דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה קשר בריא בין בני זוג
קשר בריא בין בני זוג
עוז הוגמן 31/05/12 |  צפיות: 3655

קשר בריא בין בני זוג הוא הדבר הכי חשוב לחיים טובים . אם מגיעים למשבר בזוגיות הרי שכדאי לאחות את השברים במערכת היחסים לפני שסוגרים את הבאסטה.

זוגות צעירים וותיקים רבים שואלים את עצמם האם ניסו כל דרך אפשרית להצלת נישואיהם? האם זה נגמר, או אולי עוד אפשר לכונן מחדש משהו טוב בתוך הקשר אשר התערער? טיפול זוגי יכול להוות מסגרת תומכת ויעילה לאיתור הבעיות ביחסים הזוגיים. אימון או ייעוץ זוגי נותן לבני הזוג דרכים לעזור להם בהתמודדות הסדקים שנוצרו ביחסים הזוגיים.

מאות סיבות עשויות לעורר משברים במערכת היחסים, החל בבגידה או סוג אחר של מעילה באמון ועד מצבים של אלימות. אך פירוק החבילה אינו התשובה היחידה כי אם האחרונה. לפני שמחליטים להתגרש, תמיד קיימת האפשרות ללכת למטפל שיכול לעזור ולהשיב את הזוגיות למסלולה.

יש כאלה שמעדיפים לעשות צעד אחר לדוגמה פנייה לחברת חקירות פתרון נורא בעייתי אך לעתים זה יכול אפילו לעזור. פנייה אל חוקרים פרטיים חייבת להיות פתרון במקרים קייצונים וכדאי לשקול פתרונות אחרים לפני שתעשו את הצעד הזה.

חשוב מאוד לזכור שייעוץ זוגי הוא לא פיתרון של קסם ושזה לא אומר שכל בעיה במערכת היחסים הזוגית אפשר להעלים בטיפול. בטיפול זוגי יש לעשות מאמץ בהכוונה של איש מקצוע, המכוונת לגשר על פערים. ובכל מקרה, הייעוץ הזוגי לא מסוגל להביא מזור לזוגות אשר פשוט אינם מתאימים זה לזה, דבר שעשוי להתגלות אחרי ניהול שנים רבות של זוגיות.

עם זאת חשוב לזכור שאם אינכם מאושרים ומסופקים מהקשר הזוגי שלכם, אינ נקיטת צעדים לשיפור מצבכם עלולים אתם להידרדר למצב שבו שהיחסים ידרדרו מאוד, והבסיס לטיפול כלשהו כבר לא יהיה בנמצא. אך אילו תחליטו לפרק את הזוגיות במהלך הטיפול, יעוץ זוגי עשוי לפחות לסייע לכם להגיע לפרידה טובה ככל האפשר, גם זה הישג לא קטן.

אם חסר לכם מידע על חוקר פרטי בצפון שובו אלינו בעוד מספר ימים ותזכו להזדמנות לקרוא במאמרים הבאים או בקרו למדריך שלנו ותיהנו מ המון מידע, טיפים והמלצות ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI