דף הבית חוק ומשפט דיני עסקים מחפשים מידע בנושא הסכם מייסדים?
מחפשים מידע בנושא הסכם מייסדים?
amit nir 22/04/12 |  צפיות: 13776

עריכת דין מקצועית - איך רושמים חברה?

אף אדם לא באמת רוצה להיקלע אל הסיטואציה הזו, ברם במקרים רבים אנו צריכים לדבר עם עורכי דין. הדבר יכול להיות עקב דוחות מהירות ועשוי לקרות דווקא עקב רישום חברה. כך או כך כדאי מאוד שיהיה באיזור עורך דין!

מידע רלוונטי בנושא עורכי דין.

ניתן למצוא עורכי-דין רבים בארצנו, והם באים במגע עם עניינים רבים ושונים; עריכת צוואות, הוצאה לפועל, תביעות גירושים וייעוץ משפטי. עניינים משפטיים נוגעים כמעט בכלל התחומים בחיים שלכם, מסיבה זו אין זה מפתיע שיום אחד נזדקק גם אנחנו לעורכת דין מומלצת.

מהי חתימת נוטריון? הייתם רוצים עוד מידע חשוב אודות הסכם מייסדים?

נוטריונים הם עורכי-דין לכל דבר עם הסמכה להתעסק בעניינים מסוימים. מדוע אנשים חייבים נוטריון? לדוגמא, כשאתם מוציאים דרכון אירופאי, אין ברירה אלא קודם כל להציג מספר רב של מסמכי הגירה מתורגמים. לא כל סוג של תרגום נחשב לחוקי, שכן צריך תרגום נוטריוני. עוד דוגמא, אם אנו רוצים הלוואה מהבנק, צריך להראות גם חותמת של נוטריון.

לפי איזה קריטריונים לבחור עורך דין? עדיין אין לכם פתיחת חברה?

יש בחיים מספר החלטות גורליות - המדינה בה נחיה, המכונית שנקנה וכמובן, העורך-דין שייעץ לנו כאשר נצטרך.

מתחילים בחיפוש אחר עורך-דין ממולח? זה תמיד רעיון טוב לקבל המלצות מבני משפחה טובים. המלצות מסוג זה הן הכי אמינות, וכך אתם יכולים לדעת שאיש לא עובד עליכם.

אם אתם באים לפגוש משרד עורכי-דין, רצוי מאוד לבדוק האם הוא בכלל מתאים לכם. לא כל עורכי הדין מנוסים בכל התחומים המשפטיים. דיני מקרקעין, סתם דוגמא, זה בכלל לא עבירות תנועה. בגלל הסיבה הזאת חשוב לבדוקתיקים קודמים וכמובן לוודא שאותו משרד מקצועי אכן מטפל בנושאים מסוגכם.

עורכי דין מקצועיים, בואו לכאן שוב ותוכלו לקבל המון אינפורמציה בעניין. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI