דף הבית עסקים מיתוג בגדי עבודה
בגדי עבודה
לילך כהן 23/04/12 |  צפיות: 3108


האיכות מדברת

כמעט בכל עסק או ארגון אנו יכולים לראות כיצד עובדים רבים לובשים בגדים בהתאם לאופי עבודתם. אם ניקח למשל גוף גדול העוסק בתחום התקשורת נוכל לראות כיצד המילים בגדי עבודה הן רק שם כולל ורחב היקף למגוון בגדים המתאימים לכל סוג של עובד. כך אפשר לראות כיצד אנשי המכירות ילבשו חולצות מכופתרות עם צבעי החברה ואילו טכנאים ומתקינים ילבשו סרבלים למשל.

אין ספק שהצורך בבגדים מיוחדים בכל ארגון הוא כזה שבא לידי ביטוי בצורות שונות. אך באופן כללי רצונה של חברה מסוימת להלביש את עובדיה נובע לא רק מתדמיתו של הארגון כמובן אלא גם בהענקת היכולת לעבודה נוחה ובטוחה יותר. איכות בגדים לעבודה היא דבר חשוב שיכול לתרום רבות לעבודה שוטפת מבלי לסכן את העובדים ותוך הדגשת השייכות שלהם לכל ארגון.

היכולת לייצג טוב יותר את העסק

מאחר ואנו חיים בעולם תחרותי מאוד אנו יכולים לראות עד כמה מנסים גופים מסחריים להיות מוכרים יותר לצרכנים השונים. נראה כי לא תמיד רק מסעי פרסום שונים הם אלו שיכולים ליצור בידול של עסק מסוים או משיכה והזדהות של עסק אחר. זאת מאחר ובזכות בגדי עבודה ייצוגיים יכול העסק לראות כיצד מצליח הלקוח הפוטנציאלי לזהות את עובדי הארגון גם ללא סימון של לוגו למשל.

די ברור שכל ארגון שרוצה לכבד את עצמו ולמשוך אליו כמה שיותר לקוחות יקפיד לשים דגש על נושא הייצוגיות. כך, מעבר לפנייה אדיבה ללקוח ומעבר להצגת מבצעיים כדאיים וכיו' יתבסס ייצוג הארגון גם על סוג של מדים שאותם לובשים העובדים. הדבר יוצר רושם רב ולעתים רואים כיצד לא מעט לקוחות מרגישים נוח יותר עם חברה שמייצגת את עצמה בצורה מרשימה הרבה יותר.

ביגוד איכותי בהתאמה אישית

כיום מי שמעוניין להלביש את עובדיו בצורה מסודרת יכול לראות עד כמה רבות הן האפשרויות שלפניו. עסקים רבים המתמחים בתחום זה מציגים אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות של בגדי עבודה מחומרים שונים, בסגנונות רבים וכמובן גם בהתאמה אישית לכל בקשה. עבור לא מעט ארגונים בישראל הרי שהדבר תורם רבות לפעילות שוטפת קלה יותר ולרמת ייצוגיות גבוהה יותר.

כחלק מבניית עסק, קידומו והתפתחותו ניתן לראות כיצד בעלי עסקים ומנהלים רבים מבינים את השירות המצוין שעושה התאמה אישית של בגד לאופי הפעילות של כל ארגון. מעבר לבחירת הצבעים (שצריכים להיות מתאימים לצבעי החברה) ודרך התייחסות לנושאים כמו גזרה, גודל, עיצוב וכד', חשוב לכל ארגון להגיע להתאמה מלאה בכדי שהבגד יציג תמורה מלאה לעלותו.

להזמנת בגדי עבודה התקשרו  036501700 חברת לעובד או לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI