דף הבית תיירות ונופש צימרים סיום קורס קצינים
סיום קורס קצינים
איל יזרעאל 02/06/12 |  צפיות: 3724

סיום קורס קצינים 

בה"ד 1 בית הספר לקצינים של צה"ל הנמצא ליד מצפה רמון מכשיר את רוב הקצונה של הצבא פרט לקורס טיס וקורס חובלים.
בשנים האחרונות מכשיר בית הספר לקצינים  גם את קצינות הצבא.
כתושב הנגב זה 30 שנה אני חווה את טקס סיום קורס קצינים בעיקר דרך הכבישים.
בימים בהם יש טקס סיום קורס קצינים התנועה הרבה על הכביש למצפה רמון מחממת את הלב, שיירות של רכבים ובהם בני משפחה גאים נוסעים לראות את יקירם מסיים קורס קצינים ולכמה שעות יש לנגב עדנה.
לו השכילו קברניטי הנגב, ניתן היה לנצל את טקסי הסיום על מנת לחשוף ולו במעט את הנגב המתחדש.
לצערנו, סובל עדיין הנגב מתדמית שלילית שדבקה בו במשך השנים, אך לאחרונה, עם הקמתה של דרך היין ואת
חוות הבודדים לאורכה, משנה הנגב את תדמיתו ומקבל סוף סוף את המקום הראוי לו בהיסטוריה של מדינת ישראל. בחוות הבודדים קמו בשנים האחרונות צימרים  רבים המאפשרים לקהל לחוות חוויה של
צימרים בדרום, חוויה שונה ומיוחדת מאוד מזו המוכרת מן הצימרים בצפון, החוות היו גם אלו שהחלו את תעשיית היין החדשה, המשך ישיר לתעשיית היין שפרחה בנגב בתקופות הקדומות, כרמי ענבים ליין ויקבים חדשים מצטרפים כל שנה ומהווים מוקד משיכה אטרקטיבי למטיילים בנגב.

טקס סיום קורס קצינים ושילוב של הכרות עם הנגב 

בחשיפה נכונה של הנגב ושל האפשרויות הרבות והחדשות הגלומות בו ניתן היה לנצל את אלפי האנשים המגיעים כל שנה לטקס סיום קורס קצינים ולאפשר להם הכרות עם הנגב.
לחשוף בפניהם את אפשרויות הלינה של צימרים בנגב, את האפשרות של טעימות יין ביקבים, טעימות הגבינות במחלבות, הכרות עם המסעדות החדשות שקמו לאחרונה ועם פעילויות האתגר הרבות כטיולי סוסים, ג'יפים, סנפלינג, טיולי אופניים ואת מסלולי ההליכה בשבילי המדבר.
הנגב, שההתפתחות בו איטית ביחס לשאר איזורי הארץ מציע אוטנתיות, אותו מונח חמקמק שלא ניתן להגדירו ולכוון אליו אך מי שחווה אותו יחפש אותו שוב ושוב, כמו גם שקט ומרחבים שכל כך נדירים בארץ ולא מעט מבקרים בוחרים לשהות כאן מספר ימים לצרכי כתיבה יצרה ונופש.   
כך יקבל הנגב את החשיפה הראויה לו ומי שיטעם על קצה המזלג את חוויית המדבר והנגב יקבל מן הסתם תיאבון ויבוא לכאן גם בעתיד.
נקודת הזמן הנוכחית היא שצה"ל עצמו גילה את הנגב ומעביר את בסיסיו דרומה ומביא עמו התפתחות גם בנושא התשתיות. עיר הבה"דים ההולכת ונבנית בצומת הנגב ליד ירוחם, בסיסי חיל האוויר שאף הם יורדים דרומה, כביש 6 שאמור להגיע לכאן והוספת קו הרכבת לצומת הנגב. 
זהו הזמן להתעורר ולחשוף לעם ישראל נגב חדש, מרתק, מעניין ובעל אפשרויות מגוונות הן למטיילים והן למי שיחליט וירצה לקבוע בו את מקום מגוריו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איל יזרעאל

איל  יזרעאל חוות כרמי עבדת בנגב - צימריםיקב, טעימות יין, סיורים מאורגנים, קבוצות, חופשה במתנה



 


מאמרים נוספים מאת איל יזרעאל
 
צימר חברתי בחוות כרמי עבדת
28/05/17 | צימרים
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם.
אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.


חופשה במתנה בחוות כרמי עבדת
14/01/16 | צימרים
חופשה במתנה היא מתנה מקורית לאנשים שאתם אוהבים, זו אינה רק מתנה זו הרפתקה, ניקוי ראש מילוי מצברים והכרות עם מקום נדיר שמעטים כמוהו בארץ, צימרים מיחודים, כרם ענבים ליין ויקב בוטיק משפחתי המייצר יינות משובחים.

לינה בדרום
29/12/12 | צימרים
מגוון אפשרויות לינה בדרום הולך גדל ומשבח עם השנים, לינה בחוות בודדים , צימרים בחוות, אכסניות נוער מלונות וחניוני לילה הם רק חלק מן האפשריות.

צימרים בשדה בוקר
09/06/12 | צימרים
צימרים בשדה בוקר הפכו כבר מזמן שם דבר למטיילים הישראליים המבקרים במדבר ומטיילים במעיינות נחל צין המפורסמים, עין עבדת, עין עקב ועין זיק, חוקרים את העיר העתיקה עבדת או מטיילים במכתש רמון המפורסם או במכתש הגדול או הקטן. בשנים האחרונות גילו גם תיירים מחול את הצימרים בשדה בוקר ובליל של שפות נשמע ברחבי הנגב. אמרנו כבר שבן גוריון מאושר?

סיום קורס קצינים
02/06/12 | צימרים
טקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1 המתקיים מספר פעמים בשנה ואליו מגיעים אלפי אנשים יכול לשמש מנוף מצוין לחשיפה והכרות עם נגב חדש ומרתק ששינה פניו לחלוטין בשנים האחרונות ומציע צימרים ולינה, יקבים ומחלבות ועוד מגוון גדול של אטרקציות

חוות בודדים בנגב במהלך ההסטוריה
05/04/12 | צימרים
חוות חקלאיות קיימות כהר אלפי שנים ובעצם החקלאות הקדומה כולה התבססה על חקלאות חוות. מאז קום המדינה ובעיקר בשנים האחרונות בפרויקט דרך היין בנגב הופך נושא חוות הבודדים לסיפור מרתק כאשר החוות משלבות בעיסוקים החקלאיים המסורתיים גם עיסוק בתיירות כמו גם הכנת יין ביקבי בוטיק קטנים וגבינות משובחות במחלבות משפחתיות.

חוות בודדים בדרום הארץ
05/04/12 | צימרים
חוות בודדים משנות בשנים האחרונות את פני הנגב, לא עוד חוות בקר ענקיות אלא חוות חקלאיות תיירותיות המגדלות ענבים ומייצרות יין חלב וגבינות, מארחות בצימרים לא שגרתיים ומאפשרות לחוות את הדרכים הצדדיות והמרתקות של הנגב.

לינה בנגב - מגוון אפשרויות
05/04/12 | צימרים
אפשרויות הלינה בנגב הולכות וגדלות וכך גם עולה הגיוון וגדל באופן משמעותי מספר המטיילים שבוחרים בנגב כמקום הטיול או החופשה המועדפים עליהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI