דף הבית תיירות ונופש אטרקציות איך אפשר לפנק אורחים מחו''ל?
איך אפשר לפנק אורחים מחו''ל?
יואב ליסו 15/07/12 |  צפיות: 4197

כל ישראלי ממוצע, פעם בכמה שנים, מארח אורחים שונים מחו"ל. לפעמים מדובר על משפחה רחוקה, לעיתים אילו הם חברים ותיקים או עמיתים לעבודה. בכל אופן, תמיד נשאף להעניק להם  ביקור מפנק ובלתי נשכח. לפניכם מספר רעיונות לטיולים ואטרקציות ביחד עם התיירים מחו"ל שיעשו עליהם רושם ויביאו להם המון רגעי אושר.

טיסה בשמי הארץ

אמנם המדינה שלנו קטנה יחסית, אך גם טיול אינטנסיבי של מספר ימים, לא יספיק בשביל לראות את כל המקומות היפים והמדהימים שיש בארץ. לכן, טיסה בשמי הארץ היא דרך מעולה לקחת חלק במסע מרקת בשחקים ולהספיק להתרשם משלל נופים ואזורים של ארצנו המדהימה. בייחוד אם תבחרו בטיול אשר יכלול טיסה במסוק. כך תוכלו לעבור תוך זמן קצר על פני כל המדיה ולעצור ביעדים נבחרים. לחילופין, תוכלו לקחת אותם לטיסת חוויה על מטוס פרטי שיעבור בטיסה איטית על פני המדינה וילווה בהסברים מקסימים על ישראל.

רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים מתאימה לקבוצות בכל גיל ומאפשרת למבקרים להכיר חבלי ארץ שונים. כמו כן, הטיול הרכוב יבוצע על ידי מדריכים מקצועים שיספרו (בעברית או אנגלית ועוד) לתיירים על האזור הגיאוגרפי ועל היסטוריית המקום. מעבר לכך, היום יכלול ארוחה מענגת (חלבית או בשרית – לפי בחירתכם). ללא ספק, חוויה כיפית ועוצמתית.

סיור בירושלים

כל תייר, חייב לפחות פעם בחייו לבקר בירושלים. לא משנה מה העדה שלו ומה תפיסת עולמו. מדובר על עיר בעלת היסטוריה עתיקה ובעלת חשיבות בלתי רגילה לכל הדתות. מעבר להגעה ליעדים ההיטוריים עצמם (הכותל, עיר דוד, שער הרחמים, שער ציון ועוד רבים אחרים), בעיר המון מסעדות אותנטיות ושלל אטרקציות נפלאות.

מסיבה על יאכטה

בעלות סבירה, תוכלו לשכור יאכטה מעוצבת ומהודרת למסיבה פרטית בלב ים. על הסיפון יחכה לכם צוות מקצועי שידאג לכל הדרוש לחגיגה מהאגדות. הערב יכלול ארוחת גורמה, בר עשיר, מוזיקה לפי טעמכם, מסכי ענק (אם תרצו לראות או להראות משהו), ג'קוזי ושולחן ביליארד. במילים אחרות, אירוע מקסים שישאר בלבכם ובלב האוחרים, לשנים רבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואב ליסו


 


מאמרים נוספים מאת יואב ליסו
 
עליית ריבית במשק והשפעתה על שוק המקרקעין בישראל
12/05/23 | נדל"ן
העלייה בריבית במשק היא תופעה כלכלית שלפעמים יכולה להשפיע על שוק המקרקעין בישראל באופן משמעותי. כאשר הריבית עולה, זה עשוי לגרום לפחות מתח בכלכלה, ובתור תגובה לכך יתכן כי שוק המקרקעין יורד. זה נקרא רפלקציה כלכלית. במאמר זה נסקור את ההשפעה של עליית הריבית על שוק המקרקעין בישראל

5 דרכים ללמוד לבשל
02/01/13 | תחביבים
בשנות אלפיים פחות ופחות צעירים יודעים לבשל אוכל ביתי ומעדיפים לאכול ג'אנק פוד בבית ו/או אוכל חצי ביתי בחוץ. זאת למרות שעל פי כל הדעות, אין כמו ארוחה טעימה ומזינה המורכבת ממנות מגוונות ומרכיבים בריאים. בפוסט זה אמליץ לכם על 5 דרכים נחמדות להיכנס לעולם הגסטרונומיה ולקבל את כל הכלים הדרושים לטבח המתחיל.

איך אפשר לפנק אורחים מחו''ל?
15/07/12 | אטרקציות
לפניכם מספר רעיונות לטיולים ואטרקציות ביחד עם התיירים מחו"ל שיעשו עליהם רושם ויעניקו להם המון רגעי אושר.

צחוק וחיי זוגיות מאושרים
צחוק הוא כלי חיוני ליצירת מערכת יחסים בריאה, מהנה ומאושרת. בזמן שאנו צוחקים, גופנו מפריש כימיקלים שונים הגורמים להרגשת אופוריה, ביטחון וחופש.

איזה אטרקציה תהפוך מסיבת רווקות לאיכותית ובלתי נשכחת?
ארגון מסיבת רווקות היא משימה לא פשוטה. על מנת להפיק ערב מוצלח ובלתי נשכח, נדרש לדאוג להמון סידורים לרבות מקום לאירוע, הזמנת המשתתפות ובחירת אטרקציות אשר יהפכו את המסיבה לשמחה, מגבשת ומפנקת. לפניכן מספר רעיונות נחמדים להפעלות לחגיגה מיוחדת, כיפית ומגבשת.

חוות סוסים - תיירות
23/04/12 | אטרקציות
בישראל יש מעל מאה חוות סוסים המציעות מגוון שירותים לרבות רכיבה על סוסים למשפחות, רכיבה רומנטית, רכיבה לילדים, ארגון ימי גיבוש, ימי כייף למשפחות ועוד.

4 דרכים להוריד את רמות הסוכר בדם באופן טבעי
לפי מחקרים שמתפרסים בארצות הברית, ישנם כ-26 מיליון אמריקאים שחולים במחלת הסכרת.
במאמר זה נציג 4 דרכים טבעיות, שייסעו לכם להוריד את רמות הסוכר בדם ולמנוע תחלואה בסכרת.


אביזרי מין – תחליף לדבר האמיתי?
היום, להיות רווקים במשך תקופה ארוכה ? זה כבר לא גנאי.
אבל גם אם אין זוגיות, הדחף המיני נותר בעינו. האם קיים תחליף אמיתי ל"דבר האמיתי"? האם אפשר ליהנות מחיי מין נעימים גם כשאין לצדכם בן או בת זוג?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI