דף הבית תיירות ונופש צימרים צימרים ברמות
צימרים ברמות
hai bitton 28/06/12 |  צפיות: 3249

צימרים ברמות

צימרים ברמות נחשבים לקלאסה בפני עצמם. המושב רמות שממוקם בשיפולי רמת הגולן בצפון מזרח הכנרת הוא אחד הישובים המתמחים בצימרים מזה שנים רבות ויש בו למעלה מ 40 משפחות העוסקות בשירותי תיירות והשכרת צימרים לנופש ולינה. רמות ממוקם במקום האידיאלי שכל שוכר צימר היה מעוניין בו. הישוב ממוקם חמש דקות מהכנרת ולמרגלותיו חוף רחצה מדהים. רמות ממוקם בסמוך למסלולי טיול רבים ברמת הגולן, למסעדות מצויינות, אטרקציות שונות ונופים מקסימים.

אילו צימרים ברמות ?

ברמות יש צימרים מכל הסוגים והמינים וגם המחירים משתנים ממקום למקום. מכיוון ש 40 משפחות עוסקות בהשכרת צימרים ברמות הרי שמובן כי יהיה מגוון רחב ועשיר של אפשרויות. יש צימרים ברמות עם בריכה, ויש צימרים ברמות למשפחות, ויש צימרים ברמות לזוגות ויש צימרים ברמות עם נוף מרהיב לכוון הכינרת ועוד ועוד. ברמות תוכלו למצוא גם צימרים עם סאונה פרטית וגם מסעדות מצוינות והכל במרחק של 5 דקות נסיעה מהכינרת.

צימרים ברמות – אטרקציות בתוך הישוב

צימרים ברמות נחשבים לצימרים ברמה גבוהה במיוחד. ברמות תוכלו ליהנות משירותי נופש נוספים ומאטרקציות מקומיות. בישוב כמה מסעדות גורמה איכותיות, ניתן לצאת לטיולי אופניים ישירות מן הישוב, יש מסלולי רכיבה על גבי סוסים היוצאים מן הישוב וכיוצא באלה. בנוסף לכל אלה תוכלו ליהנות משחייה יום יומית בכנרת הנמצאת במרחק של 5 דקות נסיעה במורד הכביש מן הישוב.

צימרים ברמות לזוגות

ברמות מתמחים בהשכרת צימרים לזוגות ולאירועים מיוחדים. אם תחליטו להציע נישואין בצימר, ברמות יפיקו לכם את העניין באופן יפה ומקצועי. אם תרצו מוסיקת רקע מתאימה או תאורה מיוחדת, קישוטים לחדר וכדומה, תוכלו לקבל ללא כל בעיות. אם אתם מתכננים נופש זוגי לרגל יום הולדת של אחד מבני הזוג יוכלו לפנק אתכם בשלל פינוקים לכבוד האירוע ולהפיק לכם יום מיוחד במינו. וכל זאת בנוסף לכל הפינוקים הרגילים שתקבלו בעת שהותכם בצימר ברמות. אין טעם להתלבט, בדקו מה מציע לכם כל צימר ברמות ובחרו את הצימר המועדף עליכם לבילוי של פינוק וכיף בחופשה הקרובה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hai bitton


 


מאמרים נוספים מאת hai bitton
 
צימרים בדרום הארץ לכל אירוח ונופש
08/02/13 | צימרים
מחפשים מקום לנופש בדרום ? במאמר זה תקבלו מידע על צימרים ואטרקציות באזור הדרום כנסו

צימרים עם בריכה קול - הצימרים הכי מפנקים בארץ
07/02/13 | צימרים
מחפשים אתר בו תמצאו מבחר צימרים יוקרתיים עם בריכה ? אתר צימרים קול זה המקום עבורכם להזמנת צימר מפנק כנסו למאמר וקבלו מידע על האתר

צימרים ציפורים - אתר הצמירים המתקדם בארץ
06/01/13 | צימרים
צימרים ציפורים אינם צימרים לציפורים כמובן ... צימרים ציפורים הוא אתר הצימרים המתקדם ביותר בארץ ובו תוכלו למצוא את כל סוגי הצימרים בכל חלקי הארץ מצפון ועד דרום.

צימר בחרמון לנופש חלומי
02/12/12 | צימרים
מחפשים מקום מיוחד לחופשה בעונת החורף ? צימר בחרמון זה הפתרון, ישנם כיום מבחר צימרים ליד החרמון לנופש חלומי כנסו למידע

צוק החלומות תגובות נופשים
20/11/12 | צימרים
חגגנו את וחברותי מסיבת רווקות בוילה צוק החלומות ואני שמחה להמליץ ולהוסיף כאן את תגובתי האישית בשם כל הבנות, היית מסיבת רווקות מושלמת..

אוהלים לאירועים
מחפשים מקום קצת שונה לאירוע שלכם ? אוהלים לאירועים יכולים להיות פתרון מאוד מיוחד עבורכם, כנסו למאמר הבא וקבלו את כל המידע

צימרים לזוגות בצפון כל המידע
24/09/12 | צימרים
מחפשים מידע על צימרים רומנטיים לזוגות בצפון הארץ ? כאן במאמר כל המידע הדרוש לכם על ענף הצימרים ובמיוחד על האירוח הרומנטי בצימרים.

צימרים במנות
11/09/12 | צימרים
מחפשים מקום מושלם לחופשה משפחתית או רומנטית בגליל המערבי ? צימרים במנות זה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם וכאן במאמר זה תקבלו את כל המידע אותו אתם צריכים כדי לסגור חופשה במושב מנות.

צימרים גדולים | צימר גדול בצפון
05/09/12 | צימרים
רוצים לצאת לחופשה עם המשפחה המורחבת ? צריכים מקום איכותי וגדול ללינה ? כיום ישנם לא מעט צימרים גדולים לנופש, כנסו למאמר זה לכל המידע..

וילות נופש בחד נס
וילות נופש בחד נס- הטרנד החדש בתיירות הפנים בישראל גם אירוח בוילה מפנקת וגם בילוי במושב התיירות חד נס אל מול נופי הכנרת המרהיבים בשילוב אטרקציות מאתגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI