דף הבית חוק ומשפט נזיקין כללים לבחירת עורך דין לשון הרע
כללים לבחירת עורך דין לשון הרע
אלעד שניר 20/05/12 |  צפיות: 4498

בבואכם לבחור עורך דין לשון הרע, חשוב שתבחנו היטב, את התאמתו של עורך הדין לטיפול בעניינכם. כיצד עושים זאת? עקבו אחר הכללים הבאים ותוכלו להיות שקטים כי בחרתם נכון.

תחום העיסוק המרכזי – וודאו כי עורך הדין, עוסק בלשון הרע כתחום מרכזי ואף בלעדי. אל תסתנוורו מגודלו של המשרד, מהעיצוב המפואר וכיו"ב, אלא התמקדו בשאלה, האם המשרד הוא מומחה לתביעות לשון הרע.

הצלחות בתיקים קודמים – בררו אודות הצלחותיו של עורך דין לשון הרע, בתביעות קודמות. תוכלו לחפש באינטרנט, פסקי דין בהם ייצג עורך הדין, את אחד הצדדים ולראות מה הייתה התוצאה של פסק הדין.

זמינות עורך דין לשון הרע – חשוב מאוד לוודא כי עורך הדין יהיה זמין לכם וכי הוא פנוי לטיפול בתביעתכם. אם התרשמתם כי המשרד נמצא בעומס עבודה חמור, הטיפול בתביעתכם, יהיה איטי יותר ועליכם לקחת זאת בחשבון, או לפנות אל עורך דין אחר.

שכר טרחה סביר – בדקו מהו שכר הטרחה המקובל עבור טיפול בתביעה כשלכם ושכרו את שירותיו של עורך דין לשון הרע, אשר עונה על כל הפרמטרים שלעיל וגובה שכר טרחה סביר, שאינו חורג מן הטווח המקובל.

תחום העיסוק המרכזי

טיפול בתביעת לשון הרע, הן מצד התובע והן מצד הנתבע, דורשת בקיאות משפטית עמוקה בדיני לשון הרע. אי לכך, עליכם לוודא, ראשית לכל, כי עורך הדין, הוא מומחה ללשון הרע וכי זהו תחום עיסוקו המרכזי/הבלעדי.

אל תראו בגודלו של המשרד או בעיצובו המפואר, אינדיקציה לטיב הטיפול המשפטי. השאלה החשובה שעליכם לענות עליה, היא האם המשרד, מומחה ללשון הרע.

הצלחות עורך דין לשון הרע בתיקים קודמים

אין די בכך כי המשרד אליו פנינו, עוסק בלשון הרע. אף אם מדובר במשרד וותיק מאוד, אין הדבר מעיד על טיב הטיפול המשפטי. על כן, יש לברר האם היו לעורך הדין, הצלחות בתיקים קודמים. אפשר לעשות זאת בדרכים שונות:

1. לחפש באינטרנט : חיפוש פשוט של שמו של עורך דין לשון הרע, יעלה בתוצאות, פסקי דין שונים, בהם ייצג את אחד מן הצדדים. תוכלו לקרוא את פסקי הדין ולראות מה הייתה תוצאתם.

2. לשאול את עורך הדין : אל תחששו לשאול את עורך דין לשון הרע, אודות תיקים קודמים שלו. עורך דין מצליח, אשר בטוח ביכולותיו המקצועיות, לא ייבהל מהשאלה וישמח להפנות אתכם למקרים בפסיקה, בהם הוא טיפל.

3. לברר אצל מי שהפנה : תוכלו לשאול גם את מי שהפנה אתכם לעורך הדין. אם מדובר במישהו שהיה לקוח של עורך הדין, טיב הטיפול המשפטי שקיבל, תעיד רבות על הטיפול שאתם תזכו לו, אם תשכרו את שירותיו.

זמינות עורך דין לשון הרע

אנו רוצים לפנות אל עורך דין לשון הרע, מקצועי ומיומן, אך ככל שהמשרד מצליח יותר, כך סביר להניח כי עומס התיקים שלו, גדול יותר. מצאו את שביל הזהב ובחרו במשרד טוב ואיכותי, אשר עומס העבודה שלו, סביר.

זמינות עורך דין הוצאת דיבה, היא פרמטר חשוב מאוד בבחירה שלכם. אם תפנו אל עורך דין לשון הרע, הנמצא בעומס עבודה חמור, הטיפול בתביעתכם יידחה וחבל.

שכר טרחה סביר

גובה שכר הטרחה, צריך להיות חלק מהשיקולים שלכם, אך הוא אינו יכול להיות השיקול הבלעדי. לא פעם, מתפתים לקוחות אשר עורך דין לשון הרע, אשר מציג לכם הצעת שכר טרחה נמוכה והם נכווים מן הטיפול המשפטי הלקוי.

על אותו משקל, אל תפנו אל עורך דין לשון הרע, הגובה שכר טרחה מופרז. העובדה כי הוא היקר ביותר, בהחלט אינה מעידה שהוא הטוב ביותר. מצאו את השביל באמצע.  

כאשר אתם בוחרים בעורך דין לטיפול בתביעת לשון הרע, וודאו כי עורך הדין הוא מומחה בתחום וכי יש מאחוריו הצלחות קודמות. פנו אל עורך דין הזמין לטפל בתיק שלכם וגובה שכר טרחה סביר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלעד שניר


 


מאמרים נוספים מאת אלעד שניר
 
האם להתגרש בלי ללכת לייעוץ זוגי מתוך רצון לשקם
01/01/17 | משפחה
אחוזי הגירושין נמצאים בעלייה מתמדת, ובני זוג רבים בוחרים לפרק את החבילה ולהתגרש. אם בעבר גירושין היו בגדר אות קלון על המתגרשים, כיום גירושין הם... קרא עוד

על הוראות חוק הוצאה לפועל
בכל הנוגע להוצאה לפועל חשוב להכיר שני מושגים ראשיים: זוכים וחייבים. זוכה הוא אדם שבידו פסק דין כספי... קרא עוד

מתי תוכל לתבוע בגין הלנת שכר?
אחד הסעדים החשובים ביותר העומדים לרשותם של העובדים בישראל הוא קבלת מלוא שכרם בזמן. על פי החוק להגנת השכר, פגיעה בזכות זו של העובד עשויה להביא לתביעות חמורות... קרא עוד

האם רשלנות רפואית מובילה לרפואה מתגוננת?
התביעות הרבות בגין רשלנות רפואית מביאות את הרופאים למצב בו הם שולחים פציינטים לאינספור בדיקות לא רלוונטיות שלא משיגות שום תועלת, כשכל מטרתם היא להגן על עצמם מפני... קרא עוד

למה הפייסבוק לא מוזכר בחוק איסור לשון הרע, ואיך בכל זאת יש תביעות על פרסומים בו
13/03/16 | כללי
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965 מגן על זכות יסוד כבוד האדם. תפקידו של החוק להגדיר מהי לשון הרע ולאסור על השימוש בה כלפי אזרחים, עובדי ציבור ואחרים.

למה הפייסבוק לא מוזכר בחוק איסור לשון הרע, ואיך בכל זאת יש תביעות על פרסומים בו
13/03/16 | כללי
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965 מגן על זכות יסוד כבוד האדם. תפקידו של החוק להגדיר מהי לשון הרע ולאסור על השימוש בה כלפי אזרחים, עובדי ציבור ואחרים.

הליכי גירושין בשיתוף פעולה – מציאות אפשרית?
10/03/16 | משפחה
לא אחת אנו שומעים על סכסוכי גירושין קשים. בני זוג שאהבו זה את זה מאד הופכים בגירושין לאויבים מרים. האם ניתן לעשות את זה אחרת? האם אפשר לפרק את החבילה בשיתוף פעולה ומתוך כבוד הדדי? על כך במאמר שלפניכם.

האם אפשר להכריח גבר או אישה להתגרש?
21/02/16 | משפחה
האם ניתן לכפות גירושין? מה קורה כשהצד השני מסרב להתגרש, מה הסנקציות אם בכלל? זוגיות במבחן. קרא עוד

מה השכר העדכני עבור שירותים נוטריוניים
07/10/15 | כללי
שכרו של הנוטריון הינו אחיד ונקבע על פי החוק. במאמר הנוכחי נסקור את התעריף העדכני לשנת 2015 עבור השירותים הנוטריוניים השונים.

רשלנות רפואית עקב היעדר הסכמה מדעת
הסכמה מדעת מייצגת את זכותו של המטופל לקבל החלטות באשר לטיפול רפואי שיקבל והיא מעוגנת בחוק זכויות החולה. כיצד מתאפיינת רשלנות רפואית עקב העדר הסכמה מדעת?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI