דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח חובה לרכב איך עושים?
ביטוח חובה לרכב איך עושים?
עוז הוגמן 28/05/12 |  צפיות: 2671

כמעט לכולנו יש לא מעט הוצאות כספיות בכל שבוע, החיים בארץ אינם זולים כלל אבל יש דברים שאנחנו לא מסוגלים לוותר עליהם- ביטוח למשל. רוצים להרגיש בטוחים? קנו ביטוח רק אצל סוכן מוסמך.

כמעט כל כמה חודשים עלויות הביטוח מרקיעות שחקים אבל יש גם פתרונות, עברה שנה ונגמר לכם הביטוח? רוצים למצוא ביטוח חובה? במאמר הבא תוכלו למצוא מעט טיפים על ביטוח רכב או דירה, איך לעשות השוואת מחירים ואיך מוצאים ביטוח חובה לרכב בזמן קצר?.

עוד שבוע נגמר הביטוח? אל תחכו עד כמה ימים לפני כדאי מאוד להשוות מחירים לפחות שבועיים לפני שהביטוח מסתיים. אם תעשו זאת מוקדם יותר תוכלו לבדוק כמה הצעות מחיר ולחסוך יותר.

היכן כדאי לעשות ביטוח? קחו מספר הצעות מחברות ביטוח וגם אצל סוכן מורשה. במקרים רבים ישנם פערים משמעותיים מה שיבטיח לכם הנחה רצינית במחיר אבל, השוו בין הפוליסות ולא רק במחיר.

הפרטים הקטנים- אפשר למצוא עוד כמה דברים שיכולים לחסוך לכם בסכום לא מבוטל לדוגמה: האם האוטו נמצא בשימוש בשבתות? האם יש קודם או איתוראן? אתם תהיו צריכים גם ביטוח גרירה? כל תוספת עולה כסף ומהסיבה הזאת מה באמת נחוץ לכם.

מומלץ שכל סוגי הביטוח שלכם יהיו אצל סוכן ביטוח אחד, למשל: ביטוח בית ביטוח רכב או אופנוע ביטוח בריאות וביטוחים נוספים. זה הרבה יותר פשוט שהכל מרוכז במקום אחד וגם יכול לחוסך לכם כסף.

בדקו עם מכרים, שכנים או חברים, אולי לחלקם יש רכב כמו שיש לכם? אולי הם יוכלו להמליץ לכם על סוכן טוב? ייתכן שכן ואלי לא תמיד כדאי לבדוק. אנחנו בארץ קטנה וכל אחד יודע על מישהו שיכול לסדר מחיר.

יש הרבה אנשים שמתלבטים איזה ביטוח לעשות, מקיף או צד ג'? מה עם גרירה? תמיד טוב לעשות מקיף, בביטוח של המכונית וגם שמדובר על ביטוח בריאות או כל סוג אחר של ביטוח.

ונסכם: מאוד חשוב לקבל עד ארבע הצעות מחיר, לבדוק מה כתוב בכל פוליסה ללכת על ביטוח מקיף ולנסוע לאט! מי שמשווה חוסך.

צריכים עצה ממומחים? מחפשים השוואת ביטוח חובה? נשמח לסייע לכם, בואו לקבל עזרה ולשמוע על הצעת מחיר ללא התחייבות. השיטוט באתר שלנו מציע לכם לקבל מחיר כבר היום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI