דף הבית קניות וצרכנות צרכנות קייטרינג בשרי – המזון הפופולארי יותר מכולם
קייטרינג בשרי – המזון הפופולארי יותר מכולם
דני לוי 19/04/12 |  צפיות: 2900

1.במרבית האירועים, הקייטרינג הפופולארי ביותר הוא קייטרינג בשרי. קייטרינג בשרי נותן לנו לבחור מנות עיקריות ותוספות בין היצע גדול מאוד ועשיר. קייטרינג בשרי ראוי עבור כל גיל, לאנשים זקנים למבוגרים ואפילו לילדים קטנים. כמעט בכל אירוע כולם ישמחו לאכול אוכל בשרי משובח ומשביע.

2.בכל סכום כספי יהיה בידכם לאתר קייטרינג בשרי איכותי וטוב.יש אפשרות להרכיב מינים רבים של מנות, מנות יקרות וזולות, וכולן יהיו טעימות מאוד . עבור כל אחד שמבקש דרך להוזיל את ההוצאות, מתאים למצוא קייטרינג בשרי. כך הוא יהיה מסוגל להגיש מנות משובחות ומשביעותבמחירים זולים בהרבה יותר.

3.מחקרים שנערכו בנושא הקייטרינג מראים כי רוב הישראלים עדיין מעדיפים קייטרינג בשרי.גם כאשר אתם עושים סעודות משפחתיות חגיגיות, הרוב מעדיפים להגיש אוכל בשרי כמו בשר, עוף, רולדות בשריות וסוגים נוספים.

4.קייטרינג בשרי זה תפריט משביע יותר מאחרים. כאשר אתם מגישים לאורחים תפריט בשרי, אף אחד מהם לא יצא רעב מהאירוע שלכם.

קייטרינג לחתונה – כיצד לחפש את הטוב מכולם

השוק רווי בחברות רבות המציעות קייטרינג בשרי. מהי הדרך הבטוחה למצוא את המתאימות מכולן?

1. על פי המחיר - חברות רבות מאוד מציעות תפריט דומה מאוד במחירים שונים. במקרים מסוימים תופתעו מפער המחירים הגדול.לא בכל המקרים המחיר מעיד אודות רמת האוכל.במרבית הפעמים חברות ממותגות ומפורסמות מבקשות מחיר יקר יותר מחברות פחות מפורסמות.

2. הטעם - עוד לפני שבוחרים קייטרינג לחתונה חיונישתטעמו את האוכל בעצמכם.כאשר אתם טועמים את האוכל, חשוב לשים לב לפרמטרים נוספים מלבד הטעם כמו עיצוב המנה, היחס של הצוות ולצורת ההגשה.

3. אם מבקשים ממכם תוספת מחיר בשביל כל שירות או פריט נוסף, אל תבחרו בחברה הזו. התחרות הגבוהה בין החברות בענף גורמת לרוב החברות להעלות בדרגה את המנות , להוסיף פרחים, נרות וכדומה בלי תוספת מחיר.

4.לפי המלצות- כדי לבחור את החברה הטובה ביותר, חשוב לבקש המלצות מחברים שעשו שמחות בעבר והיו שבעי רצון. אתרי האינטרנט הפועלים בתחום , רוויים באינפורמציה עדכנית ואמינה אודות קייטרינג לחתונה, אפשר לדלות מהם המלצות.

5. עוד בטרם שאתם חותמים עם חברת קייטרינג, כדאי לבקר באירוע בזמן אמת.רק כךיהיה באפשרותכם להתרשם מטיב השירות, מעמידה בלוח הזמנים, מהעיצוב וכולי. קייטרינג כשר -גם כשר גם טעים

1. כיום חברות רבות מאוד משווקות קייטרינג כשר. קייטרינג כשר אינו נופל בטיב האוכל מקייטרינג שלא כשר. אומנם אי אפשר להגיש מנות אחרונות חלביות, אבלאין זה מוריד מאיכות המנות ומטעמם המשובח. בעזרת תחליפים ניתן ליצור מנות אחרונות טעימות מאוד ומשובחות.

2.כמעט בכל אירוע שדורש שיתוף של רב רשמי כמו חתונה, ברית מילה וכדו', חייבים לבחור רק קייטרינג כשר.חברות הקייטרינג מציעות רמות רבות של הכשרים במחירים מגוונים. ברוב המקרים ככל שרמת ההכשר איכותית יותר, כך גם מחיר המנה.

3.בחירת קייטרינג כשר מבטיחה כי כל האורחים באירוע שלכם, גם שומרי המסורת, יהיו יכולים לאכול ולשבוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני לוי

כדי להצליחבדיאטה או בהרזיה צריך  יעוץ מקצועי.



 


מאמרים נוספים מאת דני לוי
 
אומניות לחימה – כמעט כל דבר שראוי להכיר
04/03/13 | צרכנות
מכיוון שבני האדם מחפשים תמיד דרכים להגן על עצמם, על כן הם יצרו את אמצעי ההגנה אשר נקרא אומניות לחימה. אומניות הלחימה הסינית היו הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל רחבי תבל וגם בארצות המערב. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי המשתתף באולימפיאדות רבות.

נדלן במושבים – על אודות השוני בין רכישה של נכס בעיר וקנייה במושב
04/03/13 | צרכנות
בנושא של נדלן במושבים נכללים אדמות מסחריות, אדמות חקלאיות ויחידות למגורים וכו'. מחיריהם של נדלן במושבים נתונים לשינויים ותלויים בכמה גורמים. משום כך, רצוי מאוד לגשת לייעוץ אל שמאי שמתמצא בתחום כדי לקבל ממנו הערכת מחיר ריאלית ועדכנית בטרם מחליטים על עיסקת נדלן במושבים.

קידוח בטון – שילוב של מומחיות וציוד איכותי
04/03/13 | צרכנות
מי שמעוניין לפעול בפעילות של קידוח בטון יש צורך להיות מקצוען. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. המלאכה של קידוחי בטון מצריכה ציוד מקצועי מתאים, עובדים מומחים שיש להם ידע בענף.

ארונות הזזה – הכל על העיצוב המיוחד
04/03/13 | צרכנות
המילה האחרונה בנושא של הארונות הן ארונות הזזה. באמצעות ארונות הזזה ניתן לחסוך באופן משמעותי במקומות איחסון בצורה הטובה ביותר. ארונות הזזה הם ארונות מעוצבים. מעצבים רבים בוחרים לתכנן את הריהוט של הבית עם ארונות הזזה ומשקיעים מחשבה ומאמצים רבים בעיצובם.

עורך דין גירושין – בנושא תחומי העיסוק המגוונים
04/03/13 | צרכנות
כשבני זוג מגיעים להחלטה כי הם רוצים להיפרד זו מזה ויש צורך לערוך חלוקת רכוש ביניהם, פונים לצורך סידור העניין אל עורך דין גירושין. עורך דין גירושין יהיה יכול לסייע לבני הזוג לצלוח את הזמנים הקשים יותר בקלות וחלוקת הרכוש תיעשה בהסכמת בני הזוג.

טיסות לניו יורק – בנושא אתרי התיירות הטובים ביותר
04/03/13 | צרכנות
טיסות לניו יורק הם בין הטיסות הנדרשות ביותר. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה ביותר בעולם החופשי הינה דרך טיסות לניו יורק. יש אפשרות להגיע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי בנוסף באמצעות טיסה העוברת במדינה אירופאית.

טיול מאורגן לתאילנד - בנושא היתרונות
04/03/13 | צרכנות
כמו כל טיול אחר, גם טיול מאורגן לתאילנד נותן אפשרות לבקר באתרים שבהם לא היינו מצליחים לבקר בכוחות עצמינו. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אותנו אל המקומות האקזוטיים ביותר בתבל. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זאת חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

דלתות פנים - הכול על סוגי הדלתות
28/01/13 | צרכנות
יש התקדמות גדולה בנושא עיצוב הבית בזכות דלתות פנים. כעת , דלתות פנים בנויות ממגוון רחב של מרכיבים, בגיוון של עיצובים רבים ושלל גוונים. לפני שנים רבות היו בשימוש גם דלתות פנים , אולם הם היו תמיד עם מראה אחיד.

אומניות לחימה - אודות סוגי הספורט המיוחדים
28/01/13 | צרכנות
ספורט של אומניות לחימה החל להיות נפוץ מתוך הצורך בהגנה עצמית. אומניות לחימה הוכנסו למסגרת של המשחקים האולימפיים, לאחר החלטתה של וועידת סורבון בשנת 1984 אשר דנה על המשחקים האולימפיים.

עורך דין פשיטת רגל – במטרה לעבור את ההליך בשלום
28/01/13 | צרכנות
הליך של פשיטת רגל הינו תהליך משפטי לא פשוט וכדי שהדבר יתבצע בשיטה הראויה , כדאי מאוד לגשת לאיש מקצוע שיידע איך ניתן לתת סיוע מתאים ולעבור את ההליכים בדרך הטובה ביותר . האיש שמתאים למטרה זו הוא, עורך דין פשיטת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI