דף הבית חוק ומשפט כללי עורך דין תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים
לילך כהן 20/05/12 |  צפיות: 2849


לצערנו, המצב בכבישי ישראל מסוכן וגורם לתאונות דרכים רבות, אשר רבים כבר חוו על בשרם. לעתים מדובר על פגיעות שטחיות או על נזק לרכב בלבד ואילו  במקרים רבים אחרים מדובר על תוצאה חמורה בהרבה. חלק מההתמודדות עם מצב זה הוא שכירת שירותיו של עורך דין תאונות דרכים – גורם מקצועי ומהימן אשר מתמחה בעולם התוכן הזה, בחוקיו, בבירוקרטיה הנדרשת ובעיקר – בהשגת תוצאות אפקטיביות עבור לקוחותיו.

חשיבותו של עורך דין מקצועי

לקוחותיו של עורך דין שכזה מתחלקים לשני סוגים עיקריים: הצד הנפגע מתאונת הדרכים והצד האחראי. לפעמים לא מדובר על שני צדדים מובהקים ואילו במקרים אחרים המצב ברור לחלוטין. כך או אחרת, זקוקות שתי האוכלוסיות להגנה ולייעוץ של עורך הדין ומומלץ כי לא יוותרו על שירותיו, אחרת יפסידו משמעותית, בין אם פיצויים ובין אם מבחינת העונש שייגזר. ההתנהלות הבירוקרטית והחוקית בארץ כוללת היבטים והסדרים רבים, אשר רק עו"ד מיומן יוכל להתמודד עמם בהצלחה.

הצד הפוגע זקוק לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים כיוון שבסיטואציות מסוימות תיתכן הפחתה משמעותית בענישה, כגון במקרים שבהם מדובר על עבירה ראשונה, עבירה מינורית, התנהלות בלתי חוקית של שוטר התנועה או של הרשויות מול הנהג, ועוד. רק עורך דין מקצועי ומנוסה ידע לנקוט בצעדים אשר יגנו בהצלחה על הנהג, אשר אם ינסה להגן על עצמו לבדו יגלה כי הוא מסב לעצמו נזק נוסף.

טיפול בנפגעי תאונות דרכים

הצד הנפגע זקוק לסיוע של עורך דין המתמחה בפגיעות גוף מתאונות כאלו או אחרות כיוון שלרוב  זהו חלק בלתי נפרד מההשלכות של התאונה. תוצאות אלו עשויות להביא לפגיעה משמעותית באיכות החיים, לחרדות ודכאון, ולצורך בטיפולים שונים לזמן מתמשך. כיוון שמדובר על לקוחות אשר נמצאים במצב של בלבול וקושי מן הראוי כי עורך הדין הנבחר ידע כיצד ללוותם באופן אמפאתי אשר יסייע להם בהתמודדות הקשה, מבלי להביא ל"סחבת" מיותרת של ההתנהלות המשפטית.

עורכת הדין מאירה זוהר הינה בעלת משרדי עורכי דין אשר מתמחה בתביעות נזיקין מסוגים שונים: תאונות עבודה, תאונות דרכים, תביעות מול ביטוח לאומי, תאונות תלמידים ועוד. בין השאר מתמודד המשרד עם תיקים מסובכים ועם דרישה לפיצויים בתאונות דרכים מורכבות. בהקשר זה חשוב לציין, כי גם נהגים אשר נהגו שיכורים לצורך העניין זכאים לפיצוי אם נפגעו בתאונה. עורך דין תאונות דרכים דוגמת עו"ד זוהר מעניק סיוע גם במקרים אלו, לרבות תביעות מול ביטוח לאומי.

לפניה למשרדנו חייגו 03-5622772 או לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI