דף הבית קניות וצרכנות קניות רוצים לפנק עם מתנה ליום האהבה?
רוצים לפנק עם מתנה ליום האהבה?
amit nir 07/05/12 |  צפיות: 3002
בחירת וקניית מתנות לרכוש מתנה איכותית זו ברוב המקרים לא משימה מובנת מאליה, בעיקר שחברים כבר שנים רבות והתחושה היא שכבר קנינו כל מה שאפשר לתת. ובכן אילו אופציות קיימות כדי להעניק באמת מתנה מושלמת לאנשים המיוחדים בחיינו? יש מצב ללכת שוב על האופציה הסטנדרטית של זר ורדים לבנות או פריט לבוש, או אולי בכלל על סגנון ה-outdoor - צלילה עם דולפנים, או בשביל לפנק עד הגג אז קרוז מפנק לרודוס?

אם אתם חשים שמאסתם בכל המתנות הללו עוד לפני שנות ה-2000, נתקלתם בפוסט הנכון!

אז איך קונים נכון מתנות מיוחדות?

אז מה זו בעצם מתנה טובה? אולי הסכום הוא מה שחשוב? או אולי הכוונה? רובנו בטוחים שזה שילוב של השניים, אבל אני בטוח שמתנה ייחודית נמדדת בזיכרון המיוחד שהיא יוצרת. כיצד יוצרים זיכרון מושלם כזה בלי לקרוע את הארנק? פשוט וקל - עובדים על מספר רב של חושים! אם מצליחים לתת מתנה שמגרה ועובדת על מספר גדול של חושים, הסבירות שהיא תיזכר לאורך זמן גדלה בצורה משמעותית.

לרכוש מתנה ליום האהבה

בשנים האחרונות יש אין ספור אפשרויות מיוחדות למתנות מעוררות חושים, וגם בטווח מחירים הגיוני, אפשרות יצירתית של ספלים עם תמונות, האפשרות המפנקת - ארוחת ערב במסעדה נחשבת, והרעיון שאני ממליץ עליו הוא אנטגרציה של יצירתיות וטוויאיסט פינוקי - כמו פלטת גבינות יוקרתיות או גם טורטיות וכריכים טעימים, כך שיוצא שהאדם שאתם אוהבים ניהנה מחוויה חושית -מראה, ריח ובנוסף מטעם נהדר.

מתנות מסוג זה קיימות במבחר רחב וברוב המקרים הן מתאימות לכל מאורע וחגיגה. ניתן לרכוש ולהעניק אותן בישיבת עבודה, ככיבוד לאורחים בארועים, כמתנה בחגים , ובנוסף לאנשים אחרים שתרצו לפנק.

חשוב לזכור שמתנות כאלה, אע"פ שהן לא מחזיקות הרבה זמן, הן מקור מעולה לזכרונות - בגלל שחווים אותם עם מספר חושים. בשל כך, זה פחות משנה אם חשבתם לרכוש מתנה לחברה או מגשי פירות, במהות תיהיה תוצאה זהה - חיוך גדול.

נתון נוסף נחמד בסגנון זה של מתנות טעימות, הוא שאפשר להתאימן לכל אירוע או חגיגה, לדוגמה ביום נישואים ניתן לרכוש גביע תותים וקצפת, לסיכום שנה בעבודה - פלטת כריכים שמונחים כמו חיילים בצבא, לסדר חג האילנות - מגש פירות יבשים וכו'.

אם אתם עדיין תרים אחר מתנות שיוצרות זיכרון, ומחפשים אחרי פרטים על רכישת מתנות טעימות שכולם יזכרו אתם מוזמנים ויכולים להקליק ולהכנס לאתר.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI