דף הבית עסקים עסקים - אחר סדינים למיטת טיפולים
סדינים למיטת טיפולים
לילך כהן 21/06/12 |  צפיות: 2898


אפשרויות רבות לבחירה

די ברור שרבים מאתנו לא יהיו מעוניינים לעלות על מיטת טיפולים שעליה פרוש סדין לא איכותי. יש לא מעט סוגים של סדינים למיטת טיפולים ולכן יש לעשות בחירה נכונה שמגיעה מתוך רלוונטיות לאופי הטיפול וגם להרגשתו של המטופל. מעבר לסוגי הבד ומגוון הצבעים אפשר לראות כיצד מדובר במוצר מורכב יחסית.

האפשרות של מטפל מסוים לרכוש סדינים אלו היא מגוונת בזכות דגמים המגיעים עם גומי (או בלי גומי), אלו המיוצרים מכותנה בלבד או בשילוב עם פוליאסטר, אלו שמגיעים עם ציפוי הגנה נגד נוזלים (אפילו נגד שמנים), אלו שמגיעים כיחידה בודדת או בחבילות המכילות כמויות שונות, וכמובן אלו שמיוצרים בארץ או בחו"ל.

בודקים את השיקולים הכלכליים

בכל קליניקה יש דרישות שונות הקשורות להיבטים המגוונים של הטיפול. לכן גם בעת רכישת סדינים חשוב להתייחס לאופי הטיפול ולרמת השירות שמעוניינים להציע ובכך להחליט עד כמה כדאי להשקיע בסדינים מדגמים מסוימים. אין הכוונה לחסוך באיכות הסדין אלא בכך שיש ליצור התאמה לצרכים של כל מטפל או קליניקה.

אם ניקח למשל סדינים למיטת טיפולים שהינם חד פעמיים או שהם דקים ולא איכותיים הרי שנראה כיצד ניתן לחסוך בכביסות אך גם כיצד הדבר מביא לרכישה חוזרת ונשנית שלהם. לעומתם סדינים רב פעמיים באיכות גבוהה המיוצרים מכותנה, או תערובות של כותנה, במבוק, פלנל ופליז יכולים להיות עבים, לספוג זיעה ולעמוד בכביסות רבות.

ניתן ליצור אווירה נעימה הרבה יותר

בל נשכח עד כמה חשוב לכל מטופל להיות רגוע ושליו כשהוא מגיע לעיסוי רפואי או לכל טיפול אחר. אחרי הכול ברגע שנוגעים בגופנו אנו מעוניינים, ואפילו חייבים, להיות כמה שיותר רגועים על מנת שנרגיש נוח בסביבה שהיא זרה לנו ועל מנת שמהטפל יוכל לעשות את עבודתו בצורה מדויקת ורצינית מאוד.

לכן בחירה נכונה של סדינים למיטת טיפולים מציגה ערך מוסף חשוב ביותר שבו הסדין האיכותי והנעים הינו חלק מהאווירה הנעימה שסובבת את המטופל. כחלק מתהליך שבו מעוניין המטפל ליצור רושם חיובי על כל מטופל ולראות כיצד מטופלים רבים נהנים משירותיו וחוזרים אליו בכל צורך שמופיע, הרי שלסדין איכותי יש משמעות רבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI