דף הבית עסקים ניהול ידע ניהול תהליכים עסקיים נכונים - איך עושים זאת?
ניהול תהליכים עסקיים נכונים - איך עושים זאת?
amit nir 08/05/12 |  צפיות: 4591

העוזר הפרטי שלכם, קניית עסק חדש מאז ומעולם היא לא מטלה פשוטה, בינינו, אף רחוק מזה, בנוסף לתקציב היא מצריכה גם הבנה של המגזר העסקי בו מתנהל העסק, ניסיון בתחום הניהול וכמובן גם, ידע מקצועי. מעבר לזה החלק שיותר עצוב, הוא ההבנהשגם לאחר תקופה ארוכה שהחברה מתפקדת נהדר, הסיפור עדיין לא נגמר.

איך ולמה, אתם שואלים? בשל הגורם הפשוט שלא מספיק שעסק מצליח ושורד את תלאות השנים הראשונות, זה ממש לא מספיק - מכיווןשכולנו רוצים לפרוח ולהרוויח יותר מהמצב הנוכחי. אך תמיד ובכל מצב חשוב להפנים שככל שהארגון גדל, יכולת השליטה יורדת. אז איך ומה יכול לסייע לכולנו לנהל ולבקר טוב יותר?

מערכות BI - זה הפתרון?

לעסקים קטנים בדומה לדוכן פלאפל הנושא הניהולי הוא בכל מצב נוח יותר לעומת משרדים גדולים, וברוב המקרים לא מצריך פתרונות טכנולוגיים מיוחדים. אבל חברות ועסקים גדולים שמחזורם עד 150 מיליון, ברוב המקרים צריכים גם כדי לנהל טוב יותר את המתרחש בארגונם וגם ע"מ להתפתח, "סיוע חיצוני".

איזה כלים מקלים על מלאכת הניהול

תחום טכנולוגי נהדר שתופס תאוצה בשנים האחרונות, בעיקר בארצות הברית, הוא נושא פיתוח הבינה העסקית; כלל המערכות והכלים ששייכים למערכות מידע נועדו לעזור למנהליםבשלבי קבלת ההחלטות ובהגעה לתובנות ניהוליות בכל הנוגע לתהליכים המתרחשים אצלהם בארגון.

השקעה באמצעים כגון ניהול תהליכים עסקיים, מסדי נתונים משוכלליםאו טכנולוגיות אחרות, הם דוגמה שולית לאפשרויות העומדות לרשות הדרג המנהלתי של החברה. בכל כלי או טכנולוגיה שתבחרו מהתחום המעניין של טכנולגיית הענ"ן תיהנו מיכולות נהדרות כמו אחזור מידע, ארגון והתמודדות עם מסות של מידע, סנכרון בין מידע ממקורות מקבילים וכו', כך שמלאכת הניהול משתפרת ונהיית פשוטה יותר, וניתן עם קצת הגיון ושכל בריא לשפר תהליכים בעסק.

בהתאם לפסקה הקודמת, יש מספר לא קטן של אמצעים מעולים לשפר ולייעל תהליכים בחברה שלכם, מה שמהותי זה להחליט שמתחילים ולהתייעץ עם אשפים בנושא של BI, שמסוגלים למפות ולאפיין בצורה טובה ואיכותית את החלקים החלשים בעסק תוך בחירת האמצעים הטובים ביותר.

למידע נוסף אני מזמין אתכם לכתוב לי.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI