דף הבית עסקים עסקים - אחר עיצוב משרד עו"ד
עיצוב משרד עו"ד
לילך כהן 30/05/12 |  צפיות: 2559


עיצוב שנאמן לאופי המשרד

לא לחינם עושים בעלי עסקים שונים מאמצים רבים לעצב את העסק שלהם בצורה מיוחדת. בכל הקשור לעניין חשוב כמו עיצוב משרד עו"ד אפשר לראות כיצד עיצוב מרשים הוא כזה שלא רק משדר יוקרה רבה ומציג בפני לקוחות העסק משרד ברמה גבוהה שכדאי להיעזר בו אלא שהוא גם מאפשר לעובדים להרגיש חלק ממקום איכותי שבו הם יכולים לעבוד בצורה מאורגנת ויעילה.

חשוב להבין שיש מגוון רחב של עיסוקים בתחום המשפטים, ולכן משרד עורכי דין שעוסק במיסוי או בנדל"ן אינו דומה למשרד עורכי דין שמתמחה בתחום הפלילים או דיני נזקים למשל. לכן מעצב מקצועי יעשה בראש ובראשונה את כל הבירורים הנדרשים לגבי אופי פעילות המשרד, תחום העיסוק העיקרי שלו, סגנונם של הלקוחות שלו, שאיפותיו להתפתח בעתיד ועוד.

הקדמה מציעה אפשרויות מדהימות

כיום יכול כל אחד לראות כיצד התחום של עיצוב פנים מביא איתו בשורות חדשות כל הזמן. זאת מאחר ומעצב מקצועי יוצר שילוב מיוחד שבו כל אחד בכלל וכל משרד עו"ד בפרט יכולים להרגיש כיצד הם מתחדשים בצורה מרשימה ביותר. השילוב בין איש מקצוע שמקפיד להתעדכן כל הזמן באופנות החדשות לבין חומרי העבודה המתקדמים שמתווספים כל הזמן יכול ליצור עיצוב נהדר.

עיצוב משרד עו"ד תוך התייחסות לגודלי החללים, היחס ביניהם, לצורך בשטח פתוח ("אופן ספייס"), לציוד הטכנולוגי שקיים במשרד, לפתרונות האחסון הנדרשים, לדלפק הקבלה שמיועד גם לפקידים/ות וגם ללקוחות שמגיעים, למסכי תצוגה גדולים ולכל אלמנט שמשפיע על העיצוב הכללי הוא זה שיביא להתאמה מושלמת ולחזות מרשימה שנחקקת בזיכרון בצורה חיובית מאוד.

סביבת עבודה שמכבדת עובדים ולקוחות גם יחד

התחרות שקיימת בין משרד עורכי דין שונים באזור המרכז ובכל מקום אחר בישראל היא כזו שמביא לרצון לעשות שינוי חזותי בצורה רצינית. אחרי הכול לא רק איכות אנשי המקצוע ומחירי השירות הם אלו שקובעים בעסקים שונים אלא גם התדמית שהם יוצרים בעיני לקוחותיהם הפוטנציאליים. לכן התייחסות לנושאים אלו ע"י מעצבים מקצועיים שרואים את התמונה כולה היא דבר חשוב.

אם ניקח את העובדה שעובדים רבים נשארים לא מעט פעמים גם עד שעות מאוחרות על מנת לקדם את ענייני המשרד או לטפל בלקוחות מסוימים למשל, הרי שנבין כי עיצוב משרד עו"ד צריך להיות תואם לצרכים אלו. כך, פינות עבודה נוחות, נישות נגישות, מטבחון מעוצב ופונקציונאלי ועוד אלמנטים אחרים שמציעה המעצבת מיכל קצף יכולים לתרום לסביבת עבודה פורייה ואף מתמרצת.

ליצירת קשר חייגו: 054-4544121 או היכנסו לאתר האינטרנט כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI