דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב פנים בחדרה
עיצוב פנים בחדרה
לילך כהן 30/05/12 |  צפיות: 2750


כשיד מקצועית עושה את ההבדל

אומרים שלכל עיר יש את האופי שלה ולכן מי שמעוניין לעצב את הפנים של מבנה מסוים לומד את אופיו של המקום ומנסה להתאים את האלמנטים השונים על מנת ליצור עיצוב איכותי ומרשים. עיצוב פנים בחדרה מציג את אופייה של עיר צנועה וקטנה ששוכנת סמוך לרצועת חוף בדיוק באמצע הדרך בין הערים הגדולות חיפה בצפון ותל אביב במרכז.

נראה כי חלק מהמקצועיות של מעצבים ברמה גבוהה היא זו שהם מתייחסים לסביבה בדרך ליצירת מראה מרשים. אלמנטים שונים שישולבו בצורה חכמה ורלוונטית ידגישו את יופיו הפנימי של מבנה מעוצב ויראו עד כמה ידו של איש מקצוע אכן יכולה לעשות את ההבדל בין ריצוף שאינו מתאים בגווניו למשל, לבין יצירת נישות וחללים שמעניקים מראה קסום והרבה יותר מושך ושובה עין.

עיצוב מדויק לכל גודל של חלל

גדלים הם עניין חשוב כשמגיעים לרגע העיצוב. בחדרה אפשר לראות כיצד יחידות הדיור הן מגוונות ולכן בין בנייני דירות יש גם שכונות שבהן ניצבים בתי קרקע יפהפיים. הדבר מדגיש עוד יותר את ההתייחסות לגודל החדרים בכל מבנה וכמובן גם את האפשרויות שיש להציע לכל מי שמזמין שירות של עיצוב פנים בחדרה על מנת שההתאמה למבנה תהיה מושלמת.

במקרים שבהם מעמיסים יותר מדי פריטים על אזור מסוים, שגם כך לא היה גדול מלכתחילה, או במקרה שבו נישה גדולה נשארה ללא ניצול, הרי שעבודתו של המעצב לא נעשה עם מחשבה קדימה. היום אפשר לראות כיצד מעצבים שיש להם רקע בתחום הסטיילינג יכולים להעניק לכל מבנה את הנגיעה המיוחדת שיוצרת עיצוב פנימי חי ותוסס הרבה יותר בכל סדר גודל של דירה או בית קרקע.

יוצאים לדרך חדשה עם מראה חדשני

הרצון שלנו לעצב את המקום שבו אנו גרים או עובדים הוא גם רצון לצאת למין דרך חדשה. אין ספק שהסביבה שבה אנו נמצאים לא מעט שעות מדי יום משפיעה עלינו לא מעט ולכן זה טבעי שכל אחד מתושבי חדרה, כמו כל אחד בכל מקום אחר בארץ, ירצה להרגיש טוב יותר במהלך כל היממה. הבנה של עניין זה מקדם את עבודתה המקצועית של מיכל קצף בכל פרויקט של עיצוב פנים בחדרה.

מאחר וכיום אפשר גם לזהות בקלות את התחרות הסמויה יחסית בין בעלי בתים ומשרדים שונים הרי שניתן גם להבין כיצד כל אחד רוצה שהמבנה שבו הוא נמצא יהיה שונה ומיוחד יותר מזה של שכנו. זהו דבר נחמד ומקובל המביא להבנה שרק איש מקצוע איכותי בתחום של עיצוב פנים אכן יכול להציג מראה שונה ומרשים כל כך בכל מבנה.

ליצירת קשר חייגו: 054-4544121 או היכנסו לאתר האינטרנט כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI