דף הבית בניין ואחזקה ריהוט חדרי אמבטיה ומקלחונים
חדרי אמבטיה ומקלחונים
noam 09/08/12 |  צפיות: 2668

 

חדרי אמבטיה או מקלחונים הם חלק בלתי נפרד מכל בית. חדרי אמבטיה וגם מקלחונים הם חלק חשוב במיוחד של הבית, מפני שהם משמשים את בני הבית פעמים רבות ביום, לעשרות שימושים שונים, החל מצחצוח שיניים ועד מקלחת מפנקת. מפני שאותם חדרי אמבטיה משמשים פעמים רבות בשביל פינוק ויופי, כדאי מאד שחדר אמבטיה או מקלחונים יהיו מעוצבים באופן נאה ונעים, בסגנון שאהוב על בעלי הבית שאמורים להשתמש בו יום-יום.

עיצוב חדרי אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה מתחלק לעיצוב של החדר עצמו, כלומר הקירות, הריצוף וכולי, לעיצוב של הכלים הסניטריים והריהוט ובחירה במוצרים בעיצוב המתאים לסגנון של החדר, ולעיצוב של כל הפריטים הנלווים, החל מגופי תאורה ועד למתלים למגבות. כל חלק בחדר האמבטיה יכול להיות מעוצב בפני עצמו ומשולב בהרמוניה עם החלקים האחרים, כך שהאמבטיה תיראה יפהפייה ומזמינה. את הקירות, למשל, ניתן לחפות באריחים בעלי צבע מעניין או דוגמא ייחודית. ניתן לשלב בהם קישוט של אבני פסיפס או אבנים בצבע אחר ליצירת דוגמא מעניינת. גם הריצוף יכול להתאים. אפשר להוסיף תאורה בתוך חלל האמבטיה או מקלחונים, וגם מעל למראה, לשימוש נוח יותר וגם נאה יותר.

עיצוב מקלחונים ואמבטיות

מקלחונים בסיסיים הם פשוט שטח בחדרי אמבטיה המוקצה לכך. אולם ניתן לרכוש מקלחונים מעוצבים יפהפיים, בעלי אגנית מוגבהת במבחר צבעים שיתאימו לעיצוב חדרי אמבטיה שונים, ובעלי סגירה נאה מזכוכית, אשר תיתן לכל חדר האמבטיה מראה משודרג. מקלחונים ככלל יכולים להוסיף יופי רב לחדרי אמבטיה בשל המראה היוקרתי שהם משדרים. אמבטיות יכולות להיות מעוצבות גם כן, עם קישוט תואם לקיר על החיפוי החיצוני שלהן, או באמצעות בחירה באמבטיה מעניינת – רבועה, עגולה, פינתית וכדומה.

הפרקטיקה בחדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה, עוד לפני העיצוב, צריכים להיות פרקטיים, ולהתאים הן לגודל החדר והן לצרכים של בני הבית. לדוגמא, מקלחונים יכולים לשמש במקום אמבטיות בתוך חדרי אמבטיה קטנים, אולם אם ישנם ילדים קטנים בבית, הרי שהם זקוקים לאמבטיה והאופציה של מקלחונים אינה יכולה לבוא בחשבון. כך גם בנושאים אחרים, יש להשקיע מחשבה במה חשוב יותר ומה פחות בתכנון ועיצוב האמבטיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI