דף הבית קניות וצרכנות צרכנות אומניות לחימה - אודות סוגי הספורט המיוחדים
אומניות לחימה - אודות סוגי הספורט המיוחדים
דני לוי 28/01/13 |  צפיות: 4353

אומניות לחימה הנן ספורט אשר פותח מתוך הצורך של הגנה עצמית. במסגרת הוועידה בסורבון בשנת 1984היו דיונים על אודות המשחקים באולימפיאדות, והחליטו שגם אומניות לחימה יהיו במסגרת המשחקים. נשים הורשו להשתתף בתוך המסגרת של התחרויות האולימפיות אף בספורט של אומניות לחימה רק משנת 2004.

קרטה -ענף ספורט פופולארי

1. זה בלתי אפשרי להלחם במשחקי קרטה בכלי נשק מכל סוג שהוא כמשמעות המילה קרטה שפירושה היא , יד ריקה וכלי הנשק היחידי בקרטה הוא אך ורק הרגליים והידיים .

2. קרטה זה לא רק ספורט, אלא דרך בחיים. אומנות הקרטה מחנכת לתת כבוד ולהעריך כל אחד.

3. קרטה נהיה ענף ספורט פופולרי במקומות רבים בעולם. אנשים מכל המגזרים נוטלים חלק בספורט הקרטה כולל דמויות מהתקשורת, אנשי פוליטיקה ובמה.

4. במסגרת אימוני קרטה עושים שימוש באיברים מגוונים ולומדים כיצד לשלוט בהם. במסגרת אימוני קרטה רוכשים מיומנויות שהעיקר בהם היא שליטה של המוח על היד או הרגל ובמיוחד שליטה עצמית פיזיתורוחנית ומתן כבוד לצד השני.

5. אימוני קרטה מועילים לשיפורו של הביטחון העצמי וחיזוק המשמעת העצמית. אימוני קרטה יכולים לעזור לילדים בעייתיים בנושא של קשב וריכוז. קרטה עוזר לפיתוחן של התנועות המוטוריות ותורם להתמודדות עם הבעיות השוטפות.

היאבקות –קרב קצר בין שני משתתפים

1. לצידם של שאר התחרויות הספורטיביות באולימפיאדות, יש גם האבקות. קיימים שני סוגים של האבקות, האחת היא האבקות יוונית רומית והשנייה היא האבקות חופשית.

2. האבקות מתקיימת בזירה עגולה על מזרן בגודל של שבע מטר. על מהלך הקרב מפקח שופט. המתאבקים לובשים בגדי גוף הדוקים, מתמודד אחד עטוי בגדים שצבעם אדום והשני לובש בגדים כחולים.

3. בקרב היאבקות יש אפשרות לתפוס רק את חלק הגוף העליון. אין אפשרות חוקית ללפות את הרגליים, אי אפשר לתת מכות, אין אפשרות ללפות את העורף מכיוון שישנו חשש לסכנת חנק ואי אפשר לתת אגרופים.

4. קרב האבקות נמשך רק שש דקות. הוא מתנהל בשני סיבובים ובין כל סיבוב יש הפסקה קצרה לפרק זמן של חצי דקה.

5. המנצח בקרב האבקות הנו זה שמצמיד את כתיפיו ושכמותיושל חברו לקרקע לפרק זמן קצר ביותר.

אגרוף תאילנדי –ספורט נפוץ הסוחף רבים

1. בתאילנד יש אומניות לחימה קדומות ואחת מהן היא אגרוף תאילנדי.

2. הרבה מטיילים מכל התבל מוצאים עניין בספורט הייחודי של אגרוף תאילנדי ומגיעים לתאילנד כדי לראות את הקרבות.

3. האימונים של אגרוף תאילנדי משולבים מכל מיני בעיטות וקפיצות כנגד שקי אגרוף וכנגד מאמנים. אגרוף תאילנדי גורם לפיתוח הכושר וסיבולת לב ריאה וכל מי שרוצה להתאמן באגרוף תאילנדי צריך כושר רב.

4. על אף שהעיקר בספורט אגרוף תאילנדי הוא כושר פיזי גבוה, בכל אופן צריך גם לחשוב ולערוך תיכנון בשעת הקרב גופו מה יהיו התרגילים הבאים .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני לוי

כדי להצליחבדיאטה או בהרזיה צריך  יעוץ מקצועי.



 


מאמרים נוספים מאת דני לוי
 
אומניות לחימה – כמעט כל דבר שראוי להכיר
04/03/13 | צרכנות
מכיוון שבני האדם מחפשים תמיד דרכים להגן על עצמם, על כן הם יצרו את אמצעי ההגנה אשר נקרא אומניות לחימה. אומניות הלחימה הסינית היו הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל רחבי תבל וגם בארצות המערב. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי המשתתף באולימפיאדות רבות.

נדלן במושבים – על אודות השוני בין רכישה של נכס בעיר וקנייה במושב
04/03/13 | צרכנות
בנושא של נדלן במושבים נכללים אדמות מסחריות, אדמות חקלאיות ויחידות למגורים וכו'. מחיריהם של נדלן במושבים נתונים לשינויים ותלויים בכמה גורמים. משום כך, רצוי מאוד לגשת לייעוץ אל שמאי שמתמצא בתחום כדי לקבל ממנו הערכת מחיר ריאלית ועדכנית בטרם מחליטים על עיסקת נדלן במושבים.

קידוח בטון – שילוב של מומחיות וציוד איכותי
04/03/13 | צרכנות
מי שמעוניין לפעול בפעילות של קידוח בטון יש צורך להיות מקצוען. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. המלאכה של קידוחי בטון מצריכה ציוד מקצועי מתאים, עובדים מומחים שיש להם ידע בענף.

ארונות הזזה – הכל על העיצוב המיוחד
04/03/13 | צרכנות
המילה האחרונה בנושא של הארונות הן ארונות הזזה. באמצעות ארונות הזזה ניתן לחסוך באופן משמעותי במקומות איחסון בצורה הטובה ביותר. ארונות הזזה הם ארונות מעוצבים. מעצבים רבים בוחרים לתכנן את הריהוט של הבית עם ארונות הזזה ומשקיעים מחשבה ומאמצים רבים בעיצובם.

עורך דין גירושין – בנושא תחומי העיסוק המגוונים
04/03/13 | צרכנות
כשבני זוג מגיעים להחלטה כי הם רוצים להיפרד זו מזה ויש צורך לערוך חלוקת רכוש ביניהם, פונים לצורך סידור העניין אל עורך דין גירושין. עורך דין גירושין יהיה יכול לסייע לבני הזוג לצלוח את הזמנים הקשים יותר בקלות וחלוקת הרכוש תיעשה בהסכמת בני הזוג.

טיסות לניו יורק – בנושא אתרי התיירות הטובים ביותר
04/03/13 | צרכנות
טיסות לניו יורק הם בין הטיסות הנדרשות ביותר. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה ביותר בעולם החופשי הינה דרך טיסות לניו יורק. יש אפשרות להגיע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי בנוסף באמצעות טיסה העוברת במדינה אירופאית.

טיול מאורגן לתאילנד - בנושא היתרונות
04/03/13 | צרכנות
כמו כל טיול אחר, גם טיול מאורגן לתאילנד נותן אפשרות לבקר באתרים שבהם לא היינו מצליחים לבקר בכוחות עצמינו. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אותנו אל המקומות האקזוטיים ביותר בתבל. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זאת חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

דלתות פנים - הכול על סוגי הדלתות
28/01/13 | צרכנות
יש התקדמות גדולה בנושא עיצוב הבית בזכות דלתות פנים. כעת , דלתות פנים בנויות ממגוון רחב של מרכיבים, בגיוון של עיצובים רבים ושלל גוונים. לפני שנים רבות היו בשימוש גם דלתות פנים , אולם הם היו תמיד עם מראה אחיד.

אומניות לחימה - אודות סוגי הספורט המיוחדים
28/01/13 | צרכנות
ספורט של אומניות לחימה החל להיות נפוץ מתוך הצורך בהגנה עצמית. אומניות לחימה הוכנסו למסגרת של המשחקים האולימפיים, לאחר החלטתה של וועידת סורבון בשנת 1984 אשר דנה על המשחקים האולימפיים.

עורך דין פשיטת רגל – במטרה לעבור את ההליך בשלום
28/01/13 | צרכנות
הליך של פשיטת רגל הינו תהליך משפטי לא פשוט וכדי שהדבר יתבצע בשיטה הראויה , כדאי מאוד לגשת לאיש מקצוע שיידע איך ניתן לתת סיוע מתאים ולעבור את ההליכים בדרך הטובה ביותר . האיש שמתאים למטרה זו הוא, עורך דין פשיטת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI