הקיץ.

אתגרים בווינדמיל

ווינדמיל הוא מקום בו מתקיים סמר סקול שמתאים לגילאי 10-14, מקום יפהפה, מבני אחוזה גדולים ומדשאות ענקיות, כשהמקום צמוד לחוף הים הצפוני. התוכנית האומנותית כוללת פעילויות כייפיות ואנרגטיות במיוחד. לחובבי האקסטרים מחכה הרבה אקשן כמו קיר טיפוס, ניווטים בשטח, רכיבה על סוסים, נסיעה בטרקטורונים וממש כאילו אתם באי בודד – בניית רפסודות ולתחרותיים בחבורה, מצפות תחרויות חתירה.

על איסטבורן שמעתם?

צעירים בגילאי 16-18 מוזמנים לחווית קיץ מדהימה באיסטבורן, זו עיר בעלת אווירה תוססת וקצבית עם חופים משגעים ובתי קפה אופנתיים, מרכזי קניות ומסלולי ריצה. הקמפוס עצמו כולל את מתקני הנופש הבאים: בריכת שחייה מקורה, מגרש ייעודי לטניס, אולם ספורט, חדר קולנוע ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI