דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלונות באילת – כיצד לתכנן נכון את החופשה
מלונות באילת – כיצד לתכנן נכון את החופשה
שירה דרורי 21/04/12 |  צפיות: 2890

אילת, כבר מספר עשורים נמצאת במקום הראשון כיעד התיירות פנים מספר אחת בישראל. ממוקמת על שפת הים האדום, ומספקת מזג אוויר שמשי וקייצי ברוב חודשי השנה. באילת כ 50 מלונות באילת פרוסים מצפונה ועד דרומה (וזה בלי לספור את בתי הארחה והאכסניות השונות), עם סה"כ של 12,000 חדרים למבקרים בה. אז איך נתכנן נכון את החופשה בתוך כל ה"בלגן" הזה?

נגדיר מה סוג החופשה שלנו

באילת אפשר לנפוש בכמה וכמה צורות שונות, אם זה טיול משפחתי, רומנטי-זוגי, או כנס עסקי. לא משנה איזה סוג של ביקור זה יהיה, אילת ערוכה לענות על כל הצרכים של הנופשים בין אם זה אטרקציות למשפחה או אולמי כנסיים לאנשי העסקים.

אחרי שהבנו איזו סוג של חופשה אנחנו תרים אחר, נדע להתאים את שאר המרכיבים לחופשה. אם זה לוקיישן מבודד לחופשה רומנטית או קירבה לאטרקציות שאילת מציעה לילדים ולבני המשפחה, בהתאם לכך נבחר אחד מני עשרות מלונות באילת.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

באילת מספר ריכוזי מלונות שפרוסים בעיר כאשר בכל אחד מהם עשרות מלונות באילת. מומלץ לבחור את המלון באיזור אשר הכי יתאים לסוג החופשה שאותה אנחנו מתכננים. איזור הדרום אחרי חוף האלמוגים הכי יתאים לאילו שמחפשים אחר שקט והתבודדות לחופשה רומנטית מושלמת. אם באתם לאילת בשביל העולם התת-ימי המרהיב שלה, תוכלו להתארח מאחד מעשרות בתי המלון שפרוסים בקרבת חוף האלמוגים והצלילות. ואף להשתמש בשירותי מועדון הצלילה של חלק מהמלונות.

איזור המרכז הכי יתאים לאלו שבאו לחופשה משפחתית מפאת הקירבה לקניון, הטיילת ושאר האטרקציות שאילת מציאה.

תכנון לו"ז כללי של החופשה

בין אם אתם מגיעים לאילת לסופ"ש או לשבוע שלם, כדאי לדעת מראש (לא לרמת המה עושים בכל שעה בכל יום) מה נעשה בכל יום, על מנת שתוכלו לנצל כהלכה את הזמן שלכם באילת.

אם אתם מגיעים לחופשה משפחתית, בידקו בהגעה לקבלת המלון מה הלו"ז של צוות הבידור, ובאילו מהפעילויות שלהם תרצו להשתתף, ואח"כ שבצו בזמן הפנוי את האטרקציות שתרצו לפקוד בזמנכם בעיר. תוכלו להעזר בפקידי הקבלה בשביל לקבל פרטים של שעות פתיחה של אטרקציות שונות בעיר.

אטרקציות באילת

לאילת שלל אטרקציות לכל הגילאים ומכל הסוגים. מקולנוע ה IMAX  ועד המצפה התת ימי. להרבה מלונות באילת יש סוכניות תיירות שמציעות מידע ושירותי הזמנות לשלל האטרקציות.

חשוב לבדוק לפני שמגיעים לאילת מה האטרקציות הקיימות, ומה הכי מעניין אתכם ולבחור מתוך הרשימה את סדר העדיפויות שלכם. לא תספיקו לבקר בכל המקומות אותם תרצו, וגם אם ממש תתאמצו וכן תצליחו, לא באמת תהנו מהשהות ומהריצות מנקודה לנקודה.

קבעו סדר עדיפויות שיתאים לכל בני המשפחה, אך אל תכריחו את עצמכם לעבוד רק לפיו, ספונטניות זאת מילת מפתח בחופשה, ולכן כדאי מדי פעם לפעול בשרירותיות וסתם לקפוץ למקום שלא חשבתם עליו לפני זה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI