דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה איך לבחור נכון שירותי הובלות תל אביב?
איך לבחור נכון שירותי הובלות תל אביב?
amit nir 15/04/12 |  צפיות: 2431

קיבלתם מפתחות למקום החדש?

לרוב האנשים העברת העסק זה תהליך מרגש מאוד. מדובר בזמן טוב מאוד לעשות סדר בחפצים, למיין חפצים שאספנו, להפרד מחלק מהדברים ולהתחדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר יש להקפיד ולבחור חברה שתארוז ותוביל לנו את הרכוש היקר לליבנו , שתוכל לאפשר לנו מעבר נוח וזריז ככל הניתן.

על מה להקפיד כשמחפשים הובלות תל אביב?

הדבר הראשון שרוב האנשים יבדקו הוא מחיר ההובלה. המחיר מהווה נתון עיקרי בגיבוש החלטה ובחירת מוביל עבור מרבית האנשים, אך האם מחיר זול תמיד משקף את העסקה האולטימטיבית?

בבקשה לא להראות מופתעים אם מצאתם הובלה לכל הריהוט עבור שמונה מאות שקל וכשאתם ארוזים ומוכנים יגיע אדם, לבדו, עם טנדר שבקושי מכוסה ברזנט. כמו שלא הייתם נותנים את הפרייבט בכל מוסך זול, למה תרצו לתת את הרכוש שאספתם כל חייכם אצל שרלטן, על אף שהוא זול פי כמה.

אז על סמך מה בוחרים?

לא יודעים איפה לחפש? עדיף לבחון מספר הצעות. ע"י ביצוע השוואה בין מספר חברות הובלה תקבלו מושג מה חברה ממוצעת נותנת לכם ובאיזה מחיר, בדרך זו יתאפשר לכם להכיר את העלויות השונות ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם מוכנים להוציא ולדעת שקיבלתם את השירות הטוב ביותר במחיר הזה. אם תבדקו הצעה של הובלות ברמת גן הפער יתבטא ב:

ניסיון - חברות מובילים הפועלות בענף זמן ארוך מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שעובדים ביעילות ובזריזות תוך כדי הקפדה וטיפול מסור בציוד שלכם. לחברות הובלות אלו לקוחות רבים ומסוגלות להציג מספר רב של המלצות.

ביטוח - קחו לתשומת לבכם שמרבית מן ההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו אינן כוללות סעיף ביטוחי. בזמן ביצוע הובלת דירה חשוב להקפיד שקיים בכלל סעיף מסוג זה ולבדוק את מה הוא מכסה כדי שלא תהיו בלחץ.

כמות האנשים וכלי ההובלה - חברות הובלה מסודרות יגיעו עם משאית גדולה לעומתם עוסקים מהצד בהובלות שיגיעו לבד או בליווי עובד מזדמן עם טנדר ישן שאולי למזלכם סגור עם ברזנט קרוע. חברות הובלה רציניות יגיעו בליווי צוות מקצועי המונה לפחות 3 מובילים, תלוי מה דורשת הובלה - ולכן מובטח לכם שירות וטיפול זהיר יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלה בעזרת מנוף - שימוש במנוף יוביל לעליה במחיר ובמצבים מסויימים לא תהיה לכם אפשרות אחרת ותהיו חייבים להשתמש בו עקב דלת כניסה צרה. באותה מידה, מומלץ לשכור שירות מסוג זה גם אם לא מוכרחים בגלל שהוא יכול לחסוך זמן ומונע אפשרות של פגיעה בחפצים שלכם בעת סחיבת הרכוש בחדרי מדרגות צפופים.

מקווה שנתתי לכם מספיק בשביל להתחיל למציאת הצעה שתהיה משתלמת והוגנת. זקוקים לכלים ועצות לחיפוש מובילים במחיר מעולה?גלשו לפורטל ותוכלו לקרוא עלהמלצות ומידע ועוד כלים שיאפשרו לכם לחלוף על פני ההובלה ללא כאב ראש.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI