דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה שינוי הרגלים בחיים
שינוי הרגלים בחיים
לילך כהן 11/06/12 |  צפיות: 3412


כיצד ההרגלים משפיעים עלינו בחיי היומיום

מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו. לעתים אנו חייבים לקחת פסק וזמן לבחון את מצב העניינים בחיינו על מנת לראות כיצד מהלך של שינוי הרגלים בחיים הוא צעד חכם. כך נוכל להרגיש טוב יותר עם עצמנו ולשפר בצורה ניכרת את איכות חיינו.

לא צריך להיות גאון גדול על מנת לראות כיצד הרגלים חוזרים ונשנים הופכים לכאלו שלא ממש מסייעים לנו בחיים, וזאת בלשון המעטה. הרגלים שונים כמו אכילה במצב שבו אנו לא משקיעים זמן לאכול את הארוחה שלנו כמו משצריך, עישון בצורה מוגזמת עד לרמה שאנו מזיקים קשות לבריאותנו ועבודה לא נכונה בגלל חוסר התייחסות לגופנו הם דברים שיכולים להקשות עלינו בכל טווח זמן.

האם הכול חייב להישאר כמו שהוא

כולנו אנשים עסוקים שיש להם הרבה מה לעשות במשך יום עבודה אחד או במשך תקופות שבהן אנו עוסקים בפרויקטים גדולים. אך נראה כי אין זה נותן לנו תירוץ לעשות טעות ולהזניח עניין חשוב כמו הרגלים שליליים. ניסיון החיים של שמחה ניניו יכול להיות מוכר לרבים, אך היא עשתה שינוי בחייה שעליו היא מעוניינת להסביר לכל מי שמחפש מפנה חיובי במהלך חייו.

מרכז השמחה הוא מקום מיוחד שבו שמחה ניניו פועלת רבות על מנת להעשיר את חייהם של כל באי המקום. בני כל גיל רואים כיצד אפשר בהחלט לעשות מהלך חכם של שינוי הרגלים בחיים ולהפוך לבני אדם שטוב להם הרבה יותר. כל אחד יכול לראות כיצד סביבה חיובית נוחה ותומכת כל כך המנוהלת על אישה רחבת אופקים ומעניינת, מאפשרת לו לצאת מקיבעון בלא מעט תחומים.

שינוי הוא דבר אפשרי שלא צריך להפחיד אף אחד

ניתן לראות כיצד יש עדיין כאלו שהמילה שינוי לא ממש מעוררת בהם גלים חיוביים. לעתים החשש הוא מובן, מאחר ומהלכי שינוי מסוימים לא נעשים בצורה נכונה או שהאדם לא זוכה להכוונה אישית שמלאה חוכמת חיים. אך בעזרת שמחה ניניו אפשר לראות כיצד השינוי נעשה ברוח טובה ותוך התייחסות עדינה ורגועה לכל הרגל בעייתי.

צעד כל כך חשוב של שינוי אמיתי יכול לעשות רק טוב לכל אדם. זאת מאחר ואנו באמת לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים משתלטים עלינו ומנהלים אותנו (במקום שאנו ניקח את השליטה וננהל את חיינו). עבור כל אדם בכל גיל הרי שרק שינוי הרגלים בחיים בצורה נכונה ואישית יביא ליכולת להתקדם ולהתמודד עם כל משימה בצורה קלה יותר.

לפרטים נוספים ואתר האינטרנט של מרכז השמחה http://www.simhaninio.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI