דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מדפים למחסן
מדפים למחסן
דנה קמר 29/03/12 |  צפיות: 3676

עבור כל חנות, מפעל תעשייה או מפעל קטן ישנו מחסן אשר מאחסן את כל הציוד והמלאי העומד לרשות העסק. ניהול וארגון נכון של הציוד במחסן יוביל להבדל גדול בתהליכי העבודה בחברה. מחסן שאינו מאורגן כהלכה עלול להביא לאי-סדר וחוסר ארגון בחברה ואף למפגע בטיחותי לציוד המאוחסן בו ולעובדים. לעומת זאת אחסון מסודר יוביל לתהליכי ייעול בעבודה במחסן. על מנת לארגן את המחסן כהלכה יש צורך לעשות שימוש במדפים, אשר מטרתם להבטיח עבודה קלה ומהיהרה. המנהלים והעובדים בחברה צריכים לדעת בכל זמן נתון מה הוא המלאי שקיים בחברה והיכן מאוחסן כל דבר. המחסן צריך להיות מאורדן בצורה כזאת שניתן יהיה לשלוף כל דבר במיידי ללא הסתבכויות.

במחסנים גדולים המשמשים מפעלים גדולים ואת התעשייה עושים בדרך כלל שימוש במדפים העשויים ממתכת היכולים לשאת משקל כבד. במחסנים קטנים המשמשים לחנויות או לצרכים ביתיים השימוש נפוץ יותר במדפים העשויים מפלסטיק ועץ, היכולים לשאת משקל קל יותר יחסית.

ישנם פרמטרים שונים שיש לקחת בבחירת מדפים המתאימים לצרכי העסק שלך או הצרכים הביתיים שלכם:

· יש לקחת בחשבון את משקל הציוד הרוצים לאחסן. לכל מדף יש כושר נשיאה למשקל מסויים, ממשקל העמסה קל דרך בינוני ועד כבד. במידה והמחסן מיועד לאחסנת ציוד לחנות בגדים, ניתן להשתמש במדפים העשויים מעץ או מפלסטיק המשמשים לנשיאת ציוד קל.

· מקום האחסנה – למקום בו המדפים מאוחסנים יש חשיבות רבה. מחסן שאינו מאוורר יוביל להתבלות מהירה יותר של המדפים. כמו כן יש לקחת בחשבון שהבלאי הטבעי של מדפי עץ הוא גדול יותר מאחר והם רגישים לחרקים, ללחות, מים ולאבק. במידה ומדפי העץ יבואו במגע עם מים הם עלולים להיפגע, וכמו כן להינזק מפטריות ועובש. גם למדפי הפלסטיק חיים קצרים יותר מאחר ולאחר מספר שנים הם יכולים לשנות את הצורה, להתלבות ולהיסדק.

· נגישות למדפים – על מנת לארגן בצורה יעילה את המחסן, חשוב שהמדפים יהיו נגישים, כך שהעובדים יוכלו לפרוק ולהעמיס במהירות וביעילות מרבית. יש לתכנן את גובה המדפים, המעברים, גודלם, כך שיהיו נגישים בהתאם הצורך לסולם, מלגזה או כל פונקציונאליות אחרת הנדרשת מהם.

· חשוב שמעבר לכך שהמדפים יהיו נגישים, יהיה בנוסף ניתן לראות את הסחורה שעל המדפים בבהירות ובקלות. בצורה זה יהיה קל הרבה יותר לאתר את הסחורה שרוצים לשלוף.

על מנת לבחור את פתרונות המידוף המתאימים ביותר עבור העסק או המפעל שלכם, ניתן לפנות לחברה המתמחה בפתרונות אחסון. החברה תייצר ותתאים לכם באופן אישי מערכת אחסון למחסן. אם ברצונכם מחסן שיהיה שימושי לטווח הרחוק וישרת אתכם בצורה היעילה ביותר מומלץ לפנות לחברה שתתכנן לכם את המדפים המתאימים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שקיימת היום בשוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה קמר


 


מאמרים נוספים מאת דנה קמר
 
מקלחון פינתי - למה זה טוב?
05/06/12 | רהיטים
כיום ישנו מגוון רחב של מקלחונים בשוק, כך שקל ללכת לאיבוד בין ההיצע. למקלחון הפינתי ישנם יתרונות רבים שתוכלו לקרוא עליהם במאמר הבא.

מדפים למחסן
על מנת לייעל את המחסן לעסק יש צורך להשתמש במדפים בצורה יעילה.

תנאים סוציאליים לעובדים הזרים
למרות שאין זה כך, העובד הזר בישראל זכאי לתנאים סוציאליים הכמעט זהים לתנאים של עובד ישראלי. במאמר מובאים התנאים להם הם זכאים.

מילוי שיער לגברים
כיום ישנם מגוון פתרונות של מילוי שיער לבעיית ההתקרחות אצל הגברים. במאמר מוצגות השיטות השונות הקיימות היום בשוק למילוי שיער אצל גברים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI