דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים מעצבת פנים מומלצת
מעצבת פנים מומלצת
לילך כהן 30/05/12 |  צפיות: 2824


בירור צרכים בצורה מדויקת

עיצוב פנים הוא מקצוע רחב אופקים שבו נעשים שימושים בחומרים מגוונים, נשענים על טכניקות מקצועיות, משלבים אלמנטים מרחבי העולם ומנסים להתעדכן ולחדש בכל רגע נתון. אך על מנת למצוא מעצבת פנים מומלצת חשוב מאוד לבדוק מי באמת מנסה לברר את הצרכים של הלקוח. שילוב בין צרכים שהובנו בצורה מדויקת לבין יכולת מקצועית גבוהה יציג תוצאה נפלאה.

יש לא מעט מעצבי פנים כמעט בכל עיר בישראל, אך אפשר לראות כיצד אלו שיושבים בצורה מסודרת עם לקוחותיהם מצליחים לשאוב מהם את כל המידע החשוב והנתונים האישים תוך "שידור על אותו גל". כך יכולה להבין המעצבת האם הדרישה היא לעיצוב שיווקי, האם יש צורך בחללים מיוחדים ברחבי המבנה או האם העסק לקראת התרחבות וגיוס עובדים נוספים למשל.

אפשרויות בחירה מרשימות

טעמו האישי של כל בעל משרד או רגישותו של אדם מסוים לסגנון כלשהו מציגים עד כמה אנו שונים אחד מהשני. לכן מעצבי פנים שיחליטו כי הם הולכים על כיוון יחיד ללא גמישות וללא הצגת אפשרויות שונות ללקוחותיהם יכולים לחטוא למטרתם ולהציג שירות שאינו מקצועי כל כך. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין אופציות שונות יכול בקלות להציג אשת מקצוע מהתחום בתור מעצבת פנים מומלצת.

אם נחשוב על כך שמי שכבר נעזר בשירותיה של מעצבת פנים מקצועית כזו וזכה לבחור את העיצוב שמתאים אישית לטעמו ולמטרותיו, הרי שהמלצתו היא בהחלט דבר אמין ורציני מאוד שרצוי וכדאי להתייחס אליו. ככלל, אפשרויות מגוונות הן תמיד דבר חשוב שפותח את דרכי החשיבה ומעניק תנופה רבה ליצירת מראה מיוחד ומקורי הרבה יותר שיוצר בידול חשוב.

כל פרט מקבל את ההתייחסות המקצועית ביותר

אצל אשת מקצוע מנוסה ויצירתית כמו מיכל קצף אפשר לראות כיצד הירידה לפרטים הקטנים ביותר וההתייחסות המקצועית לדקויות שחשובות לכל לקוח מביאים להשלמת עיצוב קולע. עיצוב הוא לא מדע מדויק ולכן מי שמשכיל לצאת מהקופסא ולהציג נועזות מתקדמת יחד עם אלגנטיות וקלאסיות במקומות הנכונים, הרי שהוא יכול להציג מראה מנצח בכל סוג של ארגון ובכל מבנה.

את המושג "סינרגיה" מכיר כל מי שראה כיצד שימוש נכון במספר אלמנטים תרם לתוצאה מרשימה שהייתה הרבה יותר גדולה מסך חלקיה. כך מתבצעת עבודתה של מעצבת פנים מומלצת, שדואגת לכך שכל מרכיב יקבל את מקומו הנכון וכל רעיון יפותח בצורה נרחבת עד ליצירת תוצאה סופית שתהיה מקצועית, משפיעה, מקדמת ובוודאי שבולטת לעין בצורה חיובית מאוד.

ליצירת קשר חייגו: 054-4544121 או היכנסו לאתר האינטרנט כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI