דף הבית רוחניות רייקי שינוי דפוסי התנהגות
שינוי דפוסי התנהגות
לילך כהן 11/06/12 |  צפיות: 13955


חבל להזיק לעצמנו

ככל שאנו מתבגרים אנו נכנסים למין תבנית קבועה של התנהגות, ואין הדבר אומר כי זה דווקא לטובתנו. במקרים רבים כשאנו מנסים לנתח אירועים שונים אנו מבינים כי שינוי דפוסי התנהגות שאופיינית לנו יכול לעזור לנו מאוד בלא מעט היבטים. חשוב לדעת שככל שדפוסים שונים נהיים דומיננטיים בתחומים רבים של חיינו אנו מאבדים מרמת האנרגיה ולא מצליחים לשנות אותם.

כל אחד יכול להביט על עצמו פנימה ולראות כיצד במקרים מסוימים הוא מאבד את שלוותו ופשוט לא מצליח להישאר במהלכם קר רוח. אחרים יכולים לבדוק את עצמם ולהעיד כי הם נכנסים ללחץ בצורה עקבית בכל פעם שמדובר בבוס, קרוב משפחה או אישיות אחרת. ישנן גם סיטואציות שבהן יש כאלו שלא מצליחים להשתחרר ולבטא את עצמם בצורה הפשוטה והעניינית (או החביבה) שהם רצו.

מקיבעון לשליטה בדפוסים שלנו

יש דברים בחיים שבהם קיבעון הוא לא ממש דבר טוב. ניסיון החיים של שמחה ניניו בנוי משלבים טיפוסיים של כל אדם ממוצע כמו חיי ילד, התבגרות, זוגיות, גידול ילדים וכיו', אך התובנות שהיא פיתחה במהלך חייה הם אלו שמעידים בפני משתתפי הסדנאות שלה עד כמה אנו צריכים ויכולים לעשות את המהלך הנכון ובאמת להצליח להגיב אחרת בסיטואציה שבה תמיד אנו לוקים בתגובתנו.

במהלך מפגשים שונים של מרכז השמחה מציגה שמחה ניניו כיצד אפשר ליצור

שינוי דפוסי התנהגות בצורה יעילה ונכונה. כך מכירים המשתתפים את העיקרון שאנו צריכים ללמוד את אותו דפוס בעייתי עד להגעה למצב שבו אנו מסוגלים לייצר אותו מבחירה ובכך כמובן גם להפסיק אותו מתוך בחירה. זאת מאחר וחשוב להבין שאם לא אנו אלו ששולטים בדפוס, הדפוס הוא זה ששולט בנו, חד וחלק.

עוצמות חדשות מחכות לכם

הסיטואציות שאנו נתקלים בהן מדי יום יכולות להיות כאלה שישפיעו עלינו לרעה במהלך חיינו. מאחר ואנו שואפים להרגיש טוב יותר ולא לשקוע במין מרה קשה בגלל תגובות לא נכונות או השפעות שליליות של אנשים מסביבתנו, הרי שחשוב לדעת לשלוט בדפוסים בצורה מובהקת. ע"י מסגרת תומכת וסדנאות באווירה נעימה אפשר לראות כיצד ניתן לגלות עוצמות חדשות מדהימות.

בזכות ההדרכה האישית ורחבת ההיקף של מרכז השמחה ניתן ללמוד כיצד אפשר לשלוט בגופנו ולזהות תחושות שונות, עוצמות פנימיות שחבויות להן ומגוון של רגשות. כך, כשדואגים גם להכיר את הרצון שלנו ולהביאו לידי ביטוי ממשי בגופנו ובחיים עצמם אנו יכולים להגדיל בצורה בטוחה את הסיכוי ליצירת שינוי דפוסי התנהגות ולהרגיש את המפנה החיובי שנכנס לחיינו.

לפרטים נוספים ואתר האינטרנט של מרכז השמחה http://www.simhaninio.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI