דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה פורטל AUTO1 -כולם בוחרים היום בשיטת הליסינג
פורטל AUTO1 -כולם בוחרים היום בשיטת הליסינג
דנה הראלי 31/07/12 |  צפיות: 3607

רכבים שנראים כרכבים פרטיים ויש עליהם מדבקה לפרסום חברת הליסינג, כיום יכולים להיות בשימוש לקוחות פרטיים, בניגוד למה שסימל לפני מספר שנים את הליסינג התפעולי לעסקים. נכון, באותה התקופה היה הליסינג תפעולי משתלם לעסקים, אולם מאז שחלה רפורמה בעניין שווי השימוש ברכב והמיסים המשולמים עליו, השוכר שהוא הפך עם השנים לצרכן נבון יודע שרצוי להמשיך עם שיטת הליסינג, רק שלא באמצעות העסק. עוסקים עצמאיים יכולים כיום בכל מקרה להזדכות במס על הוצאות של הרכב ולכן הם יכולים בין כה וכה לצאת נשכרים מהשימוש בו.

ליסינג פרטי במקום רכישת רכב חדש
מי שמעוניין לממש את הפנטזיה לרכב חדש, יכול כיום לשלב את ההתלבטות בין מספר סוגים של רכישת רכבים חדשים: הראשונה היא רכישת רכב מליסינג – כאשר הרכב הוא חדש לגמרי  ממש כפי שמקבלים אותו בסוכנות – רק שמשלמים עליו בתשלומים. ניתן גם להשיג את הרכב בשיטת הליסינג – ליסינג תפעולי או ליסינג מימוני.

מהו ליסינג מימוני ללקוחות פרטיים?
הליסינג המימוני הוא שיטה לרכישת הרכב או להשכרתו לטווח הזמן הארוך עם אופציה לרכישתו. שוכר הרכב משלם עליו תשלום חודשי, כשהרכב מצוי בידי השוכר בדרך כלל עד תום חודשי התשלום לחברת הליסינג. השוכר משלם על הרכב לבדו, ולא על הביטוח או על הטיפולים הנלווים לו. הוא יקח אותו לטסט וישלם על רישויו. בתום התקופה יוכל לרכוש אותו כשהוא משלם על ההפרש בין מה ששילם כבר ושווי הרכב.

מהו ליסינג תפעולי לפרטיים?
מדובר בשיטת הולכת ומתעצמת, כשבשיטת ההשכרה הזו מקבלים את הרכב בחבילה יחד עם ביטוח הרכב, תשלומי הטסט, הרישוי, טיפולי מוסך תקופתיים, שירות מיוחד שבו נציג לוקח את הרכב לרחיצה מבית הלקוח או המשרד ומחזירו. כל זאת, לאורך מספר שנים מוקצב מראש, ובתשלום חודשי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה הראלי


 


מאמרים נוספים מאת דנה הראלי
 
ערן שלזינגר- הדפסת חולצות לאירועים מיוחדים
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

אורי עצמון- הדפסת חולצות בית ספר
עיצוב חולצה לילדים לבית הספר – זו חולצה שמלווה את הילד לכל אורך היום – בשיעורי החינוך הגופני ובהפסקות, מתחת לבגדים או כמלבוש העיקרי לבית הספר.

דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה.

אקסיום אופנת בגדים לילדות
כשהולכים לאירועים לילדים או למבוגרים ויש צורך להיראות יפה ומגונדר, ישנן שמלות מיוחדות לאירועים כמו גם שמלות ערב. פריטי לבוש אלו עולים לרוב סכומי כסף גבוהים יותר, ומי שאינו מעוניין מטעמיו – שלו להזין את פרטיו באתר יכול ליצור קשר טלפוני עם החנות ולהמשיך את הטיפול בתשלום באופן שנוח לו.

פאונדרס הלבשה - חולצות לחתונה - קלאסיות או מפתיעות ?
09/04/13 | חתונות
אחד מן השלבים המשעשעים והכיפיים ביותר בחתונה, הוא שלב הריקודים עם החברים. בשלב זה של החתונה הזוג סוף משחרר לחץ, נהנה ומבלה. בשנים האחרונות, נכנסה מודה חדשה לעולם החתונות והיא חולצות החתונה.

פאונדרס- הפקות ארועים לכל כיס
הפקת ארועים בשנים האחרונות הפכו להיות אחת מההוצאות הגדולות ביותר עבור כל משפחה. בחירת הצלם, אולם ארועים, מעצב וכדומה הם רק חלק מההוצאות הנכנסות תחת קטגוריה זו של הפקת ארוע.

ערן שלזינגר- גן ארועים מה לבדוק?
הדבר החשוב ביותר בעת תכנון ארוע הוא בחירת המקום בו הוא ייתקיים. כיום אין ספק שארוע במקום פתוח מספק חוויה מדהימה לעומת ארוע במקום סגור. שלל הריחות, הצבעים והאוויר הטבעי

עו"ד דנה תדמור- מכרזים-חוקים והגבלות
מכרז היא שיטה להצעת עבודה תמורת מחיר מסוים על פי בקשה. בשיטת המכרז נלקח הספק אשר מציע את איכות העבודה הטובה ביותר תמורת המחיר הנמוך ביותר. מכרז הוא הליך משפטי

אריאל אורי עצמון- משחקים לתינוקות בני שנתיים
20/03/13 | הורות
אם אתם מצפים לתינוק חדש במשפחה, וודאי אתם מתארגנים כבר מבחינת כל הציוד הדרוש. אך מה לגבי משחקים? משחקים לתינוקות הפכו לדבר יקר במיוחד, ובמציאות בה יוקר המחיה גבוה

אקסיום- התפתחות וצעצועים לתינוקות
20/03/13 | הורות
ההתייחסות לילדים ובמיוחד לתינוקות עברה שינוי מהפכני בעשרות השנים האחרונות ואם בעבר ילדים יצרו שעשוע עבור עצמם, כיום תעשיית המשחקים מציעה שפע של אפשרויות לצעצועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI