דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מתמחי בילוי בסביבת מלונות בהרצליה
מתמחי בילוי בסביבת מלונות בהרצליה
שירה דרורי 01/05/12 |  צפיות: 2922

בהרצליה היא עיר תוססת ודינאמית שופעת מקומות ואזורי בילוי לכל הגילאים. ילדים ייהנו בה מבילוי במשחקיות, פארקים ירוקים ובחוף הים, החבר'ה הצעירים ימצאו בהרצליה שפע של מסעדות, בתי קפה טרנדיים של רשתות מובילות ומועדונים אטרקטיביים, אנשי עסקים יוכלו להישאר קרובים לערוצי התחבורה הראשיים ולאזור הפיתוח של העיר ומשפחות יוכלו להתענג על בילוי משפחתי עם קניונים, אטרקציות, מוזיאונים, גן לאומי ועוד והכל מרחק קצר מאזור המרכז בלב השרון הפסטורלי. אם בחרתם להתארח במתחם של מלונות בהרצליה וחיפשתם מתחמי בילוי ליציאות ערב או ארוחות צהריים משובחות, לפניכם המלצות על אזורי הבילוי הפופולאריים של הרצליה והרצליה פיתוח, כך שהחופשה שלכם תהיה מפנקת גם מחוץ לבית המלון.

אזור ההייטק של הרצליה פיתוח

מתחם ההייטק בהרצליה פיתוח, אזור התעשייה הנוצץ של העיר שופע מקומות בילוי במגוון רחב של סגנונות, כשתוכלו למצוא בקלות שלל מסעדות ממטבחים שונים מאסיאתי, דרך בשרי ועד ים תיכוני או איטלקי במסעדות גדולות או בתי קפה של רשתות מובילות מעוצבים להפליא עם מרפסות, פינות הסבה נוחות, אווירה מיוחדת ליציאת יום או ערב. באזור יש חניונים רבים, כך שחנייה היא לא בעיה ואם אתם מגיעים מבית המלון כמו הרודס הרצליה, תוכלו להגיע בנסיעה קצרה ולחנות סמוך למסעדה שבחרתם.

אזור האאוטלט של הרצליה פיתוח

מתחם האאוטלט של הרצליה פיתוח מציע חווית קניות אטרקטיבית, כששלל מותגים מובילים מציעים פריטים במחירים שווים, עודפי ייצור ועוד באווירה מהנה בסגנון של קניון פתוח וגם כאן תוכלו ליהנות בבית קפה או באזור ממסעדות דגים, מאפיות ועוד. רק בחרו מה אתם אוהבים.

טיילת הרצליה

הקרבה לים משדרגת כל בילוי במתחם מלונות הרצליה. טיילת הרצליה מציעה לאורך הטיילת המטופחת מסעדות חוף באווירה בלתי מחייבת לצד מסעדות יוקרה מהודרות, הזדמנות ליהנות מהבריזה הנעימה בחוץ ולשלב טיול בחוף עם אוכל טוב.

מרינה הרצליה

מתחם אי ומרינה הרצליה הם המקום לחוש כמו בריביירה אירופאית. במקום שוכן קניון ארנה האקסקלוסיבי שמציע בוטיקים, חנויות מעצבים וחנויות של הרשתות המובילות באווירה ששואבת השראה מעולם הים וליד היאכטות היפות שעוגנות בחוץ, ניתן לשבת בשלל בתי קפה ומסעדות וברים וליהנות מאווירת חופש נעימה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI