דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים טיפול הגדלת שפתיים
טיפול הגדלת שפתיים
דניאל רמות 08/08/12 |  צפיות: 2747

במדינת ישראל החמה יש המון פעמים בהן מזג-האוויר ממש דורש ביגוד חשוף וקייצי, אך הבעיה היא שרבים מאיתנו היו מעדיפים אילו חלקים שכלהם בגופנו היו מעוצבים יותר טוב. זו אחת הסיבות שהמוני בני אדם מגיעים להחלטה ללכת לעבור ניתוחים פלסטיים וזאת בכדי לשפר לרוב בשינויים קלים את מה שקיבלנו מאמא אדמה. צעד שאם הוא עובר חלק וכהלכה, ברוב המקרים מוביל גם לשיפור הבטחון-העצמי.

כבר המון זמן שניתוחים פלסטיים אינם עוד הפריבילגיה של העשירים והם בלבד, דווקא היום כל טיפול הבריאות ורפואה פלסטית מוצעים במחירים השווים כמעט לכל אחד. המחיר ועימו הטכנולוגיות החדשות גרמו לכך ש אנשים בכל גיל חשים בנוח לדבר בפתיחות על טיפולי עיצוב שפתיים, היום אין סיבה לחוש מבוכה, במאה הנוכחית ניתוח לשיפור המראה זה חלק בלתי נפרד מהחיים והעצמת הביטחון העצמי.

ובכן, החלטתם לעבור טיפול אסתטי מה הלאה? כדאי לחשוב על הניתוח בתור אפשרות לשפר קצת את המראה-החיצוני דבר שאולי יגרום לכך שתהיו מרוצים יותר מתכונותיכם הפיזיות. אבל דעו שאין בנמצא שום ניתוח בעולם אשר יכול לשנות לחלוטין את איך שאנו נראים.

ניתוח פלסטי היא החלטה קשה וגדולה החלטה אשר דורשת המון כוחות נפשיים חוסן גופני ובעת תהליך ההחלמה גם הרים של סבלנות. בחרו ב רופא מוכר מקצוען שאתם בוטחים בו בעיניים עצמות וכנסו אל התהליך אך ורק כאשר אתם מרגישים שלמים עם הבחירה, כל שינוי בגוף יהיה ילווה אותנו לתמיד.

מרגע שמחליטים לעבור הגדלת שפתיים נכנסים לתהליך ארוך אשר דורש מחוייבות, לכן חשוב שלא לעבור תחת סכין המנתחים אם קיימים ספק או מצב שאולי תתחרטו, בדרך כלל חלקם הגדול של המטופלים יוצאים מהתהליך מרוצים עד הגג, אך חשוב לקחת בחשבון את העובדה שבכל התערבות כירורגית אפילו בניתוח פלסטי יש סיכונים לא קטנים.

שאלו מספר בני משפחה ומכרים אקראיים הקרובים אליכם תופתעו לגלות שלפחות כמה מתוכם כבר עברו טיפול אסתטי מסוג זה או הצערת פנים וגם כאלו שלא תוכלו לגלות שחשבו על  הנושא אם הם עוד לא קבעו תור לייעוץ המבוכה הקשורה באסתטיקה רפואית היא כבר מזמן לא רלוונטית חידושים מחירים הוגנים שירות איכותי והשאיפה להיראות ולהרגיש טוב יותר הפכו את תחום הרפואה האסתטית לפופולרי מאי פעם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל רמות

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דניאל רמות
 
להתקין יריעות ביטומניות
12/08/12 | שיפוצים
טובים עם הידיים אפשר לקנות חומרים וחלקים מחנויות לחומרי בניין ויחד עם ציוד מתאים

סגירת מרפסת אלומיניום
12/08/12 | שיפוצים
תיקון פשוט, אתם יכולים לרכוש חומרים וחלקים בצורה עצמאית ועם כלים מתאימים והמון

מידע על אדריכלים
הלקוחות - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחייה מתאימים, ועד לבחירה של פתרונות

לימודי מנהל עסקים וחשבונאות
מהם בוחרים ללמוד תואר שלא יעסקו בו לעולם. תבדקו האם זה המקצוע הנכון עבורכם, האם יש עבודה בתחום והאם בא לכם בכלל לעסוק בתחום.

מעקה זכוכית למדרגות
09/08/12 | שיפוצים
שינוי בתעריף העבודה, מתיחה של לוח הזמנים ותנאי תשלום. הסכם שכזה יגן

צריכים חלפים למכונות כביסה?
09/08/12 | שיפוצים
מקצוע טוב ישמח מאוד להראות לכם מעבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות לכו לפגישה עם רעיונות מוגדרים לגבי השינוי שאתם רוצים לעשות ובקשו מאנשי המקצוע

חושבים על פרקט קרונו?
09/08/12 | שיפוצים
להיעזר במטלית לחה בלבד ובשום פנים ואופן לא להרטיב אותו, כי הוא סופח נוזלים במהירות ונהרס.

רואה חשבון לניהול העסק
09/08/12 | ניהול
לרישום וטפסים במקום להובלת העסק להצלחה. לעתים הבעיה טמונה בניהול חשבונות

מי מחפש עורך דין עבודה?
במאמץ משותף תחת הכוונה מקצועית אשר מכוונת לפתרון משברים וגישור על פערים.

תואר בכלכלה ומנהל עסקים
עליכם לבצע סקירה גם אל העתיד הכלכלי שלכם. צעירות וצעירים רבים לומדים לתואר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI