דף הבית חוק ומשפט רשלנות רפואית עורך דין נזקי גוף
עורך דין נזקי גוף
לילך כהן 20/05/12 |  צפיות: 3950


גופנו הוא הנכס החשוב לנו ביותר, האחראי על איכות חיינו ועל פרנסתנו. לכן, אם "כלי" יקר ערך זה נפגע נפגעים כל היבטי חיינו, ולעתים באופן אנוש ובלתי הפיך. עורך דין התמחות נזקי גוף הוא הסמכות המקצועית הטובה ביותר לטיפול במצבים של פגיעות גוף שונות, ועל ידי טיפול מסור ניתן בהחלט לזכות במעט שקט נפשי ובביטחון כי המצב לא יהיה כה קשה. ללא פניה אל גורם זה, סביר כי הנפגע ימשיך בסבלו שיתעצם נוכח התסכול והקושי בהתנהלות מול הרשויות.

תאונות שונות

נזקי גוף עשויים להיגרם בכמה סיטואציות: תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות הנגרמות לתלמידים בבית הספר, ועוד. בכל המקרים ישנו גורם חיצוני אשר אחראי לפגיעה וישנם חוקים קבועים אשר נועדו להגן על הנפגע. ביטוח לאומי מרכז את הטיפול במקרים אלו, ועל ידי הגשת טפסים ואישורים ניתן בהחלט לזכות בהכרתו ובפיצוי הולם. מדובר על התנהלות מסודרת שעורך הדין המתמחה בנזיקין מכיר לפני ולפנים, בניגוד לאדם הפשוט, שמאוים על ידה.

ביטוח לאומי מכיר בכמה רמות של נכות הנטענת על ידי עורך דין נזקי גוף, בהתאם לאישורים הרפואיים של הנפגע ובהתאם לסיטואציה, לדוגמה: קורבנות של תאונות עבודה זוכים לרמת פיצוי גבוהה יותר באופן עקרוני מאלו של תאונות דרכים. למרות הגישה העקרונית ללכת לקראת הנפגע ולא להסב לו נזק נוסף, אין מדובר בפיצוי אוטומטי, ותתכן חשדנות מסוימת המובנת לאור ניסיונות רבים לרמות את המערכת.

תביעות מקצועיות

עורך דין בתחום הנזיקין מתמחה גם בהגשת תביעות לחברות הביטוח של הנושאים באחריות על הפגיעה, כמו לדוגמה חברת הביטוח של המעסיק שבמקום עבודתו התרחשה התאונה, או בית הספר שבו נגרם נזק לתלמיד. התנהלות זאת מסובכת יותר מתביעה של ביטוח לאומי בשל המיומנת הרבה שיש לחברות הביטוח ובשל המגמה שלהן להימנע ככל האפשר מתשלום פיצוי. תביעה שכזאת חייבת להיות מוגשת על ידי עורך דין מקצועי ומנוסה, אחרת לא יהיה לנפגע סיכוי לזכות.

עורכת דין מאירה זוהר הינה גורם מקצועי ומנוסה ביותר בכל עולם תביעות הנזיקין ופגיעות הגוף. לעורכת דין זאת רקע רחב בתביעות מסוג זה, וכיום מספק משרדה הגנה אך ורק על התובעים, כלומר – נפגעי הגוף. עורך דין התמחות נזקי גוף שכזה עשוי להפוך את הפגיעה ואת ההתנהלות מול הרשויות מאיומה ופוגענית לפשוטה עד כמה שניתן, באמצעות ליווי אישי וסיוע אנושי, שאינו מיועד רק לסגירה מהירה של התיק אלא למתן סיוע של ממש.

לפניה למשרדנו חייגו 03-5622772 או לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI