דף הבית עסקים עסקים - אחר ציוד למספרות
ציוד למספרות
לילך כהן 21/06/12 |  צפיות: 2856


לא מחפפים בקנייה

חלק מהציוד שאותו רוכש בעל מספרה הוא מגבות ללקוחות המגיעים להסתפר אצלו וציוד נוסף למספרות.

חשוב להכיר את המגוון של מגבות למספרות על מנת שיהיה אפשר לרכוש את אלה הטובות והמתאימות ביותר. כיום אנו יכולים לזהות כיצד יש מספרות שפונות לקהלים שונים ולכן גם כאן יש להתייחס לשוני בכדי לרכוש מגבות מתאימות.

בקנייה של מגבות  וציוד למספרות לעסק שבו נעשה בהן שימוש אינטנסיבי וממושך חשוב מאוד לעשות את כל הבדיקות הרלוונטיות. זאת מאחר ויש הבדל בין שימוש במגבת למטרות "ביתיות" או אישיות ובין שימוש במגבת עבור ילד שמסתפר, אדם בוגר שהגיע גם להתגלח או אישה שבאה ליהנות מתסרוקת הכוללת צבע לשיער למשל.

מגבות שמתאימות לכל סוג של מספרה

בעבר ראינו כיצד מספרה אחת בשכונה מסוימת הייתה משרתת את כל לקוחות האזור בין אם הם ילדים צעירים ובין אם הם מבוגרים משני המינים. כיום יש תחרות רבה בענף זה ולכן אפשר לראות כיצד נמכרות מגבות למספרות שמציעות לא רק סגנון לקהל מסוים אלא גם מגוון שירותים שלא ממש היו מוכרים בעבר.

כך אפשר לראות כיצד מספרה מסוימת היא מספרת גברים וילדים בעיקר ולעומתה מספרה שנמצאת מעבר לרחוב היא כזו שמשרתת נשים המגיעות ליהנות גם מטיפולי ציפורניים וטיפוח קוסמטי. לכן מגבות המתאימות לניקוי המטופלת במוצרים קוסמטיים או מגבות המתאימות רק לספיגה מהירה של מים הן כאלה שיש לבחור בצורה המדויקת.

אפילו נגד כתמים מסוכנים

בעלי מספרות שונות יכולים להתמקד גם באלמנטים חשובים כמו צבע המגבת או אפילו יצירת לוגו מסוים עליה בציוד אשר נועד למספרה . אך בראש ובראשונה הם יתייחסו לנושא האיכות על מנת שיוכלו לכבס את המגבת פעמים רבות ולראות כיצד היא עדיין יכולה לשרת אותם בצורה טובה הן מבחינת הספיגה והן מבחינת המראה שלה.

ברגע שמוצעות מגבות או ציוד למספרות  שונות הרי שנעשית בדיקה לגבי נתונים חשובים כמו למשל יכולתה של מגבת "אנטי סטיין" לעמוד באמת מול חומרים להבהרת שיער ומול כימיקלים אחרים בקלות יתרה. רכישת ציוד למספרות אם כן היא צעד חשוב שרק אם עושים אותו בצורה מחושבת הוא יכול להציג עסקה משתלמת מבחינות רבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI