דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים לעבור הצרת היקפים
לעבור הצרת היקפים
דניאל רמות 09/08/12 |  צפיות: 2677

בארץ חמה כמו ישראל יש מספר רב של שבועות שבהם האקלים דורש מאיתנו ביגוד חשוף וקייצי, אבל הבעיה היא שרובנו היו שמחים אם אולי כמה חלקים מגופנו היו מעוצבים בצורה טובה יותר. וזאת אחת הסיבות לכך שהמוני בני אדם רוצים מאוד לעבור {כמה פעמים אפילו} ניתוח פלסטיקה וקוסמטיקה וזאת בכדי לשפר קצת את מה שהעניק לנו הטבע. צעד שאם מתנהל נכון וכהלכה, ברוב המקרים מוביל גם לשיפור רב בדימוי הגוף.

מזה הרבה זמן שטיפולי רפואה קוסמטית הם לא פריבילגיה של בעלי הממון בלבד, במאה ה 21 טיפולי בריאות וניתוחים פלסטיים נמכרים במחיר שיכול להתאים (כמעט) לכל כיס. העלות הנמוכה ואיתו החידושים הטכנולוגיים הובילו למצב שבו כמעט כל האנשים מרגישים נוח לדבר ולשוחח על ניתוחי אסתטיקה שעברו, אין יותר ממה להתביש, במאה הנוכחית ניתוח פלסטי הוא חלק מאורח החיים והעצמה אישית.

אז החלטתם לעבור טיפול צלוליטיס מה עכשיו? חישבו על העניין הזה בתור אופציה לשפר ולתקן את המראה-החיצוני דבר שיכול לגרום לכם להיות שמחים יותר מתכונותיכם הפיזיות. חשוב לזכור שאין בנמצא בעולם טיפול אשר מסוגל לשנות באופן קיצוני את איך שאנחנו נראים.

הבחירה לעבור ניתוח פלסטי היא החלטה מורכבת כזו אשר דורשת הרבה כוחות נפשיים חוסן פיזי ובעת ההבראה גם הרבה מאוד סבלנות. בחרו רופא בעל שם מוביל בתחום שאתם בוטחים בו לחלוטין ותתחילו את התהליך רק כשתהיו שלמים עם החלטתכם, כי כל שינוי בגוף יהיה ישפיע אלינו לתמיד.

מרגע שמחליטים לעבור הצרת היקפים אתם נכנסים לתהליך ארוך ומחייב, לכן חשוב ביותר לא לצאת לדרך אם קיימים ספק או שיש מצב שתביעו חרטה, בסיומו של דבר רובם הגדול של האנשים העוברים ניתוח יוצאים מחדר הניתוח מאושרים ומרוצים, אך מצד שני קחו בחשבון את העובדה שבכל פרוצדורה כירורגית גם בטיפולים אסתטיים יש סכנות.

אם תשאלו עשר או עשרים אנשים בסביבתכם תוכלו לראות שלפחות 4-5 מהם עשו טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי כזה או העלמת צלוליטיס וגם כאלה שלא ניתן לדעת בבטחון שחלפה להם בראש המחשבה על הנושא אם הם עוד לא הספיקו לקבוע פגישה לייעוץ המבוכה שב טיפולים אסתטיים הפכה כבר מזמן ל נחלת העבר טכנולוגיה חדישה תעריפים טובים לכל כיס שירות איכותי והבחירה להיראות טוב יותר הפכו את תחום הרפואה האסתטית לפופולרי יותר מאי פעם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל רמות

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דניאל רמות
 
להתקין יריעות ביטומניות
12/08/12 | שיפוצים
טובים עם הידיים אפשר לקנות חומרים וחלקים מחנויות לחומרי בניין ויחד עם ציוד מתאים

סגירת מרפסת אלומיניום
12/08/12 | שיפוצים
תיקון פשוט, אתם יכולים לרכוש חומרים וחלקים בצורה עצמאית ועם כלים מתאימים והמון

מידע על אדריכלים
הלקוחות - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחייה מתאימים, ועד לבחירה של פתרונות

לימודי מנהל עסקים וחשבונאות
מהם בוחרים ללמוד תואר שלא יעסקו בו לעולם. תבדקו האם זה המקצוע הנכון עבורכם, האם יש עבודה בתחום והאם בא לכם בכלל לעסוק בתחום.

מעקה זכוכית למדרגות
09/08/12 | שיפוצים
שינוי בתעריף העבודה, מתיחה של לוח הזמנים ותנאי תשלום. הסכם שכזה יגן

צריכים חלפים למכונות כביסה?
09/08/12 | שיפוצים
מקצוע טוב ישמח מאוד להראות לכם מעבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות לכו לפגישה עם רעיונות מוגדרים לגבי השינוי שאתם רוצים לעשות ובקשו מאנשי המקצוע

חושבים על פרקט קרונו?
09/08/12 | שיפוצים
להיעזר במטלית לחה בלבד ובשום פנים ואופן לא להרטיב אותו, כי הוא סופח נוזלים במהירות ונהרס.

רואה חשבון לניהול העסק
09/08/12 | ניהול
לרישום וטפסים במקום להובלת העסק להצלחה. לעתים הבעיה טמונה בניהול חשבונות

מי מחפש עורך דין עבודה?
במאמץ משותף תחת הכוונה מקצועית אשר מכוונת לפתרון משברים וגישור על פערים.

תואר בכלכלה ומנהל עסקים
עליכם לבצע סקירה גם אל העתיד הכלכלי שלכם. צעירות וצעירים רבים לומדים לתואר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI