דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה סדנא למודעות עצמית
סדנא למודעות עצמית
לילך כהן 17/06/12 |  צפיות: 3249


כלים אמיתיים לחשיבה חיובית

לא מעט אנשים בגילאים מגוונים ביותר מבינים עד כמה מודעות עצמית היא דבר שיכול לתרום להם רבות. במהלך של סדנא למודעות עצמית המתנהלת בצורה רצינית ועל סמך ניסיון רב והתאמה לכל אדם אפשר בהחלט לראות כיצד זוכים המשתתפים לכלים אמיתיים שאיתם הם יכולים לעורר שינוי משמעותי בחייהם.

שינוי הוא לא דבר פשוט ולכן יש לבצע אותו בצורה זהירה וממוקדת. דרך טכניקות הקשורות הן לגוף והן לנפש שלנו סדנא איכותית לוקחת את האדם למסע מעמיק שתוצאותיו יכולות להיות מרשימות ביותר. כך, הדרך לחשיבה חיובית, לשליטה מצוינת, לשיפור התדמית ולהרגשה כללית טובה יותר, היא עקבית ומביאה לתוצאות מוכחות.

שלווה רוחנית בדרך להגשמה עצמית

אנו חיים בעולם שבו אנו משתדלים להספיק כמה שיותר משימות שהוטלו עלינו. כך בנוי עולם מודרני והוא לא מאפשר כמעט לאף אחד לעצור לרגע ולקחת פסק זמן שבו הוא מנסה לשפר את חייו. בעולם חומרני כזה סדנא למודעות עצמית שמתבססת על פסק זמן רוחני ועמוק היא נכס עצום שיכול להוציא כל אחד לדרך חדשה ומספקת יותר בחייו.

מעבר לתחושת השלווה בסדנא כזו רואים המשתתפים כיצד הטכניקות החשובות מפרות את מהלך השינוי שבו הם חפצים. פיתוח של יכולות תקשור, הכרת מרכזי האנרגיה שלנו, מימוש חלומות שונים, חתירה אמיתית להגשמה עצמית, חשיבה נכונה, אמונה ועוד אלמנטים אחרים מצעידים בצורה בטוחה את האדם לשינוי חיובי מהותי.

מה אפשר ללמוד בסדנא מעין זו

סדנא רצינית שבה מסתמכים המדריכים על ניסיון רב ועל היכרות רבה של תחומי החיים השונים היא כזו שכבר מהשיעור הראשון מרגישים המשתתפים כיצד הם נחשפים לכלים חשובים ולטכניקות מועילות. בין מבוא למודעות עצמית וליכולות תקשור לבין מערך הצ'אקרות וחיבור לתת המודע ולעין השלישית, מבין כל משתתף שמדובר בתהליך מרשים.

גם אלמנטים חשובים כמו פשר החלום, עולם הקריסטלים, הכרת הילד הפנימי, שינוי מול הסביבה ועוד הם כאלו שמרכיבים סדנא למודעות עצמית שמקיימת את ההבטחה לשינוי אמיתי. בעבודה נכונה על מדיטציה ורבדים פנימיים חשובים השינוי הוא דבר אפשרי שמחכה לכל מי שבאמת מעוניין לבצע אותו.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI