דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים אולמות אירועים או גני אירועים?
אולמות אירועים או גני אירועים?
amit nir 22/04/12 |  צפיות: 2628

גם את רוצה אירוע מיוחד? מי לא מפנטז אירוע בלתי נשכחת, אבל מה אורחים זוכרים מארוע? שמלה, האוכל, האפקטים, וכמובן את האולם. אולי תופתעו לגלות, אבל להרבה מאוד מהאורחים אותם אספקטים חשובים, ועל המרכזיים נשתדל להתייחס פרטנית.

בחירת מקום האירוע


המיקום שתבחרו צריך לשקף אתכם ואת הדברים שחשובים לכם. וילה בסביון תקרין אקסקולוסיביות, חתונה בבריכה תשקף תמימות, אולם או גן אירועים מפואר ישקף את עושרכם בעוד שגן אירועים אינטימי ישקף חמימות.

זכרו שמאוד קל פנטז על ארוע מדהים ויוקרתי, אבל לפעמים ששלב התכנון נגמר מבינים בעלי הארוע שזה לא באמת מה שהם חיפשו. אז לפני שאתם בוחריםאולם איורעים תחשבו בהיגיון אם באמת האולם הזה הוא באמת אתם .

בוחרים מנות לאירוע

סיימתם לעסוק עם אולמות אירועים? לדעת כלל האנשים אחד הנושאים המרכזים הוא התפריט שיוגש לאורחים. לחלקכם זה אולי ישמע מוגזם, אבל מרבית האורחים רוצים ליהנותומה שחושב להם הוא המנות שיוגשו באירוע.

לפני בחירת האוכל תנסו לחשוב מי הם המוזמנים שיתפסו את הנתח המרכזי ביותר בשמחתכם. אם לרעתכם מדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, חסידי האוכל הביתי, אז תלכו עלאוכל יותר פשוט. אם לשימחתכם מדובר באנשים מביני עניין של שנות ה-2000 רצוי לשקול האוכל המיוחד, אם זאת מסיבת צעירים ויהיו בה הרבהנערות ונערים אז ניתן למצוא תפריט צעיר הכולל בתוכו עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

ברוב המקריםבלתי אפשרי לרצות את כל המוזמנים, אי לזאת רצויללכת עלתפריט מורכב וצנוע, חדש וביתי. כך יש יותר סיכוי שיהיו לרוב האורחים הרבה אופציות להחליט מהם. לסיכומו של עניין, רצוישיהיה מגוון של אופציות מאשר רק כמה מנות מצומצמות.

המראה הכללי...

היה ויש לכם קצת זמן ואתם באמת מעוניינים להשפיע עלהאנשים בארוע שלכם, תחשבו על קונספט מקורי, משהו חדשני ובנוסף על הכלמסר שאתם רוצים שידעו. כמו שבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב שתבחרו בעל משקל.

בכל מה שקשור לעיצוב באמת אין גבול לדמיון; אפשר לעשות הכל, או להפך אפשר להדגיש רק דברים מרכזיים; הצבעים (חתונה אדומה, עיצוב פרחוני), נוף מלאכותי (ציפורים,חול ים) סידורי פרחים ועוד, פשוט תיתנו לדמיון שלכם להפליג. קורה פעמים רבותשחגיגה פרטית הופך לגם האירוע של המשפחה, לכןבעיקר בנושא חשוב זה, זה המקום הטבעי לתת ביטוי למה שחושב לכם.

כבר החלטתם לגבי חתונה קטנה?

הבחירה הכי קלה היא לרצות את כל בני המשפחה, אך זכרו תמיד שבסופו של דבר זה האירוע שלכם. אם יש דבר שאתם לא רוצים לוותר עליו אפילו אם הוא, לא מקובל על ההורים, אל תסכימו לוותר עליו. תסבירו לבני המשפחהבדרך הכי שקטה ורגועה שבשורה התחתונה ההחלטה שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שהכי קריטי לכם.

אם אתם מתים למצוא מידע חשוב לגבי התחום המשיכו לקרוא כאן, וחגגו אירוע מהנה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI