דף הבית חוק ומשפט דיני עבודה עורך דין תאונות עבודה
עורך דין תאונות עבודה
לילך כהן 20/05/12 |  צפיות: 3459


עולם התעסוקה של ימינו שם דגש גדול מאוד על כל הקשור לדיני עבודה – ההתייחסות החוקית אל היבטים ואירועים שונים שעולים מתוך ההתנהלות היום יומית בין המעסיק לעובד. בין השאר, ישנה התייחסות רצינית במיוחד לתאונות עבודה: עורך דין תאונות עבודה הוא הסמכות המקצועית לטיפול במקרים שכאלו, והוא היחיד אשר יכול לייצג את העובד שנפגע באופן הולם ולדאוג לזכויותיו. מומלץ בחום לשכור את שירותי עו"ד זה, ולא לוותר על המגיע במקרה של פגיעה כזאת או אחרת.

תביעה נגד ביטוח לאומי

תאונת עבודה מתייחסת לכל פגיעה של העובד במסגרת מקום עבודתו, בין אם מדובר על נפילה מסולם, על תאונת דרכים של עובדי שטח הנוסעים מלקוח ללקוח, על קבלת אירוע לב בשעות העבודה ועוד. בכל אחד ממקרים אלו מדובר על נזק המוסב לעובד שעשוי לפגוע ביכולתו להמשיך בעבודתו היומית ואפילו בשגרת חייו. לכן, על העובד לתבוע פיצוי במקרים אלו, בכדי להבטיח מקור אמין ובטוח לקבלת פרנסה בנוסף או במקום למשכורתו הקבועה.

פיצוי במקרה של תאונות עבודה נחלק לשני גורמים עיקריים: הראשון הוא כמובן ביטוח לאומי. עורך דין תאונות עבודה מיומן בהתנהלות מול גורם זה, הכוללת הגשת הוכחות על הפגיעה, טפסים רפואיים, הגשת תביעה וכ"ו. חשוב לזכור בהקשר זה כי ביטוח לאומי נוטה להיות עם הפנים אל העובד שנפגע, אינו מגביל את גובה הפיצוי כמו במקרה של תאונות דרכים ומבסס אותו על גובה המשכורת שמקבל העובד מדי חודש. ישנן כמה רמות פיצויים, אשר הגבוהה שבהן מבטיחה קצבה חודשית כל חייו של הנפגע.

תביעת חברת הביטוח של המעסיק

מקור שני לקבלת פיצוי בגין תאונת עבודה הוא חברת הביטוח של המעסיק. גורם זה מסובך יותר לתבוע כיוון שיש צורך באיסוף ראיות כנגד המעסיק המוכיחות כי רשלנות מסוג כלשהו היא שגרמה לתאונה. כיוון שמדובר על התנהלות מול סוכני ביטוח וחברות מסודרות אשר האינטרס שלהן הוא להגן על המעסיק, חשוב לבחור בעו"ד המתמחה בתאונות עבודה אשר יטפל בתביעה באופן מקצועי ומוצלח ולא יביא לעוגמת נפש של העובד, שנמצא ממילא בקושי נפשי ופיסי בתקופה זאת.

עורכת דין מאירה זוהר הינה בעלת משרד עו"ד מצליח המתמחה בתביעות נזיקין מסוגים שונים: תאונות עבודה, תאונות דרכים, תאונות תלמידים, תאונות אישיות ועוד. עורך דין תאונות עבודה כגון עו"ד זוהר מספק את המענה הראוי והמקצועי במקרים אלו והוא הגורם היחיד אשר מסוגל להסב מעט שקט נפשי במסגרת תקופה המאופיינת בקושי ובחרדה.

לפניה למשרדנו חייגו 03-5622772 או לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI