דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר איפה כדאי להזמין כרומגן דודי שמש במחיר טוב?
איפה כדאי להזמין כרומגן דודי שמש במחיר טוב?
nati bentov 21/05/12 |  צפיות: 2220

בחוץ חמסין ובמקלחת המים קפואים? זה לא חייב להיות ככה. אם נמאס לך מהמצב הנוכחי ואתה יושב וחושב לא יתכן שבחוץ חמסין והמים במקלחת קרים. עצרו! ישנה אופציה חכמה, פשוטה וחסכונית - ניצול משאבי השמש באמצעות דוד שמש. רוצים פרטים נוספים? הקליקו על הקישור הבא.

כי הגיע הזמן לחסוך


הצבה של דוד שמש מוזילה בצורה משמעותית את ההוצאות שלך על חשמל בשנה בבית ואפילו במלונות. תודה שזה נחמד לנצל את השמש לצורך חימום המים במקום להשתמש בגופים חשמליים או שיטות אחרות המשתמשות בכמויות אנרגיה גדולות.

מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק יאפשר חסכון בהוצאות אלא אפילו להפחתה בשימוש באנרגיה. על ידי כך אנו מקטינים את כמויות הצריכה והזיהום ובכך מונעים צמצום של מקורות האנרגיה בארץ.

דודי שמש אמקור כל התשובות לכל השאלות


כיצד זה עובד? איפה שמים? מי המציא את זה? פרטים בסיסיים על דודי שמש.

במדינת ישראל יש חוק על פיו יש צורך לעשות הכנה והתקנה של דודי שמש בבנייני מגורים (חוץ ממגדלים שאין בהם מספיק מקום). על ידי חוק זה נחסכים כ-4 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

פיתוחו של הדוד הוא כחול לבן. מתאים למדינה כמו שלנו, לא?

את דוד השמש מציבים על הגג לרוב, או על משטחים פתוחים אחרים שניתן לקבל בהם חשיפה מירבית של הקולטים לשמש. את הדוד מניחים כשהקולטים מופנים לכיוון דרום.

הדוד בנוי ממיכל בצורת גליל העשוי מתכת, המכיל מים, המחובר לקולטים. בתוך הקולטים ישנם מערך של צינורות מים במסגרת מתכת מלבנית.

המסגרת של הקולטים הסולאריים עשויה באופן שצידו האחד עשוי זכוכית שקופה ואילו יתר צלעות הקולט אטומות וצבועות בצבע שחור, במטרה לכלוא את הקרניים של השמש. זו בדיוק הסיבה שכדאי לשים לב שהצד המופנה לשמש נקי.

הצבת דודי שמש מומלץ לבנייני דירות ואפילו במכוני ספא במדינות בהן החום ניכר ויש את היכולת להוציא משהו מועיל מהמשאב הנגיש של קרני השמש.

רוצה לשמוע מידע נוסף? קולטים כמה זה שווה?
לעולם נקי יותר, כנסו עוד היום לאתר הבית ותקבלו הצעות ומחירים ממיטב נותני השירות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nati bentov


 


מאמרים נוספים מאת nati bentov
 
,בר משקאות לאירועים וחתונות
באילו דרכים יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבת מצווה? ללא כל ספק זו אחת ההתלבטויות החשובות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון המסיבה שלו. לקושיה זו אין מענה אחד, אבל בשנים האחרונות לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן למתג את הערב ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק אירוע שיגרתי.

חברת אריזה למעבר לבית חדש
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו המעבר זה שלב משמח. זהו שלב טוב מאוד לבצע סדר בדברים, לעבור על הקיים, לסדר את הקיים ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש חשוב להקפיד ולבחור חברה אמינה שתעביר בשבילנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מגנטים לאירועים במרכז - עבור יום הולדת
כיצד יוצרים אקסטזה בחתונה או בבר מצווה? זאת בהחלט אחת מהנקודות הרציניות שכל אחד ואחד תוהה לגביה לפני שמתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין פתרון אחד, אולם כעת לא חסרות דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן למתג את הערב המיוחד ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם אירוע רגיל.

ריסוס אורגני למכרסמים
כל אחד מאיתנו שמע על החוויה המלחיצה הבאה, אתם נכנסים באישון ליל לדירה ורואים תיקנים עצבניים. הג'וקים הם מפגע רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם עשויים לסכן את בריאותנו. אז איך לפעול במקרים בהם יש נחשים בביתנו?

קליפים לאירועים לימי הולדת
באירועים גדולים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בדיוק. התחתנתם? חוגגים ברית לבן? בעולם המודרני אנו לא יכולים להמנע מצוות צילום לשם תיעוד כל שנייה חשובה מהערב הגדול שלכם. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים תוכלו להכניס את הסרט ב-DVD וכך תוכלו לראות את הרגעים המרגשים.

הזמנת הובלת מקרר בשכיבה
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו העברת העסק זה שלב מרגש. מדובר בשלב טוב לעשות סדר בדברים, לעבור על חפצים שאגרנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

אולם אירועים יפו מהמם
הפקה של ארועים היא לא עבודה קלה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל אחד מחייב חשיבות אינדיבידואלית. בסוף המסלול אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם ארוע אדיר!

קליפ יום הולדת וחתונה
צלמי אירועים – כולם נהנים מהשירות המקל עלינו להיזכר בימים הגדולים ביותר בחיינו בדיוק כפי שהיו. הייתה לכם חתונה יפהפיה? סבא חוגג תשעים? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צלם מקצועי שיוכל לצלם הכל של הערב. בהמשך תוכלו להכניס את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את האירוע מחדש.

הובלות מרכז עם מנוף
05/06/12 | מעבר דירה
עבור רובנו המעבר זה הליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן מעולה לערוך סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים לבית חדש חשוב לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז לנו את כל החפצים , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

גני אירועים בפתח תקווה לימי הולדת
תכנון מסיבות הוא סוגייה לא קלה. כל ארוע חברתי מורכב מפרמטרים שונים, כשכל אחד מהם חייב חשיבות אישית. בערב הארוע כולם שמחים, אחרי שהרמתם את המסיבה המושלמת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI