דף הבית רוחניות רוחניות - אחר סדנאות לנשים בצפון
סדנאות לנשים בצפון
לילך כהן 17/06/12 |  צפיות: 4248


הצפון הופך להיות יפה הרבה יותר

יש לא מעט דברים יפים בצפון הארץ אך ניתן לראות כיצד בזמנים שונים היופי מקבל שדרוג משמעותי. כשהמין היפי נהנה משלל סדנאות לנשים בצפון הארץ הרי שחבל הארץ היפה ביותר בישראל הופך ליפה עוד יותר כשהוא משמש כר נרחב לפעילויות מגוונות שיש להן ערך מוסף רב עבור כל אישה.

רבים הם אלו שאוהבים לבקר בצפון הארץ, ואין ספק שיש לא מעט סיבות טובות לכך. אך סדנאות אישיות ומדהימות לנשים שנערכות בישובים עם סיפור משלהם, בין גאיות והרים בעלי עוצמה מרשימה, ליד מקורות המים המחיים של הצפון או בכל פינת חמד אחרת מדגישות עד כמה שווה להרחיק צפונה.

מגוון הסדנאות הוא פשוט מרשים

כיום אפשר בהחלט לראות כיצד המגוון של סדנאות בכל תחום הוא כזה שאם עורכים אותן גופים רציניים הוא מרשים ביותר. בין אם מדובר ביום או יומיים ובין אם מדובר אף בזמן ארוך יותר הרי שמגוון סדנאות לנשים בצפון היפה מועברות בצורה מקצועית ותורמות בצורה אמיתית בהיבטים שונים של החיים.

כך יכולות נשים רבות ליהנות מסדנאות העצמה, סדנאות רוחניות וסדנאות העוסקות בנושאים מרתקים כמו זוגיות, מודעות עצמית ועוד. בזכות שילוב של כלים כמו סוגי יוגה שונים, ריקוד, קריסטלים, קלפי טארוט, סיפורים אישיים ועוד אלמנטים חשובים הסדנא הופכת להיות מרכז העניינים ומקום לצמיחה תוך הנאה עצומה.

הגיע הזמן להעצמה אמיתית

נשים רבות מוצאות את עצמן צומחות ופורחות בעולם המודרני של היום. הרצון העז לשוויון אמיתי בכל תחום ובכל היבט הוא כזה שמעניק דחיפה רצינית למי שמעוניינת בהצלחתה האישית ובהשתלבות מושלמת תוך ניהול חיי משפחה, מציאת זמן פנוי לתחביבים שונים, רומנטיקה ועוד דברים חשובים שהחיים יכולים להציע לנו.

לכן חשוב למצוא סדנאות לנשים בצפון שמתמקדות גם בנושא החשוב של העצמה נשית על מנת שכל אחת תוכל להרגיש כיצד היא עושה שינוי משמעותי בחייה. פיתוח המודעות העצמית בעזרת מנחים איכותיים תביא לתחילת השינוי וליצירת התפתחות אישית. כך, בין שינוי ההופעה החיצונית ובין חיזוק התדמית הפנימית, אפשר ליהנות מתוצאות נהדרות של סדנאות אלה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI