דף הבית נשים נשים - אחר כל מה שרצית לדעת על הארכת שיער
כל מה שרצית לדעת על הארכת שיער
אופיר בן צור 09/07/12 |  צפיות: 3721

כל מה שרצית לדעת על הארכת שיער

החלטתן על הארכה או מילוי השיער?

הגיע הזמן ! וזה אומר, שהכתבה הזו היא עבורכן.

הפעם נדבר כיצד להמנע מטעויות אשר עלולות לעלות לכן ביוקר. מדור "טיפ המומחה" בניהולו של בעלי הסלון DY, מעצב השיער הישראלי דויד יושבייב, הנחשב מהמומחים המובילים באירופה במילוי והארכת השיער.

שיטות להארכת שיער

כיום, כאשר תשומת הלב נתונה לבריאות השיער, מעצבי שיער המומחים מעדיפים להשתמש בשיטות הבטיחותיות ביותר להארכת שיער.

תוספות שיער מתחברות לשיער הטבעי של האישה באמצעות קפסולות קראטין - חומר הדומה מבחינת המבנה שלו למבנה הטבעי של השיערה .קפסולות הקראטין הינן בטיחותיות ומאפשרות מראה כמעט בלתי נראה של חיבור התוספות, יחד עם זאת מאוד חזקים ונוחים לשימוש.

כמובן בעבודה עדינה מעיין זו, הרבה תלוי במקצועיות מעצב השיער. דויד יושבייב, ממייסדי שיטת ההארכה ומילוי השיער בארץ, אחראי על פיתוחים רבים וייחודים בתחום זה. שיטותיו מאפשרות להלחים שיער גם לשיער דק, דל וקצר במיוחד כשהאורך אינו עולה על 3-4 ס"מ. יושבייב, מפורסם בזכות הגישות הייחודיות שלו לפיתרון הבעיה של כל לקוחה ולקוחה כאשר בביצוע עבודה אחת הוא משלב מגוון שיטות ומשיג תוצאות ללא רבב!

טיפ המומחה

היזהרו ממעצבים אשר מציעים לכן לעשות הארכת שיער ,"בכל מחיר". לכל אישה ישנה שאיפה למושלמות זאת, בלי להתחשב בנקודת הפתיחה שיש לכל אחת מבחינת מצב, אורך ומבנה השיער. שאיפה לאימג' מושלם אשר כל אישה בסתר ליבה כמהה אליו מובילה לעיתים להחלטות פזיזות ואף לטעיות בלתי הפיכות.

תזהרו מחומרי הדבקה לא יודעים. תאמינו לניסיון המקצועי שלי – זה יכול להיות מעיין "אקדח" מלא בסיליקון מחנות לחומרי בנין הקרובה או אפילו דבק מגע "שלוש שניות". אלו כימיקאלים מסוכנים אשר עלולים להשפיע בצורה בלתי הפיכה על שיערכן . איכות החיבור מקבצי השיער גם הוא שואף לטוב יותר. תחת הכובד החיבורים והמשיכה הטבעית של השיער כלפי מטה השיער נתון ללחץ מתמשך . התוצאה עצובה ביותר – לא רק איבוד תוספות שיער המולחם אלא חשש לנשירה של השיער הטבעי!

איכות השיער הטבעי

השיער אומר הרבה על האישה. הינו בעל מבנה גנטי , אנרגטי וכמובן תורשתי ייחודי לכל אחת ואחת.

על פי מצב השיער ניתן לבחון בריאותה , סגנון חייה , איכות התזונה והיחס לאסטתיקה של האישה. לפיכך, השיער הטבעי זקוק לטיפוח על ידי חפיפה, סטרליזציה, הברשה וסירוק.

השיער האיכותי ביותר נחשב השיער הסלבני ושיער ממרכז אסיה. שיער מאזורים אלה נחשב המתאים ביותר לנשים הישראליות מהווה חומר גלם מצוין להלחמה והארכת השיער.

שיער מסוג זה הוא בגוונים טבעיים ללא התערבות כימית ולפיכך מהווה שיער בריא ואלסטי.

השיער קל לסידור, צפוי בעבודה ולפיכך ניתן בקלות לצבוע אותו ולהבהיר אותו בתהליך הארכה לפי הצורך, הוא גם קל לנשיאה ולשימוש חוזר – ניתן להלחים אותו בשימוש חוזר עד 3 פעמים!

טיפ המומחה

תזהרו מחיקויים. כיום בשוק ניתן למצוא לעיתים קרובות שיער באיכות נמוכה, בדרך כלל סיני או הודי.

זהו שיער שחור, גס ועבה מטבעו אשר עבר עיבוד כימי עמוק.

בשביל להסוות לו מראה איכותי, מרבים המוכרים לכסות אותו בשכבה של סיליקון – הדבר הופך את השיער למבריק למראה ומשי למגע – וכאן צריך להיזהר באמת.

בהארכת שיער מסוג זה של תוספות שיער, המקבצים מחליקים ולאחר מספר חפיפות , כשהסיליקון יורד המראה והמרקם שלהם הופך לחסר ברק, עבה וגס ומזכיר "קן ציפורים"


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופיר בן צור


 


מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור
 
רעיונות לטיולי סוסים
01/12/12 | אטרקציות
אם בא לכם להפתיע את עצמכם ואת המכרים, חברים ואהובים שלכם אולי תבחרו בטיול סוסים אתגרי עמם. מערכת היחסים הקוסמית בין בן האדם לסוס הולכת שנים רבות אחורה ולכן טיולי סוסים גורמים לאנשים להרגיש בנוח וברגיעה מוחלטת.

חוויות מהנות בשילוב אטרקציות
28/11/12 | אטרקציות
זוגות בינונו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רמנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופיוציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

שעוני ברייטלינג
19/11/12 | קניות
כחובב מושבע של שענות ושעונים, הייתי בטוח שאני מכיר את כל מגוון השוק הקיים בתחום, ובוודאי ובוודאי, שבצחום שעוני היוקרה כבר אין לאף אחד מה לחדש לי. נתקלתי לאחרונה במותג שעוני יוקרה שאינו חדש, בלשון המעטה, אולם תרם נתקלתי בו מקרוב. אני מדבר, כמובן, על שעוני ברייטלינג. אני יודע הרבה על שעונים ועל אופן הפעולה שלהם, ולכן הייתי מופע מאוד על כך שאני לא מכיר לעומק את שעוני ברייטלינג.

שינויים בתחום מכשירי שמיעה
17/11/12 | צרכנות
במאמר שה נעסוק בשאלות ונושאים כגון: כיצד נדע איזה מכשיר מתאים לנו באופן אופטימאלי? ואיזה חידושים אחרונים קיימים בתחום מכשירים אלה. בתחילת שנת 2011 החל משרד הבריאות לממן את רכישת מכשירי שמיעה, ולכן שימוש בהם הפך נגיש ואפשרי עבור אנשים רבים.

טלפון חכם העונה לשם סמארטפון
כיום ניתן לראות בשוק הסלולר יותר ויותר טלפונים חכמים המוגדרים ופחות מכשירי סלולר המשמשים אך ורק לביצוע שיחות. והרי שבעידן שבו קיימים יותר ויותר סמארטפונים מתקדמים כמו למשל נקסוס וואן, אייפון ועוד אשר תופסים נתח שוק רחב קיים הצורך בפורטלים אשר יסייעו וייספקו אינפורמציה אודות מכשירים אלה ולאו דווקא פורטלים אשר יסכמו מהם החידושים בנושא אלה שייתן מענה במונחי ייסוד הקשורים לתחום זה.

חשפניות למסיבת רווקים – משדרגים את ההנאה
16/11/12 | נשים - אחר
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

הפקת מסיבת רווקים מוצלחת
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

חשפנית לאירוע
אם חשבתם שלבחור רכב חדש או מלון לחופשה זה עניין מסובך, כנראה שמעולם עוד לא יצא לכם להזמין חשפניות. ההחלטה להזמין חשפנית למסיבת הרווקים או ליום ההולדת שלכם היא בהחלט החלטה חכמה ומהנה, אבל הדרך אל האושר עוד רצופה בהתלבטויות ארוכות.

כיצד להרכיב עדשות מגע בצורה נכונה
בקרב אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע עולה תהייה נפוצה והיא השאלה מתי וכל כמה זמן צריך להחליף את עדשות המגע. כמו כן, חשוב מאוד לבצע את החלפת העדשות בהתאם ללוח הזמנים הנכון. וזאת על מנת שהעיניים תהיינה בריאות ויחושו בנוח.

תכשיטים איכותיים אפשר גם מחרוזים
15/11/12 | עיצוב
לייצר תכשיטים או יותר נכון לומר, לעצב תכשיטים, היה בעבר תחום עיסוק שעבר מדור לדור, או שהיה נחלתם של אומנים בלבד. שכן דרוש דיוק רב ומומחיות גדולה בטכניקות של ייצור תכשיטים, מעבר לפן האסתטי העיצובי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI