דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עוגות מעוצבות לאירועים
עוגות מעוצבות לאירועים
לילך כהן 14/08/12 |  צפיות: 2845

 

חלק מההשקעה באירוע מעוצב

אנו משקיעים לא מעט משאבים ומחשבות בניסיון לייחד את האירוע שלנו ולהדגיש כיצד העיצוב הסופי הוא מקורי ומיוחד במינו. כיום רבים כבר מבינים שנושא העיצוב הוא רחב יותר מבעבר כך שהוא כולל אלמנטים רבים כמו למשל עוגות מעוצבות לאירועים ולא רק עיצוב שקשור לשולחנות או לחלקים אחרים באירוע המושקע.

ברגע שמבינים שכל פרט קטן באירוע הוא חשוב מבינים גם עד כמה יש מקום לעוגה מיוחדת הרבה יותר. לא לחינם משקיעים רבים בחיפוש אחר העוגה המקורית והמעוצבת ביותר עבור יום הולדת, בר או בת מצווה, חתונה או כל אירוע אחר, מאחר ומדובר בדבר מיוחד שיכול למשוך תשומת לב רבה ולהציג מראה מרשים ביותר.

בוחרים את הסגנון המיוחד ביותר

לכל אחד מאתנו יש את הסגנון שלו ולכן לא בכל אירוע אנו מוצאים את אותה חופה, אותו סכו"ם, אותה תפאורה או אותם זרים. כך הדבר גם לגבי עוגות מעוצבות לאירועים שמוזמנות בהתאם למגוון רחב המוצע ע"י אנשי מקצוע רציניים שמתמחים בתחום זה ותוך התייחסות רצינית לבקשותיהם של המזמינים השונים.

אם מדובר בחתונה שבה לבני הזוג יש אהבה משותפת לנושא מסוים או אם מדובר בחתן בר מצווה שחולה על ספורט כלשהו הרי שבסופו של דבר עוגות מעוצבות לאירועים יכולות להיות מוצלחות ביותר אם מי שמכין אותן מקשיב לבקשות השונות ומראה את מלוא כישרונו תוך אפיה וקישוט של עוגה יוצאת דופן במקוריותה.

תמונה של עוגה אחת שווה אלף מילים

את התמונות שלנו מאירועים שונים אנו אוהבים לשלוף מדי פעם על מנת להתרפק על עבר מהנה הכולל זיכרונות מתוקים רבים. בעולם שבו כל אחד שולף מצלמה דיגיטאלית או מכשיר טלפון נייד חכם אפשר לראות עד כמה יש משמעות רבה לתמונות הרבות שאנו מצלמים ועד כמה אנו נהנים להביט בהן בתדירות כזו או אחרת.

כך הדבר גם עם דוגמאות מיוחדות מאוד של עוגות מעוצבות לאירועים שיכולות למשוך אליהן רבים שירצו להצטלם איתן. תמונה עם עוגה מיוחדת במינה היא אטרקציה בפני עצמה והיא מעניקה לכל אחד עוד חוויה קטנה מהאירוע. עבור מי שהוא בעל השמחה הרי שמדובר באוסף תמונות מקוריות בזכות עוגה מקורית ביותר.

להזמנת עוגות מעוצבות לאירועים לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI