דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מיתוג אישי באינטרנט עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה
עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה
נונה אור 24/04/12 |  צפיות: 4878

יש לך רעיון להציע, יש לכם מוצר או גימיק מנצח אתה חושב שיש לך משהו טוב ואתה חושב שאתה הטוב ביותר. אתה רוצה שכולם יראו אחר מה שיש למוצר שלך למכור ומהר ובהחלט אתם כבר יודעים כי בניית אתרים באינטרנט ברשת היא אחת המשימות הראשונים שעליך להוציא לפועל כדי לפנות אל הצרכנים העתידיים של החברה שלך או על מנת להרחיב את מאגר האנשים הקיים מימים עברו. בניית אתרים באינטרנט יכולה להביא את העסק שלכם אל מספר גדול של גולשים בתוך פרק זמן קצר, והעלות מול התועלת שתקבל היא מהמשתלמות מכולן שאפשר להשיג.

עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה 24/7 וגולשים בו מיליוני צרכנים בכל רגע.  בעלי עסקים רבים ניצבים בפני כמות גדולה של אפשרויות לפנות אל הלקוח הבא שלהם, כמו גם אל מול תחרותיות בלתי פוסקת מול אלפי פרמטרים מקבילים בשוק. ולעומת זאת, בניית אתרים באינטרנט היא לא מוצר שאפשר לזלזל בו. אתר האינטרנט של החברה שלך הוא בעצם הייצוג העיסקי האינטרנטי שלך, הזהות האינטרנטית, הפנים שיכירו הלקוחות שירצו את שירותיך. אם תפנה לחברה פרופסיונלית שמתמחה בהקמת אתרים העסק שלך יוכל לקבל חשיפה מקסימלית שתגדיל את מאגר הלקוחות שלך.

מבחר גדול של אפשרויות – בניית אתרים באינטרנט
מרגע שהחלטת ללבנות פרוייקט אינטרנטי נפתחות בפניך אפשרויות מרובות להקמת אתר ברשת. ממשקים פשוטים לתיפעול – אותם תצטרך לעדכן, בעזרת אתרים המתוחזקים עבורך באופן קבוע ועד סיוע של קידום האתר שלך – ללא כל מאמץ מצדך. מומלץ כי בונה האתר יתמצא בהתאמת מערכת ניהול התוכן למשתמש, הכרת קהל הלקוחות וצרכיו על בוריים, הידע להתאים את הסגנון המזמין והשימוש הידידותי לגולש.


המלצות שיעזרו לכם לבחור את אנשי המקצוע הנכונים:
מקצוענות – בניית אתרים באינטרנט צריכה מבחר מיומנויות, שכל אחת מהם היא עולם מושגים נרחב בנפרד . עסק מנוסה חייב להחזיק בין עובדיו מומחים בתחומי העיצוב, כתיבה, מתכנתים, כותבי תוכן מקצועיים ואנשי שיווק ומכירות שיודעים את מלאכתם על בורייה.
ניסיון – עבור על תיק העבודות של החברות השונות, בדוק את שנת הקמת המתחרים ואת תדירות פעילותם. עולם הרשת מתרענן בקצב מסחרר – עקב כך חשוב מאוד לוודא כי החברה יתחדשו באופן תדיר.
שירות מעולה והאזנה לצרכיכם – בדוק כי באמת החברה מציעה מענה לכל שאלותיך, מהירותה לבעיות הצצות והקשבתה לצרכיך ורצונותיך.
הדרכה וייעוץ וליווי אישי – בוודאי, בתום הקמת אתר  לא תמה העבודה. וודא כי החברה אכן תספק סיוע ליווי אישי ומתן אפשרות לעצב ולהוסיף אפשרויות לאתר שלך לבד.

אל תתפשר. האזן לאופי השירות שתקבל מצד החברה , בדוק את מידת הקשבתה לחזון של החברה שלך, מקצועיותה לאורך השנים, כמה זמן היא כבר עוסקת בתחום בניית אתרים באינטרנט ערוך סקר שוק אצל לקוחותיה והגשם את חלומך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נונה אור

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק - אתרי אינטרנט , תכנים וקידום.

בניית אתרים 077-4602099

www.Bloo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת נונה אור
 
בניית אתרים - הדרך הבטוחה אל השגשוג
ישנם שני סוגים של אתרים ברשת האינטרנט. אתר סטאטי ואתר דינאמי. מומלץ לבנות אתר דינאמי, היות והוא שווה לכל נפש , בעל מערכת הפעלה נוחה ופשוטה המאפשרת גם למי שלא מצוי בנבכי האינטרנט לעשות בה שימוש קל תוך כדי הוספת תכנים, עדכונים ושינויים שונים.

בחירה נבונה של חברה לקידום אתרים
לאחר שהבנת שרשת האינטרנט היא הזירה המסחרית המודרנית ולאחר שהבנת שאם אתה לא שם,אתה לא באמת קיים, החלטת להקים אתר אינטרנט שישרת אותך ואת צרכיך העסקיים. כעת, כל שנותר לך הוא לבחור חברת קידום אתרים שתעזור לך להוציא את המטרה לפועל.

עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה
יש לך רעיון להציע, יש לכם מוצר או גימיק מנצח אתה חושב שיש לך משהו טוב ואתה חושב שאתה הטוב ביותר. אתה רוצה שכולם יראו אחר מה שיש למוצר שלך למכור ומהר ובהחלט אתם כבר יודעים כי בניית אתרים באינטרנט ברשת היא אחת המשימות הראשונים שעליך

מי יבנה לכם את האתר לעסק
שאלו את עצמכם – האם הייתם נותנים לחובבן להיות אחראי ל'ילד' שלכם? חשבתי כך. בניית אתרים מחייבת הבנה עמוקה בעולם האינטרנטי, ותק מושתת ואהבת המקצוע.

לא תאמינו אבל זה טרנד חדש עיסוי דגים
גם אתם שמעתם על המונח החדש - עיסוי דגים וראיתם כל מיני אנשים שיושבים עם הרגליים בתוך אקווריום בקניון? אני מוכרחה להודות שזהו עיסוי שרק השם שלו נשמע מרתיע ומפחיד, ורק המחשבה על כך שהרגליים שלי, או חלק קטן קטנטן אר מתוך הגוף שלי, יכנסו לתוך אקווריום מלא דגים

סוגי הלוואות לעסק
הקמתם עסק חדש? יש לכם עסק הנמצא בקשיי מימון ואתם שואלים את עצמכם מאיפה אני יכול לגייס כסף? חשוב שתדעו כי עומדות בפניכם מספר אפשרויות ויש לכם כמה מקורות אשר מהם תוכלו לקחת הלוואות לעסק שלכם.

סגירת חברה ופירוקה לפי חוקי המדינה
בשוק חופשי תחרותי, כמו זה הקיים בישראל - סגירת חברה איננה מחזה נדיר, למרבה הצער. הסיבות לפעולה של סגירת חברה הינן רבות ומגוונות, וההליכים אינם עניין של מה בכך. למעשה – רב הפעילות מונחת על כתפיו של עורך הדין שנבחר לצורך פעולה זו, כך שהעומס הרב כמעט ולא מורגש בקרב בעלי מניות החברה.

החלום שפתח לי דלת
14/04/12 | מעבר דירה
דלת מעוטרת בזכוכיות צבעוניות עם שלל צבעים מרהיבים, עשויה עץ מלא וכבד ומשולבת עיטורי מתכת שונים ומשונים. הכנסתי את המפתח לחריץ הדלת, סובבתיו וניסיתי לפתחה אך זו הייתה דלת כה כבדה וכנראה גם מאובזרת בהתקן כלשהו שלא הבנתי לפשרו.

תהליך בנית אתרים יסודי ומקצועי חייב להכיל בתוכו את המרכיבים הבאים
אינספור נוגעים לעניין, גם בעלי מקצוע מומחים ובעלי אינספור ניסיון בתחום של בנית אתרים וגם אינספור לקוחות פרטיים אשר כבר חוו כמה וכמה ניסיונות ותהליכים של בניית אתרים מנסים לשים את האצבע ולהגדיר מהו תהליך בנית אתרים

עיסוי פרינאום
עיסוי פרינאום הוא העיסוי המומלץ ביותר לבצע כהכנה ללידה בכדי למנוע קרע או חתך העלול להתרחש בזמן הלידה. הזמן הטוב ביותר להתחיל לבצע עיסוי פרינאום הוא כשישה שבועות לפני המועד המשוער ללידה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI