דף הבית רוחניות רוחניות - אחר סדנאות צחוק למבוגרים
סדנאות צחוק למבוגרים
לילך כהן 17/06/12 |  צפיות: 3778


קשה להאמין כמה זה משחרר

צחוק נראה לנו לעתים דבר שאין צורך להתעמק בו מאחר ולדעת רבים הוא מגיע בעצמו ברגעים מסוימים ואין לו השפעה ארוכת טווח על חיינו. אז הגיע הזמן להבין מדוע סדנאות צחוק למבוגרים יכולות ליצור לא רק חוויה קצרה של שחרור מדהים אלא שהן יכולות להזכיר לנו מדוע צחוק הוא דבר חשוב שצריך לאמץ אותו ולהשתמש בו.

סדנת מדהימה של צחוק תכלול חימום צחוק ולאחר מכן תרגילי צחוק שיכולים לשמש כל אחד במהלך חייו. צחוק הוא באמת דבר שיפה לבריאות שלנו והוא יכול לתרום לנו רבות, לכן אם נשימות יוגיות מודרכות או מדיטציות צחוק שנערכות במסגרת של סדנא מוצלחת, יכולות לשפר את איכות החיים שלנו הרי שאין כל סיבה להימנע מהן.

לפעמים חשוב להרגיש קצת כמו ילד

לא אחת אנו מוצאים את עצמנו מקנאים בילד קטן שעומד לו בפינה מסוימת וצוחק מלוא הפה. האם הדבר אומר שאנו לא יכולים לעשות את אותו הדבר? האם לנו לא מגיע להרגיש לפעמים כמו ילד שמשוחרר מעול העולם המודרני רווי המתחים והלחצים?. נראה שדווקא להיפך. מגיע גם לכל מבוגר להרגיש את השחרור העצום שיוצר צחוק אמיתי.

סדנאות צחוק למבוגרים מראות את העוצמה של צחוק שבא מפנים בצורה כנה, ממש כפי שקורה אצל ילדים. תוך הסתכלות הרבה יותר אופטימית על החיים ותוך הבנה שצחוק יכול לעזור לנו להתמודד עם עומסים רבים במרוץ המטורף של החיים, סדנאות אלה עושות חסד עם מי שמעוניין ליהנות מחייו בכל רגע שלהם.

מתאים במיוחד גם לאירועים שונים

חשוב להבין עד כמה סדנת צחוק היא דבר שיכול לשדרג כל אירוע. כיום אנו רואים כיצד כל אחד מחפש דרכים לעשות את מסיבת היום הולדת שלו, את מסיבת הרווקים/ות שלו/ה או את ימי הגיבוש, ימי הנישואין, וימי הכיף להרבה יותר כיפיים. סדנאות צחוק למבוגרים מקיימות את ההבטחה לגלגולי צחוק שקשה להשוות אותם לשום חוויה אחרת.

אלו שכבר חוו מלוא גרונם את הצחוק של סדנאות אלה באירועים שונים יכולים לספר עד כמה הם מחכים לאירוע נוסף שבו הם יצחקו כמו שלא צוחקים בד"כ. גם אם מדובר במסיבת פנויים פנויות וגם אם במסיבות אחרות שבהן יש צורך להשתחרר כמה שיותר מהר, הרי שסדנאות צחוק לחבר'ה מבוגרים הם הרבה יותר מלהיט.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI