דף הבית בניין ואחזקה בית חכם חשיבות מים לתינוקות
חשיבות מים לתינוקות
אבי 12/06/12 |  צפיות: 3312

מספר רב של אמהות מנסות לתת מים לתינוקות בשלב מוקדם מידי. מתן מים לתינוקות, יכול לגרום לתינוק להיות נפוח מנוזלים, כמו כן לא יעלה התינוק במשקל. מתן מים לתינוקות קטנים, בדרך כלל בא על חשבון האוכל שלהם. האוכל של התינוק, הינו נוזלי, על כן כאשר אנו נותנים מים לתינוקות, תופסים המים בבטנם של התינוקות את המקום אשר מיועד לאוכל. חלב עשוי משמונים ושמונה אחוזים של נוזלים, על כן גם בימים חמים מאוד אין לתינוק צורך המים, החלב מספק בכדי שהתינוק אינו יתייבש. כאשר מגיעים התינוקות לגיל חצי שנה, ומתחילים לאכול סוגים שונים של אוכל, ניתן בסוף הארוחה להתחיל לתת כמות קטנה של מים, ובכך להרגיל את התינוק לאט לצריכת מים.

שטראוס מים

חברת שטראוס מים, הינה חברה גדולה המתמחה בסינון וטיהור מים. שטראוס מים הינה, חברה בעל 40 שנות ניסיון בטיהור מים. כמו כן, שטראוס מים ממשיכה לפתח מוצרים מתקדמים לסינון מים. חברת שטראוס מים עבדת בכל הארץ, וכמו כן ברחבי העולם. בשנת 2009, רכשה חברת שטראוס מים, את חברת תמי 4 וכיום הן עובדות יחדיו. חברת שטראוס מים, הינה אחת משלושת החטיבות המרכיבות את חברת שטראוס. שטראוס מים אחרית על ייצורם ושיווקם של מוצרי תמי 4 בישראל. שטראוס מים מובילה את מהפכת השתייה בארץ, על ידי פיתוח מוצרים חדשניים, מהפכניים ונוחים לשימוש. כמו כן, מתמחה שטראוס מים, במתן שירות אדיב ונעים ללקוח באמצעות מוקדים העובדים עשרים וארבע שעות ביממה.

תמי 4

מוצרי תמי 4, שילוב אופטימאלי בין הנדסה מתקדמת לבין דרישת הלקוח. ישנו מגוון רב של מוצרים לבית תמי 4, הנותנים לנו גישה נוחה ומרעננת לשתיית מים. בעזרת המכשירים של תמי 4, תוכלו ליהנות ממים מסוננים, נקיים וללא הגבלה. המוצרים של תמי 4, זכו בשנה הרביעית ברציפות בתואר "מתקן המים הביתי הטוב והמשתלם ביותר", כמו כן חברת תמי 4, זכתה בתואר "המים הטעימים ביותר". יתרה מכך, תמי 4 נבחרה לאחת ממאה מותגי העל של ישראל בשנת 2010. בנוסף למתקני מים, מספקת חברת תמי 4, מוצרים נלווים כגון: מסנני מים, פילטרים, מנורות ועוד. בנוסף, עומדת תמי 4 בכל התקנים המחמירים ביותר.

בר מים תמי 4 פרימו

תמי 4 פרימו, הינו בר המים מתקדם ביותר. תמי 4 פרימו זכה בתואר IDEA על עיצוב פורץ דרך ברמה עולמית. תמי 4 פרימו, הינו בר מים קומפקטי ומעוצב. לפרימו ישנם שלושה מצבי מזיגה. מצב ראשון הינו מים קרים, מצב שני הינו מים בטמפרטורת החדר, מצב שלישי הינו הרתחת מים עבור שתייה חמה, ובנוסף לצורכי בישול. בר מים מסוג תמי 4 פרימו מאפשר מזיגת ליטר מים בלחיצת כפתור אחת פשוטה. כמו כן, לפרימו פייה מיוחדת המאפשרת מזיגה מדויקת לכוס, ובנוסף מזיגה לבקבוקים או מיכלים גדולים כגון סירים. לפרימו מגש לנוחות המשתמש עליו ניתן להניח כוס. כמו כן, המגש נשלף למטרת ניקוי. בעזרת מערכת חכמה, ניתן לכוון את רמת הטמפרטורה, וכמו כן את כמות המזיגה. לפרימו מנגנון הגנה מפני ילדים, המונע גישה למים הרתוחים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI