דף הבית קניות וצרכנות צרכנות הדברות – בעניין ההדברה ועל המדביר
הדברות – בעניין ההדברה ועל המדביר
דני לוי 05/08/12 |  צפיות: 2968

כל השנה ובמיוחד בימי הקיץ , שזהו הזמן שקיים צורך ממשיבהדברות לסוגיהן השונים. לאחרונה יש מודעות רחבה , הן בחוץ לארץ וגם במדינת ישראל לנושא של הדברה ירוקה, המיוחד בהדברה ירוקה מתבטא בכך שהיא נעדרת חומרים רעילים, ובכל אופן ההדברה הירוקהנותנת תוצאות טובות לא פחות מההדברה הכימית. בכל מקרה שמזמינים מדביר מקצועי חיוני לברר האם הוא משתמש בחומרי הדברה המאושרים על ידי משרד הבריאות.

הדברה למסעדות -הדברה בלי חומרים רעילים

1. ישנם כל מיני אפשרויות של הדברה אלקטרונית, הדברה אלקטרונית מיוחדת בזה שהיא פועלת ללא כל חומרי הדברה העלולים לגרום נזקים.

2. הדברה אלקטרונית בשיטת הצלילים- הדברה זו פועלת על גלי קול שלא נשמעים באוזני בני האדם. החיות והמזיקים, שומעים את הצלילים, הם מטרידים אותם ומרחיקים אותם מהאזור.

3. הדברה אלקטרונית באמצעות שיטות האור - שיטה זו אמורה להרחיק יונים ועטלפים בעזרת סנוור. מתקינים מכשיר אשר מזהה כאשר היונים מתקרבים לאזור ומציף אותם אור חזק והם בורחים.

4. הדברה אלקטרונית בשיטת הירי - קולות ירי שמושמעים מזמן לזמן, מפחידים את הציפורים והיונים ומבריחים אותם מהמקום.

הדברת פרעושים –על האפשרויות הרבות

1. החקלאות סובלת הרבה מאוד ממכת העכברים מכיוון שהם מכרסמים את הגידולים השונים, ובנוסף הם גם להעברתן של מחלות ומכרסמים את רהיטי הבית.

2. במדה ואוטמים את כל הפתחים של הבית הקטנים דוגמת חורים וחריצים, לא תהיה לעכברים דרך לחדור לבית. אם אין אפשרות לסתום אותם, רצוי להניח רשתות על הפתחים.

3. הדברת עכברים מבוצעת על ידי מלכודות. המלכודות השכיחות הן מלכודת דבק או מלכודת קפיץ.

4. קיימים סוגים שונים של מלכודות, כדי להעדיף מלכודת נכונה צריך להגיע לייעוץ עם מדביר מומחה בענף של הדברת עכברים.

5. הדרך הכדאית ביותר להילחם במכת עכברים וחולדות היא להכניס חתול לחצר שיישאר באופן קבוע והוא כבר ישמח לעשות את המלאכה כראוי.

הדברה - באיזה אופן למצוא מדביר מקצועי

ישנם חברות הדברה רבות , לא כל אחת כדאית וצריך לדעת כיצד למצוא ולבחור מדביר מומחה ובעל מקצוע מעולה

1. לפי המלצות - ברשת האיטרנט מצויים אתרים כאלה ואחרים בנושא של הדברה ושם יתאפשר לכם לבדוק ולראות המלצות בנושא של מדבירים, גם חברים שכבר היה אצלם מדביר מקצועי יכולים לתת המלצות.

2. מדביר מקצועי חייב להיות מי שהוא בעל רישיון ורשום במשרד הבריאות או לחילופין במשרד לאיכות הסביבה.

3. לפי החומרים – יש צורך גם לבדוק אם החומרים של ההדברה בהם משתמש המדביר יש להם אישורים מתאימים ממשרד הבריאות. כדאי עד מאוד לפנות לעזרת מדביר שפועל בשיטת הדברה ירוקה שהיא הדברה ללא כל חומרי ריסוס מסוכנים ורעילים.

4. אחריות – אם הזמנתם מדביר , חובה לבדוק אם הוא נותן אחריות על פעולת ההדברה שבמדה והעכברים חוזרים הוא יעשה את ההדברה פעם נוספת.

5. חשוב מאוד לעשות הכנות שונות לפני הגעתו של מדביר, לכן יש צורך לשאול אותו מה הן ההכנות הרצויות. והיה אם המדביר עושה שימוש בחומרי הדברה רעילים, יהיה מוטל עליכם לעזוב את בית המגורים למספר שעות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני לוי

כדי להצליחבדיאטה או בהרזיה צריך  יעוץ מקצועי.



 


מאמרים נוספים מאת דני לוי
 
אומניות לחימה – כמעט כל דבר שראוי להכיר
04/03/13 | צרכנות
מכיוון שבני האדם מחפשים תמיד דרכים להגן על עצמם, על כן הם יצרו את אמצעי ההגנה אשר נקרא אומניות לחימה. אומניות הלחימה הסינית היו הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל רחבי תבל וגם בארצות המערב. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי המשתתף באולימפיאדות רבות.

נדלן במושבים – על אודות השוני בין רכישה של נכס בעיר וקנייה במושב
04/03/13 | צרכנות
בנושא של נדלן במושבים נכללים אדמות מסחריות, אדמות חקלאיות ויחידות למגורים וכו'. מחיריהם של נדלן במושבים נתונים לשינויים ותלויים בכמה גורמים. משום כך, רצוי מאוד לגשת לייעוץ אל שמאי שמתמצא בתחום כדי לקבל ממנו הערכת מחיר ריאלית ועדכנית בטרם מחליטים על עיסקת נדלן במושבים.

קידוח בטון – שילוב של מומחיות וציוד איכותי
04/03/13 | צרכנות
מי שמעוניין לפעול בפעילות של קידוח בטון יש צורך להיות מקצוען. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. המלאכה של קידוחי בטון מצריכה ציוד מקצועי מתאים, עובדים מומחים שיש להם ידע בענף.

ארונות הזזה – הכל על העיצוב המיוחד
04/03/13 | צרכנות
המילה האחרונה בנושא של הארונות הן ארונות הזזה. באמצעות ארונות הזזה ניתן לחסוך באופן משמעותי במקומות איחסון בצורה הטובה ביותר. ארונות הזזה הם ארונות מעוצבים. מעצבים רבים בוחרים לתכנן את הריהוט של הבית עם ארונות הזזה ומשקיעים מחשבה ומאמצים רבים בעיצובם.

עורך דין גירושין – בנושא תחומי העיסוק המגוונים
04/03/13 | צרכנות
כשבני זוג מגיעים להחלטה כי הם רוצים להיפרד זו מזה ויש צורך לערוך חלוקת רכוש ביניהם, פונים לצורך סידור העניין אל עורך דין גירושין. עורך דין גירושין יהיה יכול לסייע לבני הזוג לצלוח את הזמנים הקשים יותר בקלות וחלוקת הרכוש תיעשה בהסכמת בני הזוג.

טיסות לניו יורק – בנושא אתרי התיירות הטובים ביותר
04/03/13 | צרכנות
טיסות לניו יורק הם בין הטיסות הנדרשות ביותר. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה ביותר בעולם החופשי הינה דרך טיסות לניו יורק. יש אפשרות להגיע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי בנוסף באמצעות טיסה העוברת במדינה אירופאית.

טיול מאורגן לתאילנד - בנושא היתרונות
04/03/13 | צרכנות
כמו כל טיול אחר, גם טיול מאורגן לתאילנד נותן אפשרות לבקר באתרים שבהם לא היינו מצליחים לבקר בכוחות עצמינו. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אותנו אל המקומות האקזוטיים ביותר בתבל. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זאת חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

דלתות פנים - הכול על סוגי הדלתות
28/01/13 | צרכנות
יש התקדמות גדולה בנושא עיצוב הבית בזכות דלתות פנים. כעת , דלתות פנים בנויות ממגוון רחב של מרכיבים, בגיוון של עיצובים רבים ושלל גוונים. לפני שנים רבות היו בשימוש גם דלתות פנים , אולם הם היו תמיד עם מראה אחיד.

אומניות לחימה - אודות סוגי הספורט המיוחדים
28/01/13 | צרכנות
ספורט של אומניות לחימה החל להיות נפוץ מתוך הצורך בהגנה עצמית. אומניות לחימה הוכנסו למסגרת של המשחקים האולימפיים, לאחר החלטתה של וועידת סורבון בשנת 1984 אשר דנה על המשחקים האולימפיים.

עורך דין פשיטת רגל – במטרה לעבור את ההליך בשלום
28/01/13 | צרכנות
הליך של פשיטת רגל הינו תהליך משפטי לא פשוט וכדי שהדבר יתבצע בשיטה הראויה , כדאי מאוד לגשת לאיש מקצוע שיידע איך ניתן לתת סיוע מתאים ולעבור את ההליכים בדרך הטובה ביותר . האיש שמתאים למטרה זו הוא, עורך דין פשיטת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI