דף הבית רפואה ובריאות ספא הכל על טיפול פנים שניתן על ידי קוסמטיקאית בספא
הכל על טיפול פנים שניתן על ידי קוסמטיקאית בספא
אלון חסון 14/07/12 |  צפיות: 3665

אנשים רבים בוחרים ללכת לקוסמטיקאית. קוסמטיקאיות רבות עובדות או בקליניקה פרטית או בספא. השירותים שניתנים על ידי קוסמטיקאיות הן רבים וכוללים בן היתר שעווה, טיפולי פנים, עיצוב גבות ועוד. בשנים האחרונות יש טרנד פופולרי מאוד בציבור בארץ שבו אנשים הולכים ליום כיף של טיפולים בספא. יום הכיף בספא יכול להיות יום רומנטי לזוגות, או יום כיף לחברות טובות. רוב האנשים שהולכים לספא הולכים על מנת לקבל מסז'ים וטיפולים מפנקים. בין הטיפולים שאפשר לקבל בספא ניתן לכלול גם טיפולי פנים. טיפול פנים הוא טיפול שבו מנקים לנו את עור הפנים ושמים עליו מסכה מזינה. את טיפול הפנים אנחנו יכולים לקבל מידה של קוסמטיקאית מומחית.

על קוסמטיקאית מומחית

קוסמטיקאית מומחית היא מישהי שהתמחה בנושא הקוסמטיקה האסתטית והקוסמטיקה הרפואית. היא אישה בעלת ניסיון רוב בטיפול בכל סוגי העור. קוסמטיקאיות מומחיות הן קוסמטיקאיות שיכולות לעזור לנו לפתור כל בעיה שיש לנו בעור הפנים שלא מצריכה רופא עור או רופא פלסטי. פעמים רבות הקוסמטיקאיות המומחיות מעניקות טיפולים חיוניים שמצילים את העור שלנו. דוגמא למקרה מסוג זה הוא מישהו שבא לקוסמטיקאית מומחית בשביל לטפל בפצעי בגרות (אקנה). כאשר לא מטפלים בפצעי בגרות יכולות להישאר לנו בפנים צלקות. הקוסמטיקאית המומחית יודעת לטפל בפצעי הבגרות ולסייע לנו במניעה של צלקות.

טיפול פנים - טיפול מדהים

טיפול פנים הוא טיפול שמזין את העור. טיפולי פנים כוללים גם הורדה של שיער מהפנים, גם שטיפה וניקוי של עור הפנים מנקבוביות וגם מסאז' ומסיכות מזינות. טיפולי פנים הם מאוד מפנקים ויש אנשים שעושים אותם מדי כמה שבועות ואפילו פעם בשבוע. מי שמקבל טיפולי פנים באופן קבוע זוכה לעור פנים מבריק ונקי. בנוסף לכך טיפולי הפנים מעניקים לעור שלנו לחות. לסיכום, אפשר לומר שמאוד כדאי לכל אחד מאתנו לבקר אצת קוסמטיקאית בספא או בקליניקה. טיפול פנים בספא או בקליניקה אצל קוסמטיקאית מנוסה הוא מפנק, ממלא ומשפר את ההרגשה. כי לכל אחד מאיתנו מגיע פינוק מידי פעם!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלון חסון


 


מאמרים נוספים מאת אלון חסון
 
הכל על טיפול פנים שניתן על ידי קוסמטיקאית בספא
14/07/12 | ספא
אנשים רבים בוחרים ללכת לקוסמטיקאית. קוסמטיקאיות רבות עובדות או בקליניקה פרטית או בספא. השירותים שניתנים על ידי קוסמטיקאיות הן רבים וכוללים בן היתר שעווה, טיפולי פנים, עיצוב גבות ועוד. בשנים האחרונות יש טרנד פופולרי מאוד בציבור בארץ שבו אנשים הולכים ליום כיף של טיפולים בספא.

עורך דין תאונת טרקטורון
נודה על האמת: כאשר אנחנו רואים נערים רוכבים על טרקטורון, קורעים את הכביש, אנחנו מאשימים אותם לאלתר כמי שרוכבים ללא רישיון ,מסתכנים ומסכנים את הזולת. בדרך כלל מלווה הקביעה הנחרצת שלנו בחוות דעת לא מחמיאה על "הנוער של היום".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI