דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מועדוני חברים ששווים הצטרפות
מועדוני חברים ששווים הצטרפות
שירה דרורי 27/04/12 |  צפיות: 3002

אם אתם מחפשים דרכים לשלם פחות וליהנות יותר, מועדוני חברים של רשתות גדולות, מוצגים מובילים ועוד שלל מוצרי צריכה ושירותים מיוחדים או אתרים ברחבי הארץ, מציעים לכם הצעת חברות שאי אפשר לסרב לה. תשלום כלשהו, לרוב מדובר בתשלום אטרקטיבי וסמלי מאוד בהשוואה לתועלות ולתמורה ולהטבות שהוא מקנה לחברים. לפניכם סקירה של מספר מועדוני לקוחות שכדאי להצטרף אליהם כדי ליהנות ממגוון הטבות, הנחות ומבצעים מיוחדים לחברי המועדון.

מועדון שמיים של רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל מציעה לאורחיה מועדון שמיים, מועדון לקוחות של רשת פתאל, שמקנה להם שלל הטבות והנחות וספיישלים מיוחדים במלונות פתאל ברחבי הארץ החל מהחופשה הראשונה כמו למשל, כניסה מוקדמת לחדר, עזיבה מאוחרת של בית המלון, שי בחדר, הנחות מיוחדות בחודש מועדף במהלך השנה (לא כולל חגים, יולי אוגוסט), הנחות מיוחדות בחודש יום הולדת ובחודש יום נישואים. מועדון שמיים של פתאל אף מעניק שלל הנחות על שירותים במלון כמו ספא, מסעדות המלון ועוד. הנאה גדולה יותר למי שרוצה להתפנק יותר בנופש שלו.

מועדוני לקוחות של מסעדות

אם יש מסעדות שאתם אוהבים לבקר בהן שוב ושוב, שווה לכם מאוד להצטרף לחברות במועדון. חלק מהמועדונים מציעים חברות ללא עלות בעוד אחרים מציעים חברות בעלות סמלית, חלקם בחברות מתמשכת וחלקם בחברות שיש לעדכן משנה לשנה. בין ההטבות: הנחות מיוחדות על ארוחות או מנות בימי נישואים, ימי הולדת (הנחות באירועים מיוחדים בדומה למה שמציע מועדון שמיים של פתאל), הטבת הצטרפות ועוד.

מועדון הלקוחות של רשות שמורות הטבע והגנים

אם אתם מרבים לטייל ברחבי הארץ, תוכלו ליהנות מכניסה חופשית לאתרים במסגרת מועדון ברשות שמורות הטבע והגנים, חברות זו בתשלום אך כבר בכניסה הראשונה מוחזר לכם התשלום על האתר הראשון והחברות תקפה למשך שנה. בשנה זו תוכלו לטייל וליהנות מכניסה חינמית לאתרים כמו בית גוברין, עין חמד ועוד. דרך מצוינת היא להירשם כחברים לשמורות הטבע והגנים ולטייל, ולהירשם כחברי מועדון שמיים וליהנות מאירוח מפנק במלונות – שדרוג מצוין לכל חופשה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI