דף הבית חוק ומשפט דיני עבודה עורכי דין תאונות עבודה
עורכי דין תאונות עבודה
לילך כהן 20/05/12 |  צפיות: 3608


תאונות עבודה הן נישה מרכזית בכל הקשור לדיני עבודה ויחסי עובד-מעביד מבחינת החוק. מדובר על נושא כואב ובעייתי מבחינות רבות אשר רק עורכי דין תאונות עבודה יכולים להתמודד עמו באופן מקצועי ומסודר ולהביא לפתרון הולם עבור העובד שנפגע. ההתייחסות הלגיטימית והסובלנית לנושא זה היא התפתחות חיובית של השנים האחרונות, שמכירה בכל עוול הנגרם לעובד ומנסה לטפל בו על הצד הטוב והמהיר ביותר.

רמות פיצוי שונות

תאונות עבודה הן פגיעה ממשית המוסבת לעובד במסגרת מקום עבודתו. תאונות אלו גורמות לנזק ברמה כזאת או אחרת אשר פוגע בהתנהלות היום יומית של העובד. מן הראוי כי במקרים כאלו לא יתעלם או יירתע העובד הנפגע מהמצב ויגיש תביעה אשר תבטיח לו הבטחת הכנסה המגיעה לו על פי חוק באמצעות עורך דין המתמחה בתביעות נזיקין. הרשויות והמוסדות השונים בארץ מכירים היטב את התחום ומספקים לעורכי הדין את כל הכלים הנחוצים להם.

הגשת תביעה בגין תאונת עבודה לביטוח לאומי יכולה להסתכם בפיצויים בכמה רמות: הרמה הגבוהה ביותר היא קצבת נכות חודשית להמשך חייו של העובד. רמת פיצוי נוספת היא מענק חד פעמי, ואילו רמה נמוכה יותר כוללת הסבת מקצוע ושיקום על חשבון ביטוח לאומי. בכל אחת מרמות פיצוי אלו יש להגיש טפסים מתאימים ולהתנהל לפי דרישות המוסד לביטוח לאומי

עורכי דין תאונות עבודה המתמחים בתחום ידעו לעשות זאת כראוי.

קבלת פיצוי מהיר

לעתים, מוצא הביטוח הלאומי כי דרגת הנכות של העובד בעקבות התאונה אינה עולה על 9% - במקרים אלו יש לתבוע את חברת הביטוח של המעסיק ולהוכיח כי רשלנות היא שגרמה לתאונה וכי על חברת הביטוח להעניק את הפיצוי לעובד. התנהלות זאת מורכבת יותר כיוון שהנטייה הברורה היא להגן על האינטרס של המעסיק. לכן, עורך דין המתמחה בתביעות נזיקין נדרש כאן במיוחד והוא הגורם היחיד אשר יכול לספק לעובד את הפיצוי לו הוא ראוי במהירות וביעילות.

במידה ונפגעתם בתאונת עבודה מהרו לפנות אל עורך דין מקצועי בכדי שלא לגרום לעיכוב אשר יכול לעלות לכם בקבלת פיצוי הולם. עורכת דין מאירה זוהר מחזיקה במשרד עורכי דין המתמחה בתאונות עבודה ובתביעות נזיקין מסוגים שונים, והיא תלווה אתכם לכל אורכו של התהליך. בסך הכל ישנו סיכוי גבוה ביותר לקבלת פיצוי הולם בשל הנטייה ללכת לקראת העובד שנפגע, אך רק גורם מקצועי כגון עורכי דין תאונות עבודה יכול להוות את ההבדל בין פיצוי נמוך לפיצוי גבוה ומהיר.

לפניה למשרדנו חייגו 03-5622772 או לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI