דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הפעלות בצק סוכר
הפעלות בצק סוכר
לילך כהן 14/08/12 |  צפיות: 2921

 

יש מקום להמון דמיון

מהנה לראות כיצד הפעלות איכותיות תורמות רבות לכל אירוע שהוא. נראה שזה לא ממש משנה איזה סוג של חגיגה נערכת כל עוד המארגנים דואגים להפעלה מתאימה שהופכת כל דקה לחוויה. כך אפשר לראות כיצד הפעלות בצק סוכר הן אטרקציה לא קטנה באירועים של מגוון ילדים בגילאים שונים ברחבי הארץ.

ילדים רבים מציגים מדי יום ביומו את יכולות הדמיון הגבוהות שלהם. לכן גם הפעלות יצירתיות שמלאות בדמיון הן כאלה שמועדפות עליהם. השילוב הנהדר בין יצירתיות עמוסת דמיון ובין חומר מיוחד שבאמת כיף לעבוד איתו מביא לכך שהפעלות אלה זוכות להצלחה רבה ויש להן ביקוש כבר לא מעט שנים.

מתאים לסוגים שונים של אירועים

לכל אירוע יש אופי משלו וכל אירוע נערך בזכות סיבה משמחת אחרת. הפעלות בצק סוכר הן בעלות ייחוד רב עבור מגוון רחב של אירועים ומסיבה זו יכול מי שמוזמן למסיבת יום הולדת או אפילו לאירוע חשוב של גיבוש כיתתי לראות כיצד מפעילים איכותיים מאפשרים לכל משתתף לעצב דמויות מבצק זה ולהציג את כישרונו.

אירועים קבוצתיים שונים הם הזדמנות מצוינת לשדרוג באמצעות הפעלות מיוחדות. כך גם באירועים כמו בר או בת מצווה, וגם בימי או ערבי כיף הפעלות בצק סוכר הן המסמר של האירוע, כמו שאומרים. די מהר מתחברים כולם לפעילות המיוחדת והמהנה עם בצק צבעוני זה ומגלים כי אין גבול לאפשרויות היצירה.

ייחודם של מדריכים איכותיים

כשמסתיים אירוע מסוים כולם יכולים להבין מיד האם הם לקחו חלק באירוע מיוחד או האם האירוע שזה עתה נגמר היה מעט משעמם ושגרתי. להפעלה יצירתית יש חלק חשוב בהצלחת האירוע, אך חשוב גם להבין שלמדריכים איכותיים שמכירים את דרך העבודה הנכונה עם החומר ועם המשתתפים יש חלק גדול בהצלחת ההפעלה.

ההיכרות המקצועית עם חומר העבודה, התקשורת הסבלנית עם המשתתפים והרצון האמיתי לעשות כיף לכל החוגגים באירוע הם אלו שהופכים מדריכים של הפעלות בצק סוכר למוצלחים במיוחד. איכותם של המדריכים יכולה להבטיח בוודאות מוחלטת את ההנאה של כל מי שמקבל לידיו גוש של בצק מתוק זה.

להפעלות בבצק סוכר לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI