דף הבית בידור ופנאי צילום צלמי חתונות
צלמי חתונות
איציק מזרחי 01/07/12 |  צפיות: 3118

איך ניתן לשלם לצלמי חתונות בסוף האירוע?

צילום חתונות הינו אירוע בו מעורבים צלמים רבים, שימוש בציוד מתקדם ולאחר מכן עבודה בתוך מעבדה ממוחשבת להפקת תמונות וקטעי וידאו ברמה גבוהה ביותר. לא כל זוג שעומד להתחתן יכול להוציא מכספו ולשלם עבור שירותי צלמי חתונות לפני האירוע. לכן, חשוב לחפש חברת צילום חתונות שיכולה לקבל תשלום בסוף האירוע, לאחר שהכספת כבר מלאה במזומנים. ויש לא מעט צלמי חתונות כאלו. כמובן תצטרכו להתחייב לכך בכתב ולתת את פרטי האשראי שלכם כעירבון.

אפשרויות התשלום הן מגוונות. מזומן, המחאה, כרטיס אשראי ועוד. יש לוודא שלצלמי חתונות נוח לקבל תשלום על פי השיטה שגם הכי נוחה לכם. בהסכם העבודה יש לציין את שיטת התשלום וכן התאריך האחרון לתשלום. החלק הזה נעשה ע"י צלמי החתונות, אך יש לוודא שהדבר נעשה. ללא הסכם מסודר והצעת מחיר בכתב, לא מומלץ לעבוד מול שום בעל מקצוע באירוע שלכם.

תשלום בכרטיס אשראי או המחאה

צלמי חתונות שמחים לקבל המחאה או כרטיס אשראי, אך לא כולם. יש לוודא מראש שאפשר לשלם באמצעים הללו. צלמים מסוימים אף מאפשרים פריסה לתשלומים ללא ריבית. אם מדובר בהמחאה, בדרך כלל תדרשו להוציא אותה מראש לתאריך מסוים לאחר האירוע. גם את כרטיס האשראי תצטרכו למסור מראש וצלמי החתונות ידאגו לגבות מכם את התשלום לאחר האירוע. לא פחות חשוב לוודא כי פרטי האשראי שלכם נמצאים במקום בטוח וצלמי החתונות משתמשים בשירותי סליקה מאובטחים.

תשלום במזומן

מזומן היא הדרך המועדפת לקבלת תשלום עבור רוב צלמי החתונות. ע"י המזומן ניתן להימנע מתשלום עמלות הסליקה באשראי (סכומים שיכולים להגיע למאות שקלים) ולכן אפשר אפילו לדרוש טיפה התגמשות במחיר. בזאת אפשר לציין שככל שיום האירוע יכלול יותר צילומים, ניתן להגיע למחיר טוב יותר עבור השירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI