דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עורך דין תאונת טרקטורון
עורך דין תאונת טרקטורון
אלון חסון 11/07/12 |  צפיות: 3488

נודה על האמת: כאשר אנחנו רואים  נערים רוכבים על טרקטורון, קורעים את הכביש, אנחנו מאשימים אותם לאלתר כמי שרוכבים ללא רישיון ,מסתכנים ומסכנים את הזולת. בדרך כלל מלווה הקביעה הנחרצת שלנו בחוות דעת לא מחמיאה  על "הנוער של היום".

כאשר אנשים מעורבים בתאונת דרכים (ותאונה הנגרמת בגלל טרקטורון היא תאונת דרכים לכל דבר ועניין) חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים. הן הגורם לתאונה והן הנפגעים ממנה, וחס וחלילה שאירי בשרם של קורבנותיה, עשויים להיזקק לשירותיהם של עורכי דין.

היבטים שונים שאליהם עשוי עורך דין תאונות טרקטורון להידרש:

  1. פגיעה קשה בנפש וברכוש.
  2. העדר רישיון או העדר תוקף לרישיון קיים.
  3. סוגיית הביטוח.
  4. מהירות יתר.
  5. אי הקפדה על אמצעי הבטיחות הנדרשים.
  6. התנגשות ברכב אחר.
  7. בעיות הנובעות מתאונת  'פגע וברח' שבה אין כל מידע על הנהגהפוגע.

עזרה למיצוי זכויות

אם הפגיעה חמורה וגורמת להשבתה מעבודה במשך תקופה ארוכה, קל וחומר לאובדן כושר עבודה לצמיתות ולנכות קשה המצריכה ומצדיקה עזרה למילוי צרכים מיוחדים, יש מקום להגיש תביעה לחברות ביטוח  וכמובן -ביטוח לאומי. גם בנושא חשוב זה יסייע לכם עורך דין מומחה לטפל, כדי שתוכלו למצות את הזכויות המגיעות לכם בדין, אם וכאשר אתם נפגעים פגיעה קשה בתאונת טרקטורון.

חשיבות הסיוע של עורך דין תאונות טרקטורון רבה בכל מקרה אבל מעורבותו עשויה להיות מכרעת ואף קריטית דווקא במקרה של ייצוג האשם בגרימת תאונה. עורך דין מנוסה ומיומן עשוי להשיג עבור מרשו הקלה בעונש, במידה שיוכל לשכנע את השופט בדבר קיומן של נסיבות מקלות.

איך אומרים? קל זה לא יהיה בכל מקרה.... שלא תדעו, אבל אם תיקלעו למצב שבו תידרשו לבקש סיוע משפטי, מומלץ לפנות אל עורך דין המומחה בתחום נזיקין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלון חסון


 


מאמרים נוספים מאת אלון חסון
 
הכל על טיפול פנים שניתן על ידי קוסמטיקאית בספא
14/07/12 | ספא
אנשים רבים בוחרים ללכת לקוסמטיקאית. קוסמטיקאיות רבות עובדות או בקליניקה פרטית או בספא. השירותים שניתנים על ידי קוסמטיקאיות הן רבים וכוללים בן היתר שעווה, טיפולי פנים, עיצוב גבות ועוד. בשנים האחרונות יש טרנד פופולרי מאוד בציבור בארץ שבו אנשים הולכים ליום כיף של טיפולים בספא.

עורך דין תאונת טרקטורון
נודה על האמת: כאשר אנחנו רואים נערים רוכבים על טרקטורון, קורעים את הכביש, אנחנו מאשימים אותם לאלתר כמי שרוכבים ללא רישיון ,מסתכנים ומסכנים את הזולת. בדרך כלל מלווה הקביעה הנחרצת שלנו בחוות דעת לא מחמיאה על "הנוער של היום".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI